Våre symptomer

Stikker mye i lysken på venstre side. Gjorde mye det i starten og og er litt mer nå. Men lest at det er ligamentsmerter og helt vanlig så satser på det! Er jo 12+2 så skjer vel en del der nede nå og livmoren flytter seg opp?
 
Har ikke slitt mye med kvalme, men breknings refleksene er elendige. Sliter mye med slim i hals og tett nese, så om jeg prøver hoste slim opp så brekker jeg meg som bare det. Ekkelt å konstant føle man har noe i halsen
 
Jeg har blitt tjukk :bag: :inpain: er til vanlig 50 kg, og veltrent. Har de siste 6 ukene ikke klart å trene i det hele tatt gr kvalme og enorm trøtthet. Og det eneste som hjelper er å spise :wtf: håper jeg snart kommer i gang med trening igjen. Jeg liker IKKE å føle meg tjukk. Er ikke gravid-tjukk heller, bare litt jevnt over.. :hungover::sad015
 
Er så trøtt.. like trøtt som i starten av svangerskapet! I dag har jeg sovet 4 dupper igjennom dagen, likevel slokna jeg når jeg la minsten kl 19 :whacky011 sovner overalt, hele tiden. Er 13+5, håper det går over snart :smiley-angelic001
 
Er så trøtt.. like trøtt som i starten av svangerskapet! I dag har jeg sovet 4 dupper igjennom dagen, likevel slokna jeg når jeg la minsten kl 19 :whacky011 sovner overalt, hele tiden. Er 13+5, håper det går over snart :smiley-angelic001
Jeg er også såå trøtt! Og jobber som sykepleier, så muligheten for å legge seg går ikke når jeg har vakter som går til kl. 02 om natta..

Noen som vet om det går an å bli sykemeldt fra f eks alle kveldsvakter, eller typ etter kl. 20 pga trøtthet? Har foreløpig fått tilrettelagt for å slippe hele nattevakter i hvert fall!
 
Jeg er også såå trøtt! Og jobber som sykepleier, så muligheten for å legge seg går ikke når jeg har vakter som går til kl. 02 om natta..

Noen som vet om det går an å bli sykemeldt fra f eks alle kveldsvakter, eller typ etter kl. 20 pga trøtthet? Har foreløpig fått tilrettelagt for å slippe hele nattevakter i hvert fall!
Ganske sikker på at man kan bli det! At legen fraråder nattevakt eller vakter over et viss antall timer. Kan lite om det, så noen andre får svare - men ville dratt til legen og hørt. Har sett det i flere tråder, og har en venninne som kun jobbet nattevakt frem til hun ble gravid og fikk streng beskjed av lege om at hun nå kun skulle jobbe dag - arbeidsgiver måtte føye seg. :Heartred
 
Har lite symptomer nå og jeg blir så bekymret av det.. Minner meg så om MA forrige gang hvor alt bare plutselig "roet" seg. Kjenner ikke noe jobbing eller strekking nedi der. Håper jeg blir kvalm i løpet av dagen i alle fall. Skal på ultralyd på tirsdag men. Er 9+6 i dag, det døde på 10+2 sist.
 
Har ikke slitt mye med kvalme, men breknings refleksene er elendige. Sliter mye med slim i hals og tett nese, så om jeg prøver hoste slim opp så brekker jeg meg som bare det. Ekkelt å konstant føle man har noe i halsen
Jeg har også masse slim i munnen og halsen og tett nese. Kvalmen er borte, men kan bli litt uggen av alt det slimet i munnen
 
Jeg er så vanvittig var på lyder jeg ikke lager selv Strever med slafsing og slurping vanligvis også, men nå er det helt ekstremt! I natt holdt jeg på å klikke på den stakkars katten som lå og vasket seg. ..og så får jeg aldri sove før ved 3-4 tiden om natta selv om jeg legger meg til vanlig tid.
 
Herregud i dag har det vært så mye strekking og smerter, plutselig så poppa magen før middagen! Så regner med at livmora virkelig har jobbet i dag :angelic: :joyful:
 
Herregud i dag har det vært så mye strekking og smerter, plutselig så poppa magen før middagen! Så regner med at livmora virkelig har jobbet i dag :angelic: :joyful:
Samme her! Må ligge på sofaen i ny og ne i selskap, strekker som bare det :knegg: Og har ikke sjans til å skjule magen, den popper skikkelig!
 
Fortsatt nokså uggen, ellers trøtt hele dagen og må sove på dagen for å holde ut. Har også begynnende bekkenløsning og de siste dagene har jeg fått rastløse bein når jeg skal sove på kvelden..
 
Back
Topp