Våre symptomer

Hahaha! Huffamei! :hilarious: En eneste stor bekymring
Neida det går helt fint, alle på jobb og sånn er vant med at jeg er blitt litt dummere enn før nå :hilarious:
Eller, jeg bare finner ikke ordene når jeg vil og sånt. Så jeg bare tar det nærmeste jeg kommer på, og da blir det relativt festlig innimellom. Ellers går det ganske greit altså :hilarious:
 
Ja helt grusomme drømmer også. Drømte i natt at det ene barnet mitt ble kidnappet og vi fant han aldri igjen. Var så letta når jeg stod opp i dag morges og det bare var en drøm.
Nei guri så grusomt!! Jeg drømte at jeg kjørte i undervannstunnel og at det raste både foran og bak meg så vi ble stuck alle som var inni der!
Men så fant jeg en heis da, så det endte godt - det pleier det jo aldri, så det var en kjempelettelse :joyful:
 
Han ville ikke skrive ut afipran, ville heller sykemelde meg.. og det er jeg ikke klar for enda egentlig. Vil ikke si noe før etter tul ihvertfall.. heldigvis bare 5 dager til:)
Oi såpass! Jeg er veldig heldig og kan tilpasse mye og ha en del hjemmekontor, så vil tro legen ikke pusher meg til sykemelding, på tross av kvalme - men forhåpentligvis noen tabletter til de verste dagene.

Men 5 dager igjen til TUL, så får du ta avgjørelsen etter da på hva som er best for deg og lille julispiren :love017
 
Nei guri så grusomt!! Jeg drømte at jeg kjørte i undervannstunnel og at det raste både foran og bak meg så vi ble stuck alle som var inni der!
Men så fant jeg en heis da, så det endte godt - det pleier det jo aldri, så det var en kjempelettelse :joyful:
Jeg har alltid hatt grusomme drømmer når jeg er gravid. Jeg hadde vist bare fortrengt dette nå. Men husker at jeg hadde det sånn med de 2 andre også.
 
Jeg har alltid hatt grusomme drømmer når jeg er gravid. Jeg hadde vist bare fortrengt dette nå. Men husker at jeg hadde det sånn med de 2 andre også.
Ja, tror dette her bare er en forsmak - forrige gang var det helt hinsides ting :hilarious:
 
Sånn ellers kjenner jeg på murringer, litt vondt i hodet, småuggen for første gang akkurat nå og så har jeg ganske ømme bryster! Det er nytt, det kjente jeg ikke før tett opptil fødsel sist, men nå er det jo under året siden jeg ammet, så kanskje det er derfor :shy:
 
Sånn ellers kjenner jeg på murringer, litt vondt i hodet, småuggen for første gang akkurat nå og så har jeg ganske ømme bryster! Det er nytt, det kjente jeg ikke før tett opptil fødsel sist, men nå er det jo under året siden jeg ammet, så kanskje det er derfor :shy:
Brystene mine har vært helt ville siden 3 dpo :laughing002 kjente du nada sist frem til siste trimester?!
 
Brystene mine har vært helt ville siden 3 dpo :laughing002 kjente du nada sist frem til siste trimester?!
Ja, det er i hvert fall sånn jeg husker det :hilarious: Jeg vet jeg var uggen, bare ville spise agurk eller noe sykt surt, hadde masse hodeverk og vondt i ryggen… Men husker ingenting om brystene, og denne følelsen her er bare kjent for meg som noe som ligner på utdrivning. Så jeg tror det altså.
Men på den andre siden er jo hjernen min mildt sagt noen prosent mindre fungerende enn før jeg fikk førstemann, så jeg garanterer omtrent ingenting for tiden :joyful:
 
Ja, det er i hvert fall sånn jeg husker det :hilarious: Jeg vet jeg var uggen, bare ville spise agurk eller noe sykt surt, hadde masse hodeverk og vondt i ryggen… Men husker ingenting om brystene, og denne følelsen her er bare kjent for meg som noe som ligner på utdrivning. Så jeg tror det altså.
Men på den andre siden er jo hjernen min mildt sagt noen prosent mindre fungerende enn før jeg fikk førstemann, så jeg garanterer omtrent ingenting for tiden :joyful:
Hahah såpass!! Fascinerende hvor forskjellig symptomer vi har :knegg: :Heartred
 
Måtte le litt nå. Men jeg syns jeg ser deg med fiskeboller til frokost.:laughing001 Jeg selv spiser alltid 2 grove knekkebrød med leverpostei. Men det vet jeg blir forandring på etterhvert. Er det ikke fantastisk alt en skal i gjennom.
Status - det går fortsatt i fiskeboller. I dag lagde mannen fiskeboller til middag for meg, og en stor porsjon, så det blir både kveldsmat og frokost i morgen også :smiley-bounce012 :Heartred
 
Her er det fortsatt veldig tidlig. Så lite symptomer sånn egentlig. Kaffeaversjonen har dukket opp, også er jeg uggen før jeg har spist frokost (som jeg vanligvis ikke spiser). Og magen jobber og strekker da. Litt spent på hvor tidlig den vil bli synlig denne gangen.
 
trodde jeg hadde kommet meg unna siden jeg fortsatt har elsket kaffe frem til nå, men i morges smakte den helt pyton selv om typen da den var vanlig. rip
 
  • Omsorg
Reactions: Tia
Vært litt tung i føttene, litt trøtt også dukket kvalmen litt opp forrige uke. Nødt til å spise frokost, noe jeg normalt ikke gjør og ca hver 3 time for å holde det i sjakk. Plutselig forsvant det for noen dager siden prøver ikke stresse over det. Ellers har jeg null lyst pp sjokolade (normalt det jeg craver mest til vanlig) og kaffe
 
Vært litt tung i føttene, litt trøtt også dukket kvalmen litt opp forrige uke. Nødt til å spise frokost, noe jeg normalt ikke gjør og ca hver 3 time for å holde det i sjakk. Plutselig forsvant det for noen dager siden prøver ikke stresse over det. Ellers har jeg null lyst pp sjokolade (normalt det jeg craver mest til vanlig) og kaffe

Jeg hadde det heeelt likt forrige svangerskap og det gikk helt fint :love2 litt uggen av og på nå også, hååper jeg slipper den ille kvalmen :smiley-angelic001
 
Back
Topp