Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samme her Guttungen på 13 sto ved siden av meg i stad, også begynte jeg å tenke på at han nå har nådd meg igjen i høyden... Gråt som bare detGråter av alt som er , enten det er gode nyheter eller triste jaja ..
Ja det er som regel ett veldig godt tegn. En venter liksom på den, og når den kommer vil en ikke ha den Det er så utrolig slitsomt ja. Lykke til.I natt måtte jeg frem med postafen gitt , var så veldig kvalm! Jaja.. godt tegn og litt slitsomt
5+4
Håper jeg slipper det der denne gangen også Nå har jeg hatt to svangerskap helt uten kvalme (kanskje litt kveldskvalm med minstemor), så håper det holder seg sånn Føler sånn med dere som har det illeI natt måtte jeg frem med postafen gitt , var så veldig kvalm! Jaja.. godt tegn og litt slitsomt
5+4
Det stemmer , føler dagen på jobb skal bli lang med den formen her tusen takkJa det er som regel ett veldig godt tegn. En venter liksom på den, og når den kommer vil en ikke ha den Det er så utrolig slitsomt ja. Lykke til.
De første 10 ukene sist var det en følelse av å være fullsjuk hver dag , men kasta heldigvis ikke opp .. satser på formen ikke blir veldig slitsom , for da blir det vanskelig å holde det skjult ..Håper jeg slipper det der denne gangen også Nå har jeg hatt to svangerskap helt uten kvalme (kanskje litt kveldskvalm med minstemor), så håper det holder seg sånn Føler sånn med dere som har det ille
Satser på det, da Jeg hadde ikke noe svangerskapskvalme med gutten min, bare med jenta mi. Det er det som gjør at jeg tror dette er jente Blir småkvalm etter mat og på kvelden, men ikke noe som ikke går an å skjule, heldigvisDe første 10 ukene sist var det en følelse av å være fullsjuk hver dag , men kasta heldigvis ikke opp .. satser på formen ikke blir veldig slitsom , for da blir det vanskelig å holde det skjult ..
Dette er mitt 6 svangerskap, men bare 2 fullgåtte, det er kun de to som endte godt som jeg har vært kvalmen. De andre har jeg ikke kjent noe til kvalmen og endt dårlig. Så for meg er kvalmen ett utrolig godt tegn på at det kanskje vil gå bra. Så jeg venter sånn på den, selv om kvalmen ikke har kommet før uke 7-8 med de andre.De første 10 ukene sist var det en følelse av å være fullsjuk hver dag , men kasta heldigvis ikke opp .. satser på formen ikke blir veldig slitsom , for da blir det vanskelig å holde det skjult ..
Skjønnet veldig godt at du venter på kvalmen jeg har jo vente , men nå har den kommet så da kan den ta en pause igjenDette er mitt 6 svangerskap, men bare 2 fullgåtte, det er kun de to som endte godt som jeg har vært kvalmen. De andre har jeg ikke kjent noe til kvalmen og endt dårlig. Så for meg er kvalmen ett utrolig godt tegn på at det kanskje vil gå bra. Så jeg venter sånn på den, selv om kvalmen ikke har kommet før uke 7-8 med de andre.
Velkommen til graviditet det blir bare værreJeg merker jeg er mer sulten nå! Våkner sulten, og er sulten igjen relativt kort tid etter jeg har spist - og jeg er sånn så normalt spiser få men litt større måltider, så uvant for meg. Måtte spise kveldsmat i går og det gjør jeg aldri, pleier å holde etter middag liksom
Og jeg var på meny i sta og da merka jeg at jeg la veldig merke til lukter. Liksom følte jeg lukta ting jeg ikke pleier å lukte på butikken, som når folk gikk forbi meg eller jeg gikk forbi ulike disker osv
Haha grugleder meg, akkurat nå tar jeg i mot alle symptomer med åpne armer for tenker det er gode tegn. Skal nok svelge orda mine greit om kvalmen kommer og utmattelsenVelkommen til graviditet det blir bare værre
Glamorøst å være gravid siKvalmen har meldt sin ankomst her også. Måtte sprinte til badet i tro om at nå kommer frokosten opp, men ble «bare» brekning og raping
Ja.. Mannen synes ikke akkurat det var sexyGlamorøst å være gravid si