Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir svimmel når jeg reiser meg raskt eller etter anstrengelserEr det flere som opplever svimmelhet? Jeg er svimmel men mest når jeg gjør mye. Har hatt svimmelhet på jobb i to dager nå.
Jeg var veldig svimmel forrige graviditet. Er ganske vanlig. Bare sørg for nok vann, mat og muligheter for å sette seg. Syntes alltid det ble verre hvis jeg spiste og drakk liteEr det flere som opplever svimmelhet? Jeg er svimmel men mest når jeg gjør mye. Har hatt svimmelhet på jobb i to dager nå.
Har du en jobb hvor du kan være gradert sykemeldt? Her har kvalmen kommet snikende denne uka for alvor, kjenner det er litt bedre når jeg jobber hjemmefra. Har bestilt legetime, men det er litt langt frem, så får ringe de hvis det blir verre enn dette. Jeg var ikke sykemeldt sist, men da jobbet jeg utelukkende hjemmefra, hadde ikke barn fra før og gjorde ikke noe annet enn å jobbe. Tror ikke jeg kommer til å klare det om jeg blir like dårlig nå som sist.Han ville ikke skrive ut afipran, ville heller sykemelde meg.. og det er jeg ikke klar for enda egentlig. Vil ikke si noe før etter tul ihvertfall.. heldigvis bare 5 dager til
Mannen sier mine også er blitt større, men merker det ikke veldig selvPuppene har blitt større!
Jeg så det i dag tidlig! Sendte melding til mannen og han gleder seg til å sjekkeMannen sier mine også er blitt større, men merker det ikke veldig selv
Føler også mine symptomer er mye mildere i dag enn ellers. Men har vært litt opp og ned siste tiden.. får en trang til å teste mer men er tom og tror det egentlig er like så greit. Er så vanskelig å ikke stresse over alt!Nå er alle symptomene mine borte :/ niplene er ikke sensitive mer. Stresser
Ja var gradert sykemeldt på denne tiden sist.. men jeg har ikke lyst til å si noe til noen enda og jeg er aldri hjemme fra jobb til vanlig , bortsett fra sist jeg var gravid.. så da skjønner de det fort , både på jobb og familie rundt. Så prøver å stå i det. Husker det ga seg litt rundt uke 10 sist , så håper det nå ogsåHar du en jobb hvor du kan være gradert sykemeldt? Her har kvalmen kommet snikende denne uka for alvor, kjenner det er litt bedre når jeg jobber hjemmefra. Har bestilt legetime, men det er litt langt frem, så får ringe de hvis det blir verre enn dette. Jeg var ikke sykemeldt sist, men da jobbet jeg utelukkende hjemmefra, hadde ikke barn fra før og gjorde ikke noe annet enn å jobbe. Tror ikke jeg kommer til å klare det om jeg blir like dårlig nå som sist.
Jeg hadde 4-5 dager ingen symptomer og er også stresset. Men satser på roen før stormen. Er 5+5 nå. Kanskje det blir noen i uke 6-7 .Nå er alle symptomene mine borte :/ niplene er ikke sensitive mer. Stresser
Det kan variere litt uten at det nødvendigvis betyr noe Hvordan går det med deg nå?Nå er alle symptomene mine borte :/ niplene er ikke sensitive mer. Stresser
Jeg skjønner absolutt behovet for å holde kortene tett til brystet enda. Dumt at det skal være sånn at den tiden man føler seg dårligst er tiden før man egentlig vil fortelle verden om det, blir en slitsom tid av det!Ja var gradert sykemeldt på denne tiden sist.. men jeg har ikke lyst til å si noe til noen enda og jeg er aldri hjemme fra jobb til vanlig , bortsett fra sist jeg var gravid.. så da skjønner de det fort , både på jobb og familie rundt. Så prøver å stå i det. Husker det ga seg litt rundt uke 10 sist , så håper det nå også