Våre symptomer

Jeg har ikke noe kvalme enda - ikke at jeg vil ha det men er vel et av de vanligste symptomene så håper litt jeg får det som en bekreftelse på at det går veien :hilarious: vanligst fra uke 5/6 tror jeg jeg leste
Tror jeg bygnner allerede nå å bli kvalm. Litt vansklig å si enda. Det er ikke gøy det er sikkert.
 
Kvalmen er i gang hos meg.. Kaster heldigvis ikke opp, men må spise jevnlig og slappe av for å ha det under kontroll :arghh:
 
Spise lite og ofte skal hjelpe :Heartpink
Er det jeg gjør nå! Og forsøker å spise mat jeg ikke blir så kvalm av. Men skal ikke klage, er ikke skikkelig dårlig (enda :sad010 ).

Bare glad spiren sitter jeg :knegg::love017
 
Jeg har et symptom som jeg kun har hatt i graviditet, pannehodepine når jeg får varmt vann på pannen i dusjen. Noen andre? Er vel grunnet hormonelle forandringer og økt væske/blodvolum samt hovne slimhinner. Et sikkert graviditetstegn hos meg, forsvant umiddelbart den dagen jeg mistet sist :shy:
 
Jeg har et symptom som jeg kun har hatt i graviditet, pannehodepine når jeg får varmt vann på pannen i dusjen. Noen andre? Er vel grunnet hormonelle forandringer og økt væske/blodvolum samt hovne slimhinner. Et sikkert graviditetstegn hos meg, forsvant umiddelbart den dagen jeg mistet sist :shy:
Denne var fin :laughing002 Noen par symptomer gir ikke mening
 
I dag kom trøttheten, måtte sove en time rett etter jobb, og nå er jeg helt utslitt igjen. De neste ukene blir spennende med jobb :dead:
 
Store, harde, ømme pupper. Vondt bare genseren gir litt drag over puppene. Hadde det sånn i starten sist også
 
Murring og stikking siden eggløsning.Slimete utflod etter eggløsning, var sånn med første også. Tisser oftere. Begynte å bli kvalm i kveld, så derfor tok jeg testen :laughing002 Konstant tørr i munn og tørst. Og ville plutselig ha appelsinjuice igjen, som var siste craving forje graviditet.
 
Et annet symptom jeg kom på er at jeg faktisk syns cappuccionen på jobb ikke smakte så godt lenger for et par uker siden, og kaffe generelt. Tenkte ikke noe over det da, nevnte det for mamma dum som jeg er og hun bare du er vel ikke gravid :laughing002 men jeg lo det vekk og sa jeg håper ikke det jeg skal jo på fest i helga :hilarious: (vi er ikke åpne om å prøve) og i går sovna jeg på sofaen etter jobb og var stuptrøtt igjen i 21.30 tida (som er tidelig for nattravnen som jeg er:laughing002) Satser på dette er gode tegn :Heartpink
 
5+2
Er så emosjonell , gråter så lett .. føler meg ofte litt sulten og blir fort irritert :p noen dager løper jeg på do for å tisse sikkert 50 ganger , andre ganger er det plutselig rolig igjen :hilarious: kjenner at det skjer noe i magen , når lillegutt kommer borti når han klatrer på meg kjennes det ømt :Heartred litt uggen, men ikke direkte kvalm .
 
Gått ned 2 kg siden jeg ble gravid :confused005 Må begynne å spise for to tror jeg!
 
Back
Topp