sniiiiker så vidt innom her. 5+5 i dag og har fått 3+ på CB. Hadde en MA i sommer i uke 8, kjenner det derfor er vondt å melde seg inn her å håpe for tidlig. Har TUL om en uke og håper på bedre nytt enn sist gang
Har vært plaget med mye mareritt, hver eneste natt i flere uker allerede. I tillegg er jeg ekstremt trøtt, vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg på jobb. Jeg har selvsagt også kuttet all koffein noe som ikke gjør saken bedre (vanskelig å skjule dette på jobb når jeg er særlig kjent for å drikke mye iskaffe på boks, men har det litt morsomt med det å lage illusjoner av at jeg drikker iskaffe også for å unngå mistanke, fyller den med vann i stedet
). Jeg har også mistet kondisen min helt. Jeg evner ikke å gå opp 2etg til kantinen uten å måtte ta meg en pustepause. Ellers noe stikninger/murringer i magen som jeg synes er godt å kjenne på
. Disse symptomene er identiske med slik jeg hadde det i sommer, bortsett fra den gang hadde jeg også ømme bryster, nå har jeg ikke det, men synes kanskje de smått er begynt å endre seg litt. Jeg vet ikke, prøver å ikke overtenke det heller, selvom jeg hittil har hatt lite suksess med det.
Jeg har også blødd en del i over en uke nå som bekymrer meg veldig, men jeg har målt hCG og har fine stigninger, tror derfor blødningene hittil er uskyldige, også har jeg ikke hatt noe smerter heller som er positivt. Det skaper likevel mye uro, særlig med tanke på at aborten jeg gikk i gjennom ligger ganske friskt i minnet.
Håper det går veien denne gang og at det kommer en høyt ønsket baby til sommeren.