Våre symptomer

Bruker noen av dere kvalmestillende? Har Afipran liggende, men blir skeptisk av at det står at man maks skal bruke det i 5 dager sammenhengende er så kvalm nå! Ellers har jeg ømme pupper, murringer og blir fort sulten
Vurderer å skaffe meg det, og bruke det de dagene jeg må fysisk på jobb (2-3 dager i uken) :sad010 Er så kvalm
 
Fått endel kviser selv..
Men syns puppene er mindre ømme, og føler meg absolutt ikke gravid. Så plutselig blitt nervøs for om det er noe galt
Samme her, føler meg ikke gravid! Utrolig slitsomt å være tidlig gravid :dead: Vil bare spole til tidlig ultralyd så jeg vet..

Har jo noe symptomer men ikke mye føler jeg. Puppene er litt opp og ned i ømhet, murringer kommer og går. Ellers føler jeg med veldig fin i formen - noe som er bra men hadde vært deilig å følt seg mer gravid også :arghh:
 
Samme her, føler meg ikke gravid! Utrolig slitsomt å være tidlig gravid :dead: Vil bare spole til tidlig ultralyd så jeg vet..

Har jo noe symptomer men ikke mye føler jeg. Puppene er litt opp og ned i ømhet, murringer kommer og går. Ellers føler jeg med veldig fin i formen - noe som er bra men hadde vært deilig å følt seg mer gravid også :arghh:
Jeg er også veldig fin form :) sover dårligere d, og våkner tidligere :)
 
I dag har kvalmen komt sigende. Hatt det oppi halsen i hele dag og slitt med å spise samtidig som jeg må spise for å ikke bli verre. Nå savner jeg hvordan formen var sist uke haha. Forventer formen bare blir verre med ukene fremover, men skal nok overleve det og❤️ alt for spiren
 
I dag har kvalmen komt sigende. Hatt det oppi halsen i hele dag og slitt med å spise samtidig som jeg må spise for å ikke bli verre. Nå savner jeg hvordan formen var sist uke haha. Forventer formen bare blir verre med ukene fremover, men skal nok overleve det og❤️ alt for spiren
I dag kom kvalmen sigende her også:yuck:. Har ventet på den, men trodde ikke den skulle komme så tidlig (er 5+4 i dag). Med de 2 andre kom den i uke 7 og 8.
Men det er jo ett godt tegn når den kommer, så tar i mot den jeg. Selv om det kan være kjempe tøft til tider. Syns det er godt at vi er flere her inne som er i samme båt:Heartred
 
I dag kom kvalmen sigende her også:yuck:. Har ventet på den, men trodde ikke den skulle komme så tidlig (er 5+4 i dag). Med de 2 andre kom den i uke 7 og 8.
Men det er jo ett godt tegn når den kommer, så tar i mot den jeg. Selv om det kan være kjempe tøft til tider. Syns det er godt at vi er flere her inne som er i samme båt:Heartred
Godt ha dette forumet å dele alt i og gjerne komme me ulike tips og råd til når formen er dårlig❤️ er 5+3 i dag selv
 
Min man må ta med toast til meg i sengen For å kontrollere kvalmen.
For gjøre vondt værre tok jeg korona og influensa vaksine i går. Så nå føler jeg meg godt død.
På toppen av det hele astmaen slår meg ned så no kan jeg knapt gå.
 
Har de siste dagene fått vondt i ene siden av rumpa, det stikker liksom når jeg går. Har slitt litt med den siden tidligere, og prøvd å trene opp skinkene. Men den har aldri vært så vond som nå. Har aldri vært gravid før, så vet ikke om det har en sammenheng. Mulig det er en bekkenlåsning? Andre som har opplevd det og har noen tips?
 
Vurderer å skaffe meg det, og bruke det de dagene jeg må fysisk på jobb (2-3 dager i uken) :sad010 Er så kvalm
Samme her. Jeg var borte fra jobb i dag og, og tok en Afipran selvom jeg var hjemme. Skjønner nesten ikke at andre gravide har holdt ut. Afipran var hvertfall trygt, men man bør ta en dags pause etter 5 dager bare
 
Jeg har også begynt å merke det i bekkenet.. hadde veldig bekkenløsning sist men håååpte jo at det skulle drøye litt denne gangen:wacky:
 
Back
Topp