Våre symptomer

Åh :(
Jeg er 4+6 nå. Vært veldig kvalm med de to første barna, men null symptomer nå. Husker ikke når det kom sist.. Så vil bare den skal komme egentlig :( så nå er jeg nedstemt og dårlig humør :( nervøs at noe skal være galt, og legetime neste fredag som er lenge til!
Mange som ikke blir kvalme før uke 6/7:Heartred
Også mange som ikke blir kvalme i det hele tatt! Trenger ikke bety noe, selv om du har hatt det i tidligere svangerskap så er dette et helt nytt svangerskap som kanskje også bringer med seg litt andre symptomer :Heartpink
 
Åh :(
Jeg er 4+6 nå. Vært veldig kvalm med de to første barna, men null symptomer nå. Husker ikke når det kom sist.. Så vil bare den skal komme egentlig :( så nå er jeg nedstemt og dårlig humør :( nervøs at noe skal være galt, og legetime neste fredag som er lenge til!
Mange som ikke blir kvalme i det hele tatt (20%), og alle svangerskap er ulike. Har null symptomer selv, så skjønner hva du føler på :love2
 
Ja hadde tett nese selv fra positiv test, men så kom det en annen form for forkjølelse. Så håper den snart går over! Men kjenner jeg er helt tappet for energi om dagene, passer dårlig med masse skole hengende over meg haha
Åh uffda.. masse god bedring :Heartred
 
Var litt stresset i går over at symptomene avtok, men i dag er hvertfall kvalmen tilbake. Dårlig trekk å ikke spise noe når jeg kjente jeg var sulten :bag: Brekker meg helt vanvittig mye, men spyr ikke (bare såvidt) og jeg er bare 4+0. Men bring it on! Jeg tar det med glede! :Heartred
 
Ikke noen særlige symptomer her, men kjenner det murrer litt gjennom dagen. Slapp unna kvalme forrige svangerskap og håååper på det samme nå :smiley-angelic001
 
Uggen/kvalm og oppblåst .. synes jeg lyser gravid :p gjør sikkert ikke det, ingen som har spurt enda ihvertfall :hilarious:
 
Kjenner jeg er litt glad for at dette er siste gang jeg går gravid .. det blir koselig etterhvert , men akkurat nå er det litt dritt å være i dårlig form :p
 
Er det bare meg som sliter heilt utroolig med oppblåst mage? har seriøst ingen bukser som passer meg akkurat nå Jeg er kun 4+2.
Jeg eg førstegangs gravid så til dere som har vært gravid før. Når gir dette seg?
 
Er det bare meg som sliter heilt utroolig med oppblåst mage? har seriøst ingen bukser som passer meg akkurat nå Jeg er kun 4+2.
Jeg eg førstegangs gravid så til dere som har vært gravid før. Når gir dette seg?
Åå ja så sykt. Er førstegangs selv. Har ikke sjangs bruke jeans nå og er 5+2 :laughing002 Har mye luftsmerter også hehe
 
Nei jeg får ikke heller på meg jeans har ikke sjans skal liksom prøve å holde denne graviditeten hemmelig lengst mulig, men jeg sliter jo allerede nå
føler jeg allerede ser 3-4 mnd gravid ut :laughing002 Bruker bare store ullgensre så tipper ingen vil merke noe før jul haha
 
Back
Topp