Våre symptomer

Gråter av alt som er , enten det er gode nyheter eller triste :P jaja ..

4+4. Har ventet for mensen og det var tegn til denne…noen murringer og sensitive pupper. Ellers spiste jeg de siste dager for 3… men trodde det er på grunn av mens depressioner. Muligens er jeg mer på vei som appen viser…

Kjenner det godt i bekkenet igjen! Og det fortsetter å murre masse. Mens skal komme på mandag. Har aldri testet så tidlig å hatt så svake streker som nå, så kjenner at jeg bare går å venter på å komme forbi mandag og at mens ikke kommer, og testene blir sterkere. Alle har svaaake streker, men begynte å teste 9 dpo:laughing002 For en spennede tid!

I natt måtte jeg frem med postafen gitt , var så veldig kvalm! Jaja.. godt tegn og litt slitsomt :hilarious:
5+4

I natt måtte jeg frem med postafen gitt , var så veldig kvalm! Jaja.. godt tegn og litt slitsomt :hilarious:
5+4
Ja det er som regel ett veldig godt tegn. En venter liksom på den, og når den kommer vil en ikke ha den :laughing002 Det er så utrolig slitsomt ja. Lykke til.:Heartred

5+4
Håper jeg slipper det der denne gangen også :smiley-ashamed004 Nå har jeg hatt to svangerskap helt uten kvalme (kanskje litt kveldskvalm med minstemor), så håper det holder seg sånn :hilarious: Føler sånn med dere som har det ille :Heartred

Ja det er som regel ett veldig godt tegn. En venter liksom på den, og når den kommer vil en ikke ha den :laughing002 Det er så utrolig slitsomt ja. Lykke til.:Heartred
Det stemmer , føler dagen på jobb skal bli lang med den formen her :bag: tusen takk :Heartred

4+4 og merker kroppen er i stor forandring! Større og ømme pupper, kviser i ansiktet, veldig sulten, tørst, oppblåst, kald på dagtid og koker på natta, rennende nese, trøtt og sliten :smiley-ashamed004 Hadde veeldig svak strek på mandag, men i dag var det ingen tvil (14 dpo)

Håper jeg slipper det der denne gangen også :smiley-ashamed004 Nå har jeg hatt to svangerskap helt uten kvalme (kanskje litt kveldskvalm med minstemor), så håper det holder seg sånn :hilarious: Føler sånn med dere som har det ille :Heartred
De første 10 ukene sist var det en følelse av å være fullsjuk hver dag , men kasta heldigvis ikke opp .. satser på formen ikke blir veldig slitsom , for da blir det vanskelig å holde det skjult .. :smiley-angelic001:bag:

De første 10 ukene sist var det en følelse av å være fullsjuk hver dag , men kasta heldigvis ikke opp .. satser på formen ikke blir veldig slitsom , for da blir det vanskelig å holde det skjult .. :smiley-angelic001:bag:
Satser på det, da :love017 Jeg hadde ikke noe svangerskapskvalme med gutten min, bare med jenta mi. Det er det som gjør at jeg tror dette er jente :smiley-ashamed004 Blir småkvalm etter mat og på kvelden, men ikke noe som ikke går an å skjule, heldigvis :cool:

Dette er mitt 6 svangerskap, men bare 2 fullgåtte, det er kun de to som endte godt som jeg har vært kvalmen. De andre har jeg ikke kjent noe til kvalmen og endt dårlig. Så for meg er kvalmen ett utrolig godt tegn på at det kanskje vil gå bra. Så jeg venter sånn på den, selv om kvalmen ikke har kommet før uke 7-8 med de andre. :smiley-angelic001 :Heartred

Dette er mitt 6 svangerskap, men bare 2 fullgåtte, det er kun de to som endte godt som jeg har vært kvalmen. De andre har jeg ikke kjent noe til kvalmen og endt dårlig. Så for meg er kvalmen ett utrolig godt tegn på at det kanskje vil gå bra. Så jeg venter sånn på den, selv om kvalmen ikke har kommet før uke 7-8 med de andre. :smiley-angelic001 :Heartred
Skjønnet veldig godt at du venter på kvalmen :Heartred jeg har jo vente , men nå har den kommet så da kan den ta en pause igjen :P

Jeg merker jeg er mer sulten nå! Våkner sulten, og er sulten igjen relativt kort tid etter jeg har spist - og jeg er sånn så normalt spiser få men litt større måltider, så uvant for meg. Måtte spise kveldsmat i går og det gjør jeg aldri, pleier å holde etter middag liksom :love2

Og jeg var på meny i sta og da merka jeg at jeg la veldig merke til lukter. Liksom følte jeg lukta ting jeg ikke pleier å lukte på butikken, som når folk gikk forbi meg eller jeg gikk forbi ulike disker osv :scratch

Jeg merker jeg er mer sulten nå! Våkner sulten, og er sulten igjen relativt kort tid etter jeg har spist - og jeg er sånn så normalt spiser få men litt større måltider, så uvant for meg. Måtte spise kveldsmat i går og det gjør jeg aldri, pleier å holde etter middag liksom :love2

Og jeg var på meny i sta og da merka jeg at jeg la veldig merke til lukter. Liksom følte jeg lukta ting jeg ikke pleier å lukte på butikken, som når folk gikk forbi meg eller jeg gikk forbi ulike disker osv :scratch
Velkommen til graviditet :laughing002 det blir bare værre :laughing001 :crybaby2

Kvalmen har meldt sin ankomst her også. Måtte sprinte til badet i tro om at nå kommer frokosten opp, men ble «bare» brekning og raping :knegg:

Kvalm sekundet jeg åpner øynene uavhengig om det er morgen eller midt på natta:grumpy: Er også vanvittig sliten. Kan sovne på sofaen 21, våkne 23 og legge meg i sengen og sove til mini våkner 07:15 og fremdeles føle jeg ikke har sovet:dead:
Glad for alle tegn da, men Kan ikke huske det var som dette med første

Back
Topp