PULS! Skulle bare gå opp en liten bakke som jeg har gjort så mange ganger før, endte heseblesende med 140 i puls sittende i en sofa på skolen med en kollega så har jeg 87 i puls dette blir gøy fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Må spise annenhver time hvertfallFler enn meg som er sulten hele tiden? Altså etter en time må jeg ha mer mat! Hele tiden.
Hahaha! Vanskelig å holde det hemmelig for kollegaer. Jeg er den som drikker 7 kopper kaffe til frokost og mat først 13 tiden. Nå sittet jeg å gomler brødskive i det jeg startet og drikker vannJepp. Må spise annenhver time hvertfall
Samme her Kollegaen min kommenterte istad at jeg var så sulten i dag.. sa det var fordi jeg trente i morges. Heldigvis er han mann, de er treige på slike koblingerHahaha! Vanskelig å holde det hemmelig for kollegaer. Jeg er den som drikker 7 kopper kaffe til frokost og mat først 13 tiden. Nå sittet jeg å gomler brødskive i det jeg startet og drikker vann
Hahah ja! Menn tar ikke sann. Er noen som vet om at vi har gått igjennom ivf men som ikke vet at jeg er gravid. Og jeg fikk noen blikk på jobb i dag, skjønte at de ville spørre. Men ingen turteSamme her Kollegaen min kommenterte istad at jeg var så sulten i dag.. sa det var fordi jeg trente i morges. Heldigvis er han mann, de er treige på slike koblinger
Viktigste er at folk skjønner at de kan mistenke, men ikke spørre - den gravide må få dele det selv i eget tempo! Flink som drar på jobb da, tross utfordringerHahah ja! Menn tar ikke sann. Er noen som vet om at vi har gått igjennom ivf men som ikke vet at jeg er gravid. Og jeg fikk noen blikk på jobb i dag, skjønte at de ville spørre. Men ingen turte
Ja. Absolutt. Har jo egentlig lyst å rope ut til alleViktigste er at folk skjønner at de kan mistenke, men ikke spørre - den gravide må få dele det selv i eget tempo! Flink som drar på jobb da, tross utfordringer
Å nei! Tenk at hormonene gjør så mye med kroppen! Kanskje det er noe annet som smaker bedre da?Her spiste jeg den beste sjokoladen i twist-posen, og den smakte skit. Måtte ta en til i tilfelle, og den smakte også skit
Å nei! Tenk at hormonene gjør så mye med kroppen! Kanskje det er noe annet som smaker bedre da?
Kokos er jo den besteHaha ja, er det ikke rart?? Kanskje jeg må teste resten av bitene for å se om noe smaker bedre Og kanskje kokosen plutselig blir en favoritt
Kokos er jo den beste
Signerer denne! Tok meg en økt på mølla for to dager siden og fikk blodsmak i munnen av å bare gå på høyt tempo Har ikke veldig god kondis fra før, men dette var helt krise!PULS! Skulle bare gå opp en liten bakke som jeg har gjort så mange ganger før, endte heseblesende med 140 i puls sittende i en sofa på skolen med en kollega så har jeg 87 i puls dette blir gøy fremover