Kan være ganske slitsomt det ogsåHehe det er så slitsomt hadde det sånn de første ukene nå er det mer motsatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være ganske slitsomt det ogsåHehe det er så slitsomt hadde det sånn de første ukene nå er det mer motsatt
Jeg er også såå trøtt! Og jobber som sykepleier, så muligheten for å legge seg går ikke når jeg har vakter som går til kl. 02 om natta..Er så trøtt.. like trøtt som i starten av svangerskapet! I dag har jeg sovet 4 dupper igjennom dagen, likevel slokna jeg når jeg la minsten kl 19 sovner overalt, hele tiden. Er 13+5, håper det går over snart
Ganske sikker på at man kan bli det! At legen fraråder nattevakt eller vakter over et viss antall timer. Kan lite om det, så noen andre får svare - men ville dratt til legen og hørt. Har sett det i flere tråder, og har en venninne som kun jobbet nattevakt frem til hun ble gravid og fikk streng beskjed av lege om at hun nå kun skulle jobbe dag - arbeidsgiver måtte føye seg.Jeg er også såå trøtt! Og jobber som sykepleier, så muligheten for å legge seg går ikke når jeg har vakter som går til kl. 02 om natta..
Noen som vet om det går an å bli sykemeldt fra f eks alle kveldsvakter, eller typ etter kl. 20 pga trøtthet? Har foreløpig fått tilrettelagt for å slippe hele nattevakter i hvert fall!
Jeg har også masse slim i munnen og halsen og tett nese. Kvalmen er borte, men kan bli litt uggen av alt det slimet i munnenHar ikke slitt mye med kvalme, men breknings refleksene er elendige. Sliter mye med slim i hals og tett nese, så om jeg prøver hoste slim opp så brekker jeg meg som bare det. Ekkelt å konstant føle man har noe i halsen
Samme her! Må ligge på sofaen i ny og ne i selskap, strekker som bare det Og har ikke sjans til å skjule magen, den popper skikkelig!Herregud i dag har det vært så mye strekking og smerter, plutselig så poppa magen før middagen! Så regner med at livmora virkelig har jobbet i dag
Samme her, den pulsen er helt forferdelig!Andpusten! Det har blitt helt ille. Jobber i 2 egt. og puster som en gris når jeg har karret meg opp.
Wow det var tidlig!Vet ikke helt hva jeg synes om det symptomet her, men har nå fått råmelk i begge brystene synes det kanskje var litt i tidligste laget
Ja! Jeg skjønner ikke at det er mulig Fikk ikke før uke 28 første graviditetWow det var tidlig!