Våre symptomer

Er så varierende form i dette svangerskapet… nå har jeg ikke noe særlig symptomer igjen annet enn en rygg som er tilnærmet ubrukelig. Blir jo stresset i og med at det er tvillingsvangerskap og alle sier de har så mye kvalme osv. men mitt har roet seg skikkelig, og jeg hater det. Mandag kan ikke komme fort nok….
 
Begynt å blø mere og friskere blod igjen nå. Begynte med litt små blødninger av mørkere blod for en uke siden. Var på ultralyd på mandag. Da var alt fint. Ikke så lett å slappe av, men kan ikke ta kontroller privat hele tiden
 
Begynt å blø mere og friskere blod igjen nå. Begynte med litt små blødninger av mørkere blod for en uke siden. Var på ultralyd på mandag. Da var alt fint. Ikke så lett å slappe av, men kan ikke ta kontroller privat hele tiden
Feel You. Klarer ikke slappe av på noen måte. Litt brun utflod her, og alle symptomene har forsvunnet. Helt nede i kjelleren jeg nå!
 
Begynt å blø mere og friskere blod igjen nå. Begynte med litt små blødninger av mørkere blod for en uke siden. Var på ultralyd på mandag. Da var alt fint. Ikke så lett å slappe av, men kan ikke ta kontroller privat hele tiden
Feel You. Klarer ikke slappe av på noen måte. Litt brun utflod her, og alle symptomene har forsvunnet. Helt nede i kjelleren jeg nå!
Uff så vondt å kjenne på! Har dere en jordmor dere kan ringe? Hvis det sliter psykisk på mor og hun mistenker sterkt at noe er galt, kan man tas inn i det offentlige også, og slippe å gå på privat UL. Det er dessverre veldig vanlig med blødning i svangerskap, men det er jo så utrolig skummelt! Tenker på dere :Heartred
 
Uff så vondt å kjenne på! Har dere en jordmor dere kan ringe? Hvis det sliter psykisk på mor og hun mistenker sterkt at noe er galt, kan man tas inn i det offentlige også, og slippe å gå på privat UL. Det er dessverre veldig vanlig med blødning i svangerskap, men det er jo så utrolig skummelt! Tenker på dere :Heartred
Ja. Veldig vondt. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Er veldig redd dette resulterer i MA, skal på tul 4 desember, og føler det er for lenge. Føler meg bare tom. ❤️ takk for omtanke
 
Ja. Veldig vondt. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Er veldig redd dette resulterer i MA, skal på tul 4 desember, og føler det er for lenge. Føler meg bare tom. ❤️ takk for omtanke

Om jordmor ikke er et alternativ, kanskje du kan ringe legekontoret og få tatt en hcg på mandag? Ikke noe godt med den frykten i vertfall :Heartred
 
Har alt bestilt hcg på mandag. ❤️ Nei. Det er ikke godt. Og mannen prøver så godt han kan å forstå, men er vel vanskelig å forstå når man ikke er i kroppen som føler på det.

Nei det har du nok rett i, jeg tror nok man må ha gått gjennom det samme for å kunne forstå hvordan det føles.. men jeg håper du får den støtten og trøsten du trenger fra han, vertfall :Heartred
 
Nei det har du nok rett i, jeg tror nok man må ha gått gjennom det samme for å kunne forstå hvordan det føles.. men jeg håper du får den støtten og trøsten du trenger fra han, vertfall :Heartred
Ja. Det gjør jeg. Er heldigvis litt kvalm igjen nå! Så prøver å bare tenke at det går bra likevel. For jeg får liksom ikke gjort så mye annet ❤️
 
Uff så vondt å kjenne på! Har dere en jordmor dere kan ringe? Hvis det sliter psykisk på mor og hun mistenker sterkt at noe er galt, kan man tas inn i det offentlige også, og slippe å gå på privat UL. Det er dessverre veldig vanlig med blødning i svangerskap, men det er jo så utrolig skummelt! Tenker på dere :Heartred
Har ikke vært i kontakt med jordmor enda. Skal dit i midten av desember. Tok kontakt med legevakten i går, men de kan ikke gjøre så mye. Har skrevet en melding til gun som tok privat ultralyden. Blir stresset når det øker og ikke minsker
 
Jeg jubler over kvalme igjen! Håper det betyr at reka har det bra ❤️
Er det fler som opplever kvalmen sann i halsen og kjeven? :bag:
 
Jeg jubler over kvalme igjen! Håper det betyr at reka har det bra ❤️
Er det fler som opplever kvalmen sann i halsen og kjeven? :bag:
Opplever det samme som deg, at det føles litt i halsen ja. Konstant uggen :smiley-ashamed004

Jeg har kastet opp med tanken om mat om morningen. Men formen blir litt bedre utover dagen, heldigvis! Og har ett stort søvnbehov:laughing002
 
Jeg er 7+6 og har vært kjempekvalm siden forrige mandag. Jeg er kvalm hele døgnet, våkner på natten av kvalme og klarer ikke å tenke på stort annet. Kvalm av å spise, kvalm av å være sulten, kvalm av å tenke på mat, kvalm når jeg reiser meg, kvalm når jeg legger meg ned. Jeg er kjempeglad for å være gravid, etter å ha prøvd i 2 år, men jeg kjenner at formen legger et tungt lokk på hele greia. I tillegg er jeg livredd for å miste, og dagene snegler seg av gårde..
Føler med deg! Konstant kvalm. Kaster ikke opp (ennå), men er hele tiden kvalm. Holder fast på de minuttene etter jeg faktisk har spist eller drukket og føler meg bedre, men så er det rett tilbake. Ligger bare i senga hele dagen og vi har en del kids i hus... stakkar samboer! Tiden går uuultrasakte!
 
Opplever det samme som deg, at det føles litt i halsen ja. Konstant uggen :smiley-ashamed004

Jeg har kastet opp med tanken om mat om morningen. Men formen blir litt bedre utover dagen, heldigvis! Og har ett stort søvnbehov:laughing002
Veldig rar måte å være kvalm på. :laughing002
 
Nå føler jeg meg helt forferdelig kvalm. Klarer ikke å gjøre noen ting. Noen som har noen tips? Hjelper det for eksempel å spy? Sorry, føler meg bare så dårlig.
 
Nå føler jeg meg helt forferdelig kvalm. Klarer ikke å gjøre noen ting. Noen som har noen tips? Hjelper det for eksempel å spy? Sorry, føler meg bare så dårlig.
Det har jeg vurdert også. Bare skal jeg tvinge meg til å spy liksom. Kanskje det hjelper. Ligge helt stille er det eneste som hjelper :arghh:
 
Altså jeg tisser så mye - er så leiiii! Får maks sove 3-4 timer i strekk om natten :banghead:
 
Kan skrive under på tissing ofte!
I tillegg er jeg sykt trøtt, blir svimmel når jeg reiser meg og sinnsykt varm/svett om natten :anyone
 
Kastet inn håndkleet i dag etter 2 lange uker med konstant kvalme og brekninger. Legen skrev ut en medisin som het xonvea enterotab, så nå krysser jeg alt jeg har for at det skal hjelpe
 
Back
Topp