Våre symptomer

Fremdeles stressa for plutselig frafall av symptomer.. orker ikke dette. Hatt MA og kjemisk tidligere, kjenner jeg klarer ikke miste en gang til. Tror jeg bestiller meg en ny UL til uka om det fortsetter som dette frem til mandag. Får helt panikk.
 
Fler som har mistet hjernen helt eller? Er jeg så fokusert på graviditet og helt fjern på alt annet?
Helt skremmende :laughing002
 
Fler som har mistet hjernen helt eller? Er jeg så fokusert på graviditet og helt fjern på alt annet?
Helt skremmende :laughing002
ja samme her! Bare vimser og roter med ord. Har ingen kontroll på noe haha. Føler jeg har mistet en del hjerneceller gjennom graviditeten :laughing002
 
ja samme her! Bare vimser og roter med ord. Har ingen kontroll på noe haha. Føler jeg har mistet en del hjerneceller gjennom graviditeten :laughing002
Haha. Altså. Hva skjer! Jeg roter bort ting og glemmer alt mulig rart. Både viktige og uviktige ting :laughing002 Burde begynne med genser på jobb som står: ikke spør meg om noe, jeg er gravid og vet ingenting.
 
Fler som har mistet hjernen helt eller? Er jeg så fokusert på graviditet og helt fjern på alt annet?
Helt skremmende :laughing002
Jeg husker det veldig godt i første graviditeten. Hele hjernen var i en boble. Har en jobb som krever sitt av hjernen til vanlig, så gravidhjerne passet seg ikke helt. Men denne gangen går det overraskende greit. Håper det fortsetter :smiley-angelic001 Men føler med dere som opplever det nå, det er altså så rart når hjernen plutselig ikke funker som før :hilarious:
 
Har forresten fått 5 kviser midt på kinnet, føler meg kjempeheldig med de... :whacky011 Også ser jeg skikkelig sliten og nesten syk ut, haha! Huff, trodde graviditet skulle gi glød, jeg :laughing002
Kanskje du venter jente. Da sies det at en får uren hud og mindre glød, da jenta "stjeler" skjønnheten fra mora :Heartpink
 
Jeg husker det veldig godt i første graviditeten. Hele hjernen var i en boble. Har en jobb som krever sitt av hjernen til vanlig, så gravidhjerne passet seg ikke helt. Men denne gangen går det overraskende greit. Håper det fortsetter :smiley-angelic001 Men føler med dere som opplever det nå, det er altså så rart når hjernen plutselig ikke funker som før :hilarious:
Ja. Ikke sant! Det er helt håpløst. I dag glemte jeg å gi medisiner til riktig tid på jobben, for det var liksom ikke i mine tanker overhodet :bag: Heldigvis gikk det greit. Men uansett! Aldri gjort det på 14 år :laughing002
 
Ja. Ikke sant! Det er helt håpløst. I dag glemte jeg å gi medisiner til riktig tid på jobben, for det var liksom ikke i mine tanker overhodet :bag: Heldigvis gikk det greit. Men uansett! Aldri gjort det på 14 år :laughing002
Ja, det er så rart! Veldig rart når man glemmer noe man har hatt helt kontroll på i 14år :hilarious: Jeg følte det betryggende å være på prosjekter med andre i den perioden, hjernen var virkelig ikke helt med :smiley-ashamed004
 
Ja, det er så rart! Veldig rart når man glemmer noe man har hatt helt kontroll på i 14år :hilarious: Jeg følte det betryggende å være på prosjekter med andre i den perioden, hjernen var virkelig ikke helt med :smiley-ashamed004
Nei. Helt spesielt! Føler jeg glemmer alt rundt meg :bag: :laughing002
 
  • Haha
Reactions: Tia
Vanskelig å si om det var gravid-symptomer, eller bare mine vanlige. o_O Men har vært mer kvalm enn vanlig, og sykt mye cravings!
 
Noen som føler seg litt støl i magemusklene? Altså ikke bare nederst, men i magemusklene liksom. Vet ikke hva det kommer av, for jeg har ikke trent. Men jeg tar meg ofte i å gå å holde inn magen. Kanskje derfor?
 
Noen som føler seg litt støl i magemusklene? Altså ikke bare nederst, men i magemusklene liksom. Vet ikke hva det kommer av, for jeg har ikke trent. Men jeg tar meg ofte i å gå å holde inn magen. Kanskje derfor?
Ja jeg gjør. Eller føler liksom hele magen er litt øm og rar. Og syns det er ubehagelig bruke musklene der. Veldig øm og murrer i ryggen og da, det er kanskje litt verre :hilarious:
 
Litt ømme bryst, murringer i magen og sensitive brystknopper.

Dere vet den følelsen man gjerne får før mensen? Ømt, murrende, «kjenner livmoren». Jeg har litt lignende, men så kjenner jeg liksom forskjell på at det ikke er mensen som er på vei.
 
Nåå har følelsen av fyllesyke ankommet i hvertfall! Hjelpes meg. Enten det eller så er jeg "vanlig syk", men føles litt mer ut som gravidplager altså. Er sååå uvel hahah
 
Fortsatt ømme pupper og uggen, men i dag begynte jeg å spotte, så da er jeg redd det kanskje ikke går veien denne gangen heller.. Er akkurat sånn det har startet når jeg har mistet tidligere, og jeg som hadde en ordentlig god følelse denne gangen.. :(
 
Back
Topp