Våre symptomer

Kvalm sekundet jeg åpner øynene uavhengig om det er morgen eller midt på natta:grumpy: Er også vanvittig sliten. Kan sovne på sofaen 21, våkne 23 og legge meg i sengen og sove til mini våkner 07:15 og fremdeles føle jeg ikke har sovet:dead:
Glad for alle tegn da, men Kan ikke huske det var som dette med første
Veldig. Veldig gøy.
 
Så nå er jeg kvalm. Spiste i åtte tiden så ikke sulten. Hurrah for begynnelsen av kvalmen igjen.
Dette har jeg ikke gledet meg til.
 
Ekstrem kvalme som kommer etter at eg har spist :hungover: så her går dagene i og finne ut av ka eg klarer og spise uten og bli kvalm. Ellers så e puppene onde som fy, og det stikker og strekker som bare juling livmor/eggstok rundt der et sted:help
 
Ekstrem kvalme som kommer etter at eg har spist :hungover: så her går dagene i og finne ut av ka eg klarer og spise uten og bli kvalm. Ellers så e puppene onde som fy, og det stikker og strekker som bare juling livmor/eggstok rundt der et sted:help
Jeg og har sånne stikninger/strekk i lysken området. Er visst noen bånd til livmora som gjør det :scratch
 
Kasta opp litt i mårrest. Skjedde akutt! Ellers har formen vært ok i dag. Litt lite matlyst.
 
Fy søren idag har formen vært :smiley-angry002! Måtte logge meg av forelesning og har ligget på sofaen siden, regner med jeg blir liggende her til mini skal hentes i bhg… husker ikke at jeg var så dårlig i mitt første svangerskap, blir spennende å se hvor lenge denne kvalmen skal holde på
 
Kvalmen kommer snikende mer og mer... Er skam tørst, tisser mye og puppene er drit spente og ømme.. Og i følge sambo er de blitt større :laughing002
 
Enda er det ikke så mye symptomer her. Har hatt og har en del murring i lysken og lårene (sånn som jeg får før TR kommer).
Får av og til stikkninger nede i magen/lysken. Ellers har vell puppene blitt litt strammere og litt ømme når jeg tar på de.
Våkner flere ganger på natta og ligger leeenge våken.
Så nå venter jeg bare på kvalmen.
 
sniiiiker så vidt innom her. 5+5 i dag og har fått 3+ på CB. Hadde en MA i sommer i uke 8, kjenner det derfor er vondt å melde seg inn her å håpe for tidlig. Har TUL om en uke og håper på bedre nytt enn sist gang :)

Har vært plaget med mye mareritt, hver eneste natt i flere uker allerede. I tillegg er jeg ekstremt trøtt, vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg på jobb. Jeg har selvsagt også kuttet all koffein noe som ikke gjør saken bedre (vanskelig å skjule dette på jobb når jeg er særlig kjent for å drikke mye iskaffe på boks, men har det litt morsomt med det å lage illusjoner av at jeg drikker iskaffe også for å unngå mistanke, fyller den med vann i stedet :laughing002). Jeg har også mistet kondisen min helt. Jeg evner ikke å gå opp 2etg til kantinen uten å måtte ta meg en pustepause. Ellers noe stikninger/murringer i magen som jeg synes er godt å kjenne på :). Disse symptomene er identiske med slik jeg hadde det i sommer, bortsett fra den gang hadde jeg også ømme bryster, nå har jeg ikke det, men synes kanskje de smått er begynt å endre seg litt. Jeg vet ikke, prøver å ikke overtenke det heller, selvom jeg hittil har hatt lite suksess med det.

Jeg har også blødd en del i over en uke nå som bekymrer meg veldig, men jeg har målt hCG og har fine stigninger, tror derfor blødningene hittil er uskyldige, også har jeg ikke hatt noe smerter heller som er positivt. Det skaper likevel mye uro, særlig med tanke på at aborten jeg gikk i gjennom ligger ganske friskt i minnet.

Håper det går veien denne gang og at det kommer en høyt ønsket baby til sommeren. :Heartred
 
Last edited:
sniiiiker så vidt innom her. 5+5 i dag og har fått 3+ på CB. Hadde en MA i sommer i uke 8, kjenner det derfor er vondt å melde seg inn her å håpe for tidlig. Har TUL om en uke og håper på bedre nytt enn sist gang :)

Har vært plaget med mye mareritt, hver eneste natt i flere uker allerede. I tillegg er jeg ekstremt trøtt, vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg på jobb. Jeg har selvsagt også kuttet all koffein noe som ikke gjør saken bedre (vanskelig å skjule dette på jobb når jeg er særlig kjent for å drikke mye iskaffe på boks, men har det litt morsomt med det å lage illusjoner av at jeg drikker iskaffe også for å unngå mistanke, fyller den med vann i stedet :laughing002). Jeg har også mistet kondisen min helt. Jeg evner ikke å gå opp 2etg til kantinen uten å måtte ta meg en pustepause. Ellers noe stikninger/murringer i magen som jeg synes er godt å kjenne på :). Disse symptomene er identiske med slik jeg hadde det i sommer, bortsett fra den gang hadde jeg også ømme bryster, nå har jeg ikke det, men synes kanskje de smått er begynt å endre seg litt. Jeg vet ikke, prøver å ikke overtenke det heller, selvom jeg hittil har hatt lite suksess med det.

Jeg har også blødd en del i over en uke nå som bekymrer meg veldig, men jeg har målt hCG og har fine stigninger, tror derfor blødningene hittil er uskyldige, også har jeg ikke hatt noe smerter heller som er positivt. Det skaper likevel mye uro, særlig med tanke på at aborten jeg gikk i gjennom ligger ganske friskt i minnet.

Håper det går veien denne gang og at det kommer en høyt ønsket baby til sommeren. :Heartred
Har gått gjennom missed miscarriage i sommer selv. Før de som ikke vet er det da morskaken forsatt utvikler seg uten baby å snakke om. Så jeg vet hvordan den er, jeg går samme med tanker på hva og hvis om og men hvis det skjer igjen. Det er helt forståelig å ha marerit enda, spesielt siden då har den testen.

Den pustingen din må du komme deg til lege med. Jeg har astma og jeg har det problemet uten medikasjoner og det er noe som heter graviditet utløst astma.
 
5+5 og kroppen er godt igang kjennes det ut som :p oppblåst, kvalm og ikke minst trøtt heeele tida .. synes synd på samboer som skal leve med "det her" fremover :bag:
 
Har hatt sprengte pupper noen dager som har gått litt tilbake, akkurat som sist gang. Kvalmen har meldt seg på i dag, brekker meg av ALT. Sist varte kvalmen fra uke 5+ noe til uke 13, så redd dette er starten på samme reise, men bra skal det bli til slutt! 5+2 i dag
 
Kan graviditeter være veldig ulike eller opplever mange de samme tingene?
Graviditeter kan være veldig ulike, både på individnivå, men også fra svangerskap til svangerskap :happy: Men så er det en del ting som går igjen hos mange, sånn som kvalme, ømme bryster, tretthet osv.
 
Kvalmen jobber på, så mannen har blitt sendt på butikken for å kjøpe diverse - salt kjeks, kremost, cola zero, salt potetgull og Mr Lee nudler. :confused005

Nesa er potte tett og jeg har en del strekksmerter i magen, sikkert livmoren som strekker seg.. ikke akkurat deilig :dead:
 
Fikk positiv test på tirsdag på utvannet urin på ettermiddag, fordi jeg følte jeg måtte tisse hele tiden:p det har blitt litt bedre, men nå i går og i dag kjenner jeg murringer/stikkinger og strekksmerter nede ved livmoren:) ubehagelig, men tar det som ett godt tegn på symptomer!

4+2 i dag, så må nok bestille meg en time hos lege denne uka og få sjekket hcg. Ikke kommende mens er egentlig i morgen. Er det for tidlig å ta hcg nå egentlig?
 
Fikk positiv test på tirsdag på utvannet urin på ettermiddag, fordi jeg følte jeg måtte tisse hele tiden:p det har blitt litt bedre, men nå i går og i dag kjenner jeg murringer/stikkinger og strekksmerter nede ved livmoren:) ubehagelig, men tar det som ett godt tegn på symptomer!

4+2 i dag, så må nok bestille meg en time hos lege denne uka og få sjekket hcg. Ikke kommende mens er egentlig i morgen. Er det for tidlig å ta hcg nå egentlig?
Jeg tok hcg 4+3. Skader ikke å sjekke alt av nivåer :Heartred
 
Fikk positiv test på tirsdag på utvannet urin på ettermiddag, fordi jeg følte jeg måtte tisse hele tiden:p det har blitt litt bedre, men nå i går og i dag kjenner jeg murringer/stikkinger og strekksmerter nede ved livmoren:) ubehagelig, men tar det som ett godt tegn på symptomer!

4+2 i dag, så må nok bestille meg en time hos lege denne uka og få sjekket hcg. Ikke kommende mens er egentlig i morgen. Er det for tidlig å ta hcg nå egentlig?
Nå spør du om du kan dra katten ned i sekken igjen. Spe melken opp i spannet.
Spiller ikke noe rolle om det var fortidlig.

Du har alerede testet, og fått positiv svar. Gratulerer.
 
Symptomene mine kommer og går litt, så bekymret meg litt over det. Men trøttheten forsvinner ikke, er konstant trøtt og kunne tenkt meg sove hele dagen haha. Også er jeg ekstremt sulten hele tiden. Enda ikke kvalm men kommer nok, er bare 5+1 i dag:Heartred
 
Back
Topp