Våre symptomer

Flere som merke at kvalmen har begynt å dale litt? 7+2 her! Vært konstant i over ei uke, men nå begynner den å roe seg! Lov å håpe at den forsvinner før uke 12! Og såklart med det at kvalmen forsvinner men babyen har det like bra.
 
Off er så rart hvordan kroppen går så opp og ned. Og med en gang man føler seg bra så blir man stresset. Krysser fingrene for at jeg bare er heldig og er god i formen og at lille har det bra fordeom❤️
Lille har det nok helt sikkert fint. Men rart å stressa en blir når en plutselig mister kvalmen :laughing002
 
Flere som merke at kvalmen har begynt å dale litt? 7+2 her! Vært konstant i over ei uke, men nå begynner den å roe seg! Lov å håpe at den forsvinner før uke 12! Og såklart med det at kvalmen forsvinner men babyen har det like bra.
Også 7+2 og her tar kvalmen seg bare opp :arghh:
 
Jeg går fortsatt hele tiden og er småkvalm og har en uggen følelse i kroppen. Samtidig som jeg de siste dagene føler meg ekstremt sulten rett etter ett måltid :nailbiting: :smiley-ashamed004 Og blir like kvalm etterpå!

Ellers sykt trøtt og lite energi. Hele kroppen er helt tappa:sleep011
 
Flere som merke at kvalmen har begynt å dale litt? 7+2 her! Vært konstant i over ei uke, men nå begynner den å roe seg! Lov å håpe at den forsvinner før uke 12! Og såklart med det at kvalmen forsvinner men babyen har det like bra.
Jeg opplever at den veksler veldig! Bestilte ultralyd første gang kvalmen dalte, men hjertet dunket og alt var fint. Kan ha dager nå der det er skikkelig ille, og dager der jeg ikke føler meg gravid :oops:
 
Flere som merke at kvalmen har begynt å dale litt? 7+2 her! Vært konstant i over ei uke, men nå begynner den å roe seg! Lov å håpe at den forsvinner før uke 12! Og såklart med det at kvalmen forsvinner men babyen har det like bra.
Har gitt seg litt den siste uken her og. Kommer og går litt, men langt fra like intenst som det var i forrige uke. Nyter det mest av alt, men trøttheten har tatt meg helt - så egentlig ikke vært bekymret for at ting ikke skal være ok. Er 7+1 i følge tidlig UL.
 
Flere som har fått veldig synlige blodårer på kroppen. Spesielt på pupper og bryst her. Ser litt sykt ut :laughing002 Men hørt det er vanlig under graviditet da man produserer mer blod?
 
Hjertebank! Oh my for noen harde dunk:arghh: dette hadde jeg også i forrige svangerskap, men føler det er mye mer nå og enda tidligere! Innimellom blir jeg svimmel og må stoppe det jeg gjør, mest fremtredende på jobb i skolen :banghead:
 
Opplever dere til tider stikking i livmor? Jeg var på tur og sklei på isen, og når jeg hentet meg inn med føttene fikk jeg et stikk i magen liksom. Har noen opplevd samme? Ikke vondt etterpå, men litt kraftig der og da
 
Opplever dere til tider stikking i livmor? Jeg var på tur og sklei på isen, og når jeg hentet meg inn med føttene fikk jeg et stikk i magen liksom. Har noen opplevd samme? Ikke vondt etterpå, men litt kraftig der og da
Hender seg jeg får det om jeg reiser meg for fort eller lignende. Stikker til , men går over relativt fort :) husker det var sånn forrige svangerskap også..
 
Hender seg jeg får det om jeg reiser meg for fort eller lignende. Stikker til , men går over relativt fort :) husker det var sånn forrige svangerskap også..
Okei så godt å høre at det er normalt :Heartpink
 
Opplever dere til tider stikking i livmor? Jeg var på tur og sklei på isen, og når jeg hentet meg inn med føttene fikk jeg et stikk i magen liksom. Har noen opplevd samme? Ikke vondt etterpå, men litt kraftig der og da

Jeg får det også om jeg reiser meg for fort opp av og til, er vel ligamentmerter tror jeg :love2
 
Last edited:
Kvalm, uggen og "sliten". Pleier vanligvis å trene mye, men nå orker jeg ingen ting. Skjønner ikke hvordan disse "trenings-mamma-influenserne" klarer å opprettholde trening gjennom graviditet! :schocked028 :grumpy: har også sinnsyk spyttproduksjon, det gjør jo ikke kvalmen bedre.. og myyye luft i magen :dead: fiser så jeg nesten blir dårlig av min egen fis :laughing002:laughing002:laughing002:depressed:
 
Back
Topp