Våre symptomer

Ja da er det nok ikke vits for meg å prøve - jeg ligger på 75J til vanlig :laughing002 Håper viiirkelig ikke mine vokser noe særlig i svangerskapet :hilarious:
Visste ikke at det gikk til J engang jeg :knegg: Good luck!! Må da selges ull-BH i større størrelser enn de fra Boob!
 
Må handle på Change (ikke billig akkurat):sad010
Har aldri vært på Change (skammer meg) :dead: Mannen fortjener penere undertøy etter at spiren er ute, så neste vinter - DA skal jeg koste på meg minst en fin BH :knegg::Heartred
 
Er 7+2 på vei og ikke kvalm enda.
Er kvisete, sliten, trøtt, sulten
, vondt i puppene og har konstant spreng i magen. Var en uke for tidlig på ultralyd privat, men de så en liten strek og et lysflimmer som var hjertet. Skal på en til neste uke, da er jeg 8+3, så er veldig spent!! Er første graviditet så overtenker selvsagt alt
 
Smurte akkurat ett polarbrød med kaviar til datteren min, og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Ble så kvalm og trodde jeg måtte kaste opp:spitoutdummy: :smiley-ashamed004
 
Så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg merker jeg… Også er det helt sykt at den lille timen i løpet av en dag jeg ikke er kvalm så savner jeg kvalmen fordi jeg er redd for at det forsvinner for godt og at noe går galt
 
Er 5+1 og har kjent en stund på veldig ømme bryst, de føles nesten hovne ut. Ellers har jeg fra tid til annen skikkelig vondt fra livmoren, og er selvfølgelig livredd for at det skal ende i SA..
 
Hører alle snakker om mye murringer og smerter i mage området da livmor vokser og mye skjer inni der. Men jeg opplever nesten ikke noe av det, så begynner jo bli bekymra over det og selvfølgelig :laughing002 har mye murringer i ryggen, men ikke særlig i magen. Men det er vel normalt det og?
 
Hører alle snakker om mye murringer og smerter i mage området da livmor vokser og mye skjer inni der. Men jeg opplever nesten ikke noe av det, så begynner jo bli bekymra over det og selvfølgelig :laughing002 har mye murringer i ryggen, men ikke særlig i magen. Men det er vel normalt det og?
Nå er ikke jeg noen ekspert her! Men for meg virker det som om det meste er normalt bare det ikke er kraftige sterke smerter og blødning :bag::laughing002
 
Hører alle snakker om mye murringer og smerter i mage området da livmor vokser og mye skjer inni der. Men jeg opplever nesten ikke noe av det, så begynner jo bli bekymra over det og selvfølgelig :laughing002 har mye murringer i ryggen, men ikke særlig i magen. Men det er vel normalt det og?
Jeg har mye(!!) murring og ubehag i korsrygg nå. Husker ikke det fra sist svangerskap, men da hadde jeg mye ubehag fra magen - såpass at jeg våknet på natta med krampelignende smerter som sto på i noen minutter.
 
Ja da er det nok ikke vits for meg å prøve - jeg ligger på 75J til vanlig :laughing002 Håper viiirkelig ikke mine vokser noe særlig i svangerskapet :hilarious:
Samme her! Fant absolutt ingen ullBHer i forrige svangerskap som funka, og dessuten ga de jeg fant elendig støtte uansett... men fant i alle fall greie amme-bher på change. De endra modell akkurat rundt da jeg fødte da, og den nye likte jeg ikke for den var mye mindre "fast" i cupen, så vet ikke hva jeg skal gjøre denne gangen.
Alle de gamle er veldig slitne, så må ha nye. Si fra om du finner noen gode, enten ull-bher eller amme-bher, på sikt!!
 
Samme her! Fant absolutt ingen ullBHer i forrige svangerskap som funka, og dessuten ga de jeg fant elendig støtte uansett... men fant i alle fall greie amme-bher på change. De endra modell akkurat rundt da jeg fødte da, og den nye likte jeg ikke for den var mye mindre "fast" i cupen, så vet ikke hva jeg skal gjøre denne gangen.
Alle de gamle er veldig slitne, så må ha nye. Si fra om du finner noen gode, enten ull-bher eller amme-bher, på sikt!!
Det skal jeg! Og si fra du også om du kommer over noe :love2 fader meg ikke bare bare å være litt fremtung :laughing002
 
Jeg har begynt å lukte nyfødt baby :laughing002 Håper ingen andre enn meg og kjæresten kjenner det, for har ikke tenkt å dele nyheten med andre enda. Er også veldig øm i brystene og har gått opp en bh-størrelse allerede. Og sliter mye med vondt i magen grunnet oppblåsthet og treig mage pga graviditeten. Begynner også å kjenner på trøtthet, og har flere rare drømmer hver natt.
Er 5+0 i dag.
 
Last edited:
Er fortsatt mye plaga av kvalme, og i sta fikk jeg innkalling til tannlegetime om 14 dager. Men når jeg brekker meg bare av å pusse tenner valgte jeg å utsette timen til nyåret :dead:
 
Er fortsatt mye plaga av kvalme, og i sta fikk jeg innkalling til tannlegetime om 14 dager. Men når jeg brekker meg bare av å pusse tenner valgte jeg å utsette timen til nyåret :dead:
Lurt! Bare å forberede seg på mye blod under tannlegetimen, fy søren som jeg blødde sist under forrige svangeskap. Håper kvalmen gir seg snart :Heartred
 
Er fortsatt mye plaga av kvalme, og i sta fikk jeg innkalling til tannlegetime om 14 dager. Men når jeg brekker meg bare av å pusse tenner valgte jeg å utsette timen til nyåret :dead:
Kjenner meg igjen! Kan ikke huske at det var så ubehagelig i pusse tennene sist, men har nok bare fortrengt det.
 
Back
Topp