Våre symptomer

Er 8+2 i dag. Og hører om hvor bra tegn det er å være kvalm, men jeg er ikke så kvalm bare uggen. Så er jo bekymret for det også, men har jo sett hjerte banke og alt skal være bra med lille. Håper at det ikke betyr noe, og at jeg bare er heldig
Jeg er helt enig! Har vært dager der jeg har vært uutholdelig kvalm, mens enkelte dager der jeg er i super form (som i går og i dag). Blir litt stresset av det! Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+6
 
Jeg er helt enig! Har vært dager der jeg har vært uutholdelig kvalm, mens enkelte dager der jeg er i super form (som i går og i dag). Blir litt stresset av det! Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+6
Sorry ser jo du skrev at du er 8+2
 
Jeg er helt enig! Har vært dager der jeg har vært uutholdelig kvalm, mens enkelte dager der jeg er i super form (som i går og i dag). Blir litt stresset av det! Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+6
Tror det er sånn for mange! Varierer veldig for meg også, er 8+1 i dag
 
Godt å høre det gjelder flere! Blir du også bekymret når du plutselig har en god dag?
Ja, men så har jeg en dårlig dag neste dag og hater meg selv for å ha brukt opp den gode dagen på å være redd og unødvendig bekymret :smiley-angelic006 :Heartred

Hadde en god dag 6+2 og 6+3 og var sååå stressa, men på TUL 6+4 var alt perfekt og hjertet slo, så det beroliget meg litt for gode dager :Heartred
 
Ja, men så har jeg en dårlig dag neste dag og hater meg selv for å ha brukt opp den gode dagen på å være redd og unødvendig bekymret :smiley-angelic006 :Heartred

Hadde en god dag 6+2 og 6+3 og var sååå stressa, men på TUL 6+4 var alt perfekt og hjertet slo, så det beroliget meg litt for gode dager :Heartred
Åå så godt å høre:Heartred dro selv på UL 6+3 (før den planlagte ultralyden fordi jeg ble så redd) og da hadde jeg mistet alle symptomene for et par dager, men heldigvis dunket hjertet:Heartpink
 
4+2 og har veldig sensitive brystknopper. En del murring i magen og litt strekk.

Så hadde jeg ganske mye halsbrann tidligere, men det kan vel ikke skyldes på svangerskapet så tidlig?
 
Jeg er så latterlig tørr i munnen om natten! Våkner flere ganger hver natt og må drikke fordi jeg er helt uttørket. Kan være fordi jeg nå sover mer med munnen åpen en vanlig, men det er jo ganske ille å våkne fordi man har sahara i munnen? Andre som er uttørket? :wtf:
 
Jeg er så latterlig tørr i munnen om natten! Våkner flere ganger hver natt og må drikke fordi jeg er helt uttørket. Kan være fordi jeg nå sover mer med munnen åpen en vanlig, men det er jo ganske ille å våkne fordi man har sahara i munnen? Andre som er uttørket? :wtf:
Jeg også! Tørr i munnen, som fører til ekkel smak i munnen når jeg våkner. Må drikke masse vann i løpet av natten, og pusse tennene med en gang jeg våkner :knegg:
 
Jeg er helt enig! Har vært dager der jeg har vært uutholdelig kvalm, mens enkelte dager der jeg er i super form (som i går og i dag). Blir litt stresset av det! Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+6
Ah jeg og kjenner på dette. Fikk nesten ikke sove i natt fordi jeg følte meg i god form, for i går var jeg så uvel. Så våkner jeg og bare OOOOKEI, og er så nær til å kaste opp mens jeg venter på at datra mi skal få på seg ytterklær for å gå til barnehagen som jeg ikke har vært før i graviditeten ennå. Men etter levering var det borte igjen. Veldig merkelig opplegg!
 
Oh my for en uggenhet og kvalme som har kommet! Glad mannen fikk meg til å være hjemme i dag. Ble dårlig av å bare pusse tennene:depressed: for å ikke snakke om da jeg kom hjem fra levering i barnehagen, da var det like før oppkastet var en realitet! Nei nå er det sofaen resten av dagen :Heartred
 
Oh my for en uggenhet og kvalme som har kommet! Glad mannen fikk meg til å være hjemme i dag. Ble dårlig av å bare pusse tennene:depressed: for å ikke snakke om da jeg kom hjem fra levering i barnehagen, da var det like før oppkastet var en realitet! Nei nå er det sofaen resten av dagen :Heartred
Uff, god bedring :Heartred Er veldig kvalm i dag selv, og tannpuss er det verste å gjøre om dagen. Brekker meg hver gang
 
Håper jeg er ferdig med kvalmen.. men er veldig hormonell og trøtt.. kan være veldig glad til i neste sekund bli kjempe sur for små filleting.. :playful:
 
Jeg er 7+6 og har vært kjempekvalm siden forrige mandag. Jeg er kvalm hele døgnet, våkner på natten av kvalme og klarer ikke å tenke på stort annet. Kvalm av å spise, kvalm av å være sulten, kvalm av å tenke på mat, kvalm når jeg reiser meg, kvalm når jeg legger meg ned. Jeg er kjempeglad for å være gravid, etter å ha prøvd i 2 år, men jeg kjenner at formen legger et tungt lokk på hele greia. I tillegg er jeg livredd for å miste, og dagene snegler seg av gårde..
 
Formen varierer en del her å, er en del uggen og uvel. I dag var det ekstremt tungt å komme seg på jobb. Vondt i mage, rygg, hode og små kvalm. Vanskelig å holde seg hjemme også, når de er avhengig av meg på jobb å
 
Back
Topp