Visste ikke at det gikk til J engang jeg Good luck!! Må da selges ull-BH i større størrelser enn de fra Boob!Ja da er det nok ikke vits for meg å prøve - jeg ligger på 75J til vanlig Håper viiirkelig ikke mine vokser noe særlig i svangerskapet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Visste ikke at det gikk til J engang jeg Good luck!! Må da selges ull-BH i større størrelser enn de fra Boob!Ja da er det nok ikke vits for meg å prøve - jeg ligger på 75J til vanlig Håper viiirkelig ikke mine vokser noe særlig i svangerskapet
Må handle på Change (ikke billig akkurat)Visste ikke at det gikk til J engang jeg Good luck!! Må da selges ull-BH i større størrelser enn de fra Boob!
Har aldri vært på Change (skammer meg) Mannen fortjener penere undertøy etter at spiren er ute, så neste vinter - DA skal jeg koste på meg minst en fin BHMå handle på Change (ikke billig akkurat)
De skal ha for kvaliteten da - once you go Change you never go backHar aldri vært på Change (skammer meg) Mannen fortjener penere undertøy etter at spiren er ute, så neste vinter - DA skal jeg koste på meg minst en fin BH
Nå er ikke jeg noen ekspert her! Men for meg virker det som om det meste er normalt bare det ikke er kraftige sterke smerter og blødningHører alle snakker om mye murringer og smerter i mage området da livmor vokser og mye skjer inni der. Men jeg opplever nesten ikke noe av det, så begynner jo bli bekymra over det og selvfølgelig har mye murringer i ryggen, men ikke særlig i magen. Men det er vel normalt det og?
Jeg har mye(!!) murring og ubehag i korsrygg nå. Husker ikke det fra sist svangerskap, men da hadde jeg mye ubehag fra magen - såpass at jeg våknet på natta med krampelignende smerter som sto på i noen minutter.Hører alle snakker om mye murringer og smerter i mage området da livmor vokser og mye skjer inni der. Men jeg opplever nesten ikke noe av det, så begynner jo bli bekymra over det og selvfølgelig har mye murringer i ryggen, men ikke særlig i magen. Men det er vel normalt det og?
Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Opp å gå om natta samme på kveldene..Jeg hadde det i de andre 2 svangerskapene da det ble barn. Men syns jeg husker at det kom i 2. trimester. Hadde helt glemt det vekk. Det er jo såå ille, man blir rett og slett gal.
Samme her! Fant absolutt ingen ullBHer i forrige svangerskap som funka, og dessuten ga de jeg fant elendig støtte uansett... men fant i alle fall greie amme-bher på change. De endra modell akkurat rundt da jeg fødte da, og den nye likte jeg ikke for den var mye mindre "fast" i cupen, så vet ikke hva jeg skal gjøre denne gangen.Ja da er det nok ikke vits for meg å prøve - jeg ligger på 75J til vanlig Håper viiirkelig ikke mine vokser noe særlig i svangerskapet
Det skal jeg! Og si fra du også om du kommer over noe fader meg ikke bare bare å være litt fremtungSamme her! Fant absolutt ingen ullBHer i forrige svangerskap som funka, og dessuten ga de jeg fant elendig støtte uansett... men fant i alle fall greie amme-bher på change. De endra modell akkurat rundt da jeg fødte da, og den nye likte jeg ikke for den var mye mindre "fast" i cupen, så vet ikke hva jeg skal gjøre denne gangen.
Alle de gamle er veldig slitne, så må ha nye. Si fra om du finner noen gode, enten ull-bher eller amme-bher, på sikt!!
Lurt! Bare å forberede seg på mye blod under tannlegetimen, fy søren som jeg blødde sist under forrige svangeskap. Håper kvalmen gir seg snartEr fortsatt mye plaga av kvalme, og i sta fikk jeg innkalling til tannlegetime om 14 dager. Men når jeg brekker meg bare av å pusse tenner valgte jeg å utsette timen til nyåret
Kjenner meg igjen! Kan ikke huske at det var så ubehagelig i pusse tennene sist, men har nok bare fortrengt det.Er fortsatt mye plaga av kvalme, og i sta fikk jeg innkalling til tannlegetime om 14 dager. Men når jeg brekker meg bare av å pusse tenner valgte jeg å utsette timen til nyåret