Våre symptomer

Hahaha! Vanskelig å holde det hemmelig for kollegaer. Jeg er den som drikker 7 kopper kaffe til frokost og mat først 13 tiden. Nå sittet jeg å gomler brødskive i det jeg startet og drikker vann :laughing001
Samme her :knegg: Kollegaen min kommenterte istad at jeg var så sulten i dag.. sa det var fordi jeg trente i morges. Heldigvis er han mann, de er treige på slike koblinger:knegg:
 
Samme her :knegg: Kollegaen min kommenterte istad at jeg var så sulten i dag.. sa det var fordi jeg trente i morges. Heldigvis er han mann, de er treige på slike koblinger:knegg:
Hahah ja! Menn tar ikke sann. :laughing001Er noen som vet om at vi har gått igjennom ivf men som ikke vet at jeg er gravid. Og jeg fikk noen blikk på jobb i dag, skjønte at de ville spørre. Men ingen turte :laughing002
 
Hahah ja! Menn tar ikke sann. :laughing001Er noen som vet om at vi har gått igjennom ivf men som ikke vet at jeg er gravid. Og jeg fikk noen blikk på jobb i dag, skjønte at de ville spørre. Men ingen turte :laughing002
Viktigste er at folk skjønner at de kan mistenke, men ikke spørre - den gravide må få dele det selv i eget tempo! Flink som drar på jobb da, tross utfordringer :knegg: :Heartred
 
Her spiste jeg den beste sjokoladen i twist-posen, og den smakte skit. Måtte ta en til i tilfelle, og den smakte også skit :facepalm:
 
Å nei! Tenk at hormonene gjør så mye med kroppen! Kanskje det er noe annet som smaker bedre da? :laughing002

Haha ja, er det ikke rart?? Kanskje jeg må teste resten av bitene for å se om noe smaker bedre :laughing002 Og kanskje kokosen plutselig blir en favoritt:wacky:
 
Avhengig av bær, oppblåst delux! Ømme pupper så det synger etter, og absolutt null energi :hungover:
 
Synptomer har avtatt ganske mye. Jeg er nødt til å spise frokost med en gang jeg står opp for å unngå å bli uggen. Har også helt ville drømmer, ellers er det ganske så normalt
 
Nyter å ikke være kvalm og fungere passe i hverdagen ❤️ Men magen strekker og gjør vondt, det spises ofte og jeg drikker ikke kaffe. Så egentlig veldig deilig å nyte milde symptomer inntil videre. Sist begynte kvalmen ordentlig mot slutten av denne uka her/starten på neste. Så litt spent på hvordan det blir framover.
 
PULS! Skulle bare gå opp en liten bakke som jeg har gjort så mange ganger før, endte heseblesende med 140 i puls :hilarious: sittende i en sofa på skolen med en kollega så har jeg 87 i puls :hilarious: dette blir gøy fremover
Signerer denne! Tok meg en økt på mølla for to dager siden og fikk blodsmak i munnen av å bare gå på høyt tempo :smiley-ashamed004 Har ikke veldig god kondis fra før, men dette var helt krise!
 
5+0
I dag har jeg hatt mye stikking nede på høyre side av magen.. ikke sånn at det gjør skikkelig vondt, mer irriterende. Er også kvalm, men ikke så mye at jeg må spy, også har jeg ømme pupper..
 
Da kom kvalmen snikende utover kvelden, og nå ligger jeg og får ikke sove :grumpy: Skal på jobbtur med overnatting i morgen så dette passa sykt dårlig :arghh: Og jeg som har vært så trøtt i hele dag, og nå får jeg ikke sove heller! Buuuu!
Måtte bare få det ut. Er ikke krise, spyr ikke ennå.. Det går nok over snart, søvnen er jo nødt å innhente meg (håper jeg) :bored:
God natt!
 
Back
Topp