Våre symptomer

6+6
Puppene er ømme på natta , ikke så verst på dagtid. Kvalmen er der litt hver dag, noen dager verre enn andre, men kaster ikke opp. Orker ikke gå med bukser som strammer noe som helst over magen. Trøtt, så veldig trøtt.. to dupper om dagen er optimalt :p akkurat som hos han lille på straks 10mnd :hilarious: også fryser jeg fortsatt..
Dette er akkurat som meg, bare hakket ømmere bryster! Strekker også som bare det i livmoren, og tett nese..

Men trøttheten meldte sin ankomst torsdag, og jeg bare slukner :knegg: :Heartred
 
Føler symptomene har stagnert litt, hadde mye murringer og var småkvalm tidligere.
Formen er fin nå, blir litt fort trøtt bare! :happy:

Så jeg tester meg fortsatt hver dag for å se at testene ikke blir svakere, men de er fortsatt sterke å fine :)

5+2 i dag, tok en Cb med ukesindikator i går som viste 2-3 på. Har en igjen, og håper å få utslag på 3+ på den snart!

Når fikk dere utslag på 3+ på cb? Hvilke uke?
 
Tett i nesa ja!! Det har kommet skikkelig, og jeg er bare 4+6! Blir så sykt avhengig av otrivin når det er sånn... Men kan jo være en kombinasjon med en kommende forkjølelse også egentlig, hvem vet :joyful:
 
Føler symptomene har stagnert litt, hadde mye murringer og var småkvalm tidligere.
Formen er fin nå, blir litt fort trøtt bare! :happy:

Så jeg tester meg fortsatt hver dag for å se at testene ikke blir svakere, men de er fortsatt sterke å fine :)

5+2 i dag, tok en Cb med ukesindikator i går som viste 2-3 på. Har en igjen, og håper å få utslag på 3+ på den snart!

Når fikk dere utslag på 3+ på cb? Hvilke uke?
Hadde ikke hengt meg sånn opp i det, hcg er så individuelt for alle at det ikke er fasit på når man får 3+ flere som ikke får det før rundt 6+0 og det har gått helt fint med de for det :Heartpink
 
Hodepine (men er også potte forkjøla på 2.uka), kvalme som kommer og går, sensitiv for lukt og ekstremt sliten. (Har garminklokke som viser de dårligste verdiene på stress, søvn, bodybatteri og HRV jeg noensinne har hatt :shifty:)
 
Ja det er helt naturlig. Har du tenkt på å bestille tidlig ultralyd?
ja, kommer til å gå privat. Jeg var på privat ultralyd med nr 1 og 2, med nr 3 droppet jeg det siden vi uansett fikk offentlig i uke 12. Men endte med å gå privat rett før siden jeg mistenkte noe, til samme lege som jeg var med de to første. Han var utrolig grei, tok meg inn på dagen.Jeg er 5+1 nå og litt usikker på når jeg skal gå, rundt 7+0 bør man kunne se noe?
 
Litt småuggen om morgenen og våkner sulten! Ikke noe kvalme, men mamma hadde ikke én eneste dag med kvalme når hun gikk med meg så kan bare være heldig der - men tidlig enda så det kan jo selvfølgelig komme :love7
Ellers tidvis tett nese, ømme bryster, murringer litt av og på + litt lett verk i korsrygg. Kaffeaversjon og litt sensitiv på enkelte lukter. Men super form så så lenge alt er vel med spiren så har jeg ingenting å klage på enda hvertfall :Heartpink
 
ja, kommer til å gå privat. Jeg var på privat ultralyd med nr 1 og 2, med nr 3 droppet jeg det siden vi uansett fikk offentlig i uke 12. Men endte med å gå privat rett før siden jeg mistenkte noe, til samme lege som jeg var med de to første. Han var utrolig grei, tok meg inn på dagen.Jeg er 5+1 nå og litt usikker på når jeg skal gå, rundt 7+0 bør man kunne se noe?
Jeg var på ultralyd 6+3/6+4 og fikk se og høre hjerteslag :Heartred
 
Har vært ekstremt kvalm den siste uken. Men de siste to dagene har det ikke vært så ille. Grunn til bekymring, eller flere som har det slik?
 
Stod å sminket meg i sta og fikk et hosteanfall og ble så svimmel atte. Så stjerner og måtte bare fort legge meg ned litt. Off er så ekkelt
 
Har ikke hatt noe særlig med symptomer denne gangen, med sønnen hadde jeg alle på en gang, kanskje det er jente denne gangen? Det eneste er at jeg kjenner at det jobbes der nede og svangerskapskvalme :angelic:
 
Har vært ekstremt kvalm den siste uken. Men de siste to dagene har det ikke vært så ille. Grunn til bekymring, eller flere som har det slik?
Jeg var kvalm i tre uker i strekk, hele krise i starten av uke 6. Så ga det seg i to dager, og tilbake for fullt nå (7+0). Helt vanlig at det varierer litt :Heartred nyt dagene uten kvalme, selv om jeg skjønner at det er vanskelig.
 
Jeg.er.så.trøtt! Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal klare å gå på jobb med denne trøttheten? :hilarious:
 
Er litt lite aktiv her inne. Kvalmen har slått meg fullstendig i bakken.:depressed: Prøver bare å holde ut å komme meg igjennom dagen (måtte gå hjem ifra jobb). Foreløpig ikke spydd noe, men skulle nesten ønske at noe kom opp, så kanskje jeg kunne fått en liten bit uten kvalmen. Skal til jordmor i morgen, men må nok til legen også, så kanskje jeg kan få noe for kvalmen :yuck:
Til dere som er sykt kvalme, hva har legen skrevet ut til dere, å funker det?
 
I dag tidlig kjente jeg at kvalmen kom.. har hatt to hg-svangerskap, men har heldigvis hatt utbytte av medisin.. kontakter nok legen i morgen..
 
  • Omsorg
Reactions: Tia
Back
Topp