Våre symptomer

Konstant kvalm og trøtt, helt forferdelig. Har i tillegg begynt på AB som gjør meg mer kvalm enn det jeg allerede er, så ser VELDIG frem til å være ferdig med den neste uke:grumpy::smiley-angry017
 
Er det flere som opplever svimmelhet? Jeg er svimmel men mest når jeg gjør mye. Har hatt svimmelhet på jobb i to dager nå.
 
Er det flere som opplever svimmelhet? Jeg er svimmel men mest når jeg gjør mye. Har hatt svimmelhet på jobb i to dager nå.
Ja blir svimmel når jeg reiser meg raskt eller etter anstrengelser :angry9
 
Er det flere som opplever svimmelhet? Jeg er svimmel men mest når jeg gjør mye. Har hatt svimmelhet på jobb i to dager nå.
Jeg var veldig svimmel forrige graviditet. Er ganske vanlig. Bare sørg for nok vann, mat og muligheter for å sette seg. Syntes alltid det ble verre hvis jeg spiste og drakk lite
 
Han ville ikke skrive ut afipran, ville heller sykemelde meg.. og det er jeg ikke klar for enda egentlig. Vil ikke si noe før etter tul ihvertfall.. heldigvis bare 5 dager til:)
Har du en jobb hvor du kan være gradert sykemeldt? Her har kvalmen kommet snikende denne uka for alvor, kjenner det er litt bedre når jeg jobber hjemmefra. Har bestilt legetime, men det er litt langt frem, så får ringe de hvis det blir verre enn dette. Jeg var ikke sykemeldt sist, men da jobbet jeg utelukkende hjemmefra, hadde ikke barn fra før og gjorde ikke noe annet enn å jobbe. Tror ikke jeg kommer til å klare det om jeg blir like dårlig nå som sist.
 
6+2 i dag, har vært ekstremt kvalm siste uka, men i går og i dag har det vært litt bedre. I dag føler jeg meg enda mindre kvalm enn i går. Hadde 34000 i hcg da jeg var 6+0, men er det dårlig tegn at jeg ble mindre kvalm 6+1 og 6+2?
 
Nå er alle symptomene mine borte :/ niplene er ikke sensitive mer. Stresser
Føler også mine symptomer er mye mildere i dag enn ellers. Men har vært litt opp og ned siste tiden.. får en trang til å teste mer men er tom og tror det egentlig er like så greit. Er så vanskelig å ikke stresse over alt!
 
Har du en jobb hvor du kan være gradert sykemeldt? Her har kvalmen kommet snikende denne uka for alvor, kjenner det er litt bedre når jeg jobber hjemmefra. Har bestilt legetime, men det er litt langt frem, så får ringe de hvis det blir verre enn dette. Jeg var ikke sykemeldt sist, men da jobbet jeg utelukkende hjemmefra, hadde ikke barn fra før og gjorde ikke noe annet enn å jobbe. Tror ikke jeg kommer til å klare det om jeg blir like dårlig nå som sist.
Ja var gradert sykemeldt på denne tiden sist.. men jeg har ikke lyst til å si noe til noen enda og jeg er aldri hjemme fra jobb til vanlig , bortsett fra sist jeg var gravid.. så da skjønner de det fort , både på jobb og familie rundt. Så prøver å stå i det. Husker det ga seg litt rundt uke 10 sist , så håper det nå også:)
 
Fortsatt lite symptomer her også. Venter på kvalmen, og håper den kommer denne gangen også.

Blir veldig tungpusta, gjesper hele dagen og vonde pupper. Ellers relativt fin form!
 
I dag er jeg 6+0 å kvalmen har virkelig meldt seg på.:yuck: Har hatt fri i dag, så har bare ligge på sofaen å sove eller spise. Merker med en gang jeg har noe i munnen, så blir den svakere. Måtte bruke tyggis for å klare butikken :laughing002
Med gutten, kom kvalmen i uke 8
Med jenta kom kvalmen i uke 7.
Så siden den er ei uke tidligere er det kanskje enda ei jente. Med begge har kvalmen alltid vært borte i rett over uke 12, satser på at den ikke er så lenge denne gangen heller. Rart at en har ventet på denne kvalmen og ønsket den. Men jaja for meg så er det ett godt tegn, så jeg tar i mot den jeg:smiley-angelic003
 
Trøttheten har kommet over meg igjen! Den har definitivt vært tilstede tidligere graviditeter også, så nå er jeg litt glad mini sovnet lett og at jeg skal få sove ut i morgen :love7
 
Mye murringer i livmor, trøtt og kvalm. :Heartred Og pupper!! De er store, harde og vonde altså!
 
Last edited:
Ja var gradert sykemeldt på denne tiden sist.. men jeg har ikke lyst til å si noe til noen enda og jeg er aldri hjemme fra jobb til vanlig , bortsett fra sist jeg var gravid.. så da skjønner de det fort , både på jobb og familie rundt. Så prøver å stå i det. Husker det ga seg litt rundt uke 10 sist , så håper det nå også:)
Jeg skjønner absolutt behovet for å holde kortene tett til brystet enda. Dumt at det skal være sånn at den tiden man føler seg dårligst er tiden før man egentlig vil fortelle verden om det, blir en slitsom tid av det!
 
Back
Topp