Våre symptomer

Her går er kvalmen gått litt over heldigvis.
Men har en intens hodepine til tider og er trøtt og sliten.

Ellers hater jeg tannbørsta om dagen! Brekker meg så snart jeg får den i munnen:laughing002
 
Her går er kvalmen gått litt over heldigvis.
Men har en intens hodepine til tider og er trøtt og sliten.

Ellers hater jeg tannbørsta om dagen! Brekker meg så snart jeg får den i munnen:laughing002
Intense hodepiner her også. I dag har det vært helt krise…
tannbørsteproblemet har jeg heldigvis ikke hatt dette svangerskapet, men sleit med det samme ved forrige :happy090
 
Kvalmen går gradvis over og kjenner at jeg får tilbake matlysten. Har egentlig lyst på noe hele tiden, men så fort jeg spiser bittelitt føles det som om jeg har overspist :rolleyes:
 
Kvalmen går gradvis over og kjenner at jeg får tilbake matlysten. Har egentlig lyst på noe hele tiden, men så fort jeg spiser bittelitt føles det som om jeg har overspist :rolleyes:

Kjempebra at kvalmen har blitt bedre :love017
Jeg slet også etter kvalmen for noen uker siden da den slapp taket med at jeg ble fort mett og følte meg helt «stappa» på en måte:laughing002
Tar på normalt litt mindre porsjon mat, men stopper underveis i spisinga å kjenner at Wow, det her ble litt for mye:smiley-ashamed004
 
Det strekker, stikker, drar og murrer i magen min dagen lang. Natten er verst. Kan våkne av å ha krampelignende smerter på sidene. Satser på at det bare er bebis som vokser seg stor, og at alt annet der inne bare er på flyttefot :laughing002 . Magen har i alle fall "eksplodert" i størrelse den siste uken. Kjenner ikke meg selv igjen i speilet.
 
Oi nå oppdaget jeg at puppene lekker litt og det kommer mer om jeg trykker forsiktig. Forventet ikke det så tidlig som førstegangsgravid. Er i uke 18 :hilarious: Spennende, men er dette vanlig nå haha? Skal ikke trykke mer vertfall for hørt det ikke er så lurt så tidlig
 
Last edited:
Oi nå oppdaget jeg at puppene lekker litt og det kommer mer om jeg trykker forsiktig. Forventet ikke det så tidlig som førstegangsgravid. Er i uke 18 :hilarious: Spennende, men er dette vanlig nå haha? Skal ikke trykke mer vertfall for hørt det ikke er så lurt så tidlig
Helt vanlig, har også begynt litt og lurer på om ikke det var rundt samme tid forrige gang :laughing002 Merkelig å se de forandringene på kroppen, haha
 
Et litt klissete symptom: jeg er så forelska i mannen min! Jeg elsker ham jo alltid, men etter ti år sammen vil jeg ikke si at jeg går og er forelska til vanlig. Men nå. Jeg tar meg selv i å bare se på ham hele tiden, og lure på hvilke av trekkene hans babyen kommer til å få. Tenker på hvor god og mild og kjekk han er, og føler meg heldig som skal få barn med dette mennesket. Dån :laughing002
 
Halsbrannen har meldt sin ankomst og jeg er sykt glad jeg har hatt gaviscon liggende på lur, selv om de smaker høgg
Man skal være litt forsiktig med dette, men jeg pleide å ta en slurk ingefær shot på kvelden og kunne glemme halsbrann helt :happy:
 
Har så utrolig stiv nakke :dead: Kan nesten ikke vri hodet, og våkner flere ganger om natten av det. Hatt det snart to uker, og leste nettopp at ubalanse i bekken samt endret tyngdepunkt ofte fører til stiv nakke (og hodepine) blandt gravide. Jammen er det mye rart man skal få oppleve :happy090
 
Idag kjente jeg en del stikkinger og mildere smerter i underlivet. Varte kanskje i en time av og på. Var såpass at det ble ubehagelig å gå og egentlig i det hele tatt være oppreist :smiley-ashamed004
 
Hatt en del stikibger i magen i dag, pluss litt sånn "difus vondt" på høyre side i noen dager, hvis det gir mening.. det er nesten konstant, men ikke vondt nok til at det plager meg, annet enn hvis jeg presser litt på magen.
 
Magen klør noe voldsomt de siste dagene. Har prøvd både olje og krem på magen, som hjelper litt, men klør mye fortsatt. Andre som har det likt? :anyone
 
Magen klør noe voldsomt de siste dagene. Har prøvd både olje og krem på magen, som hjelper litt, men klør mye fortsatt. Andre som har det likt? :anyone
Klør mye på beina og puppene, men magen har jo ikke vokst noe særlig enda hos meg, jeg er helt bakerst i gruppa her :).

Bare lurer litt på stikninger i magen/eggstokk, antar det er vanlig?
 
Klør mye på beina og puppene, men magen har jo ikke vokst noe særlig enda hos meg, jeg er helt bakerst i gruppa her :).

Bare lurer litt på stikninger i magen/eggstokk, antar det er vanlig?
Magen har ikke vokst hos meg heller, kanskje tvert imot da jeg har gått ned i vekt pga kvalme :D men klør for det om.

Vi er nok likt på vei.
Har hatt en del stikninger jeg også.
 
Etter måltider, og særlig på kvelden, får jeg et trykk øverst i magen, like under puppene. Det føles som om ribbeina presses utover. BH-en må av, og jeg må legge meg ned :dead:
 
Åååh symfysen har virkelig kommet frem i dag:arghh: har nok vært litt for aktiv, og kjent mer punktvis vondt i magen på dagen i dag. Så spent på om det også holder seg der eller ikke.. Håper bare ikke symfysen blir verre, nå er det vondt å løfte rumpa opp i sofaen med beina...
 
Back
Topp