Får håpe detVirker som om det meste er normalt så lenge ikke smertene vedvarer og det kommer en skikkelig blødning. Men er veldig ubehagelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe detVirker som om det meste er normalt så lenge ikke smertene vedvarer og det kommer en skikkelig blødning. Men er veldig ubehagelig
ja samme her! Bare vimser og roter med ord. Har ingen kontroll på noe haha. Føler jeg har mistet en del hjerneceller gjennom graviditetenFler som har mistet hjernen helt eller? Er jeg så fokusert på graviditet og helt fjern på alt annet?
Helt skremmende
Haha. Altså. Hva skjer! Jeg roter bort ting og glemmer alt mulig rart. Både viktige og uviktige ting Burde begynne med genser på jobb som står: ikke spør meg om noe, jeg er gravid og vet ingenting.ja samme her! Bare vimser og roter med ord. Har ingen kontroll på noe haha. Føler jeg har mistet en del hjerneceller gjennom graviditeten
Jeg husker det veldig godt i første graviditeten. Hele hjernen var i en boble. Har en jobb som krever sitt av hjernen til vanlig, så gravidhjerne passet seg ikke helt. Men denne gangen går det overraskende greit. Håper det fortsetter Men føler med dere som opplever det nå, det er altså så rart når hjernen plutselig ikke funker som førFler som har mistet hjernen helt eller? Er jeg så fokusert på graviditet og helt fjern på alt annet?
Helt skremmende
Kanskje du venter jente. Da sies det at en får uren hud og mindre glød, da jenta "stjeler" skjønnheten fra moraHar forresten fått 5 kviser midt på kinnet, føler meg kjempeheldig med de... Også ser jeg skikkelig sliten og nesten syk ut, haha! Huff, trodde graviditet skulle gi glød, jeg
Ja. Ikke sant! Det er helt håpløst. I dag glemte jeg å gi medisiner til riktig tid på jobben, for det var liksom ikke i mine tanker overhodet Heldigvis gikk det greit. Men uansett! Aldri gjort det på 14 årJeg husker det veldig godt i første graviditeten. Hele hjernen var i en boble. Har en jobb som krever sitt av hjernen til vanlig, så gravidhjerne passet seg ikke helt. Men denne gangen går det overraskende greit. Håper det fortsetter Men føler med dere som opplever det nå, det er altså så rart når hjernen plutselig ikke funker som før
Ja, det er så rart! Veldig rart når man glemmer noe man har hatt helt kontroll på i 14år Jeg følte det betryggende å være på prosjekter med andre i den perioden, hjernen var virkelig ikke helt medJa. Ikke sant! Det er helt håpløst. I dag glemte jeg å gi medisiner til riktig tid på jobben, for det var liksom ikke i mine tanker overhodet Heldigvis gikk det greit. Men uansett! Aldri gjort det på 14 år
Nei. Helt spesielt! Føler jeg glemmer alt rundt megJa, det er så rart! Veldig rart når man glemmer noe man har hatt helt kontroll på i 14år Jeg følte det betryggende å være på prosjekter med andre i den perioden, hjernen var virkelig ikke helt med
Ja jeg gjør. Eller føler liksom hele magen er litt øm og rar. Og syns det er ubehagelig bruke musklene der. Veldig øm og murrer i ryggen og da, det er kanskje litt verreNoen som føler seg litt støl i magemusklene? Altså ikke bare nederst, men i magemusklene liksom. Vet ikke hva det kommer av, for jeg har ikke trent. Men jeg tar meg ofte i å gå å holde inn magen. Kanskje derfor?