«mangler» også kvalmen. Spydde fra uke 5/6 de to andre gangene 4+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg bygnner allerede nå å bli kvalm. Litt vansklig å si enda. Det er ikke gøy det er sikkert.Jeg har ikke noe kvalme enda - ikke at jeg vil ha det men er vel et av de vanligste symptomene så håper litt jeg får det som en bekreftelse på at det går veien vanligst fra uke 5/6 tror jeg jeg leste
Hvor langt var du?Kvalmen er i gang hos meg.. Kaster heldigvis ikke opp, men må spise jevnlig og slappe av for å ha det under kontroll
5+0, begynte på ettermiddagen i går, og blitt verre i dagHvor langt var du?
Spise lite og ofte skal hjelpe5+0, begynte på ettermiddagen i går, og blitt verre i dag
Er det jeg gjør nå! Og forsøker å spise mat jeg ikke blir så kvalm av. Men skal ikke klage, er ikke skikkelig dårlig (enda ).Spise lite og ofte skal hjelpe
Jaa er jo et godt tegn faktiskEr det jeg gjør nå! Og forsøker å spise mat jeg ikke blir så kvalm av. Men skal ikke klage, er ikke skikkelig dårlig (enda ).
Bare glad spiren sitter jeg
Denne var fin Noen par symptomer gir ikke meningJeg har et symptom som jeg kun har hatt i graviditet, pannehodepine når jeg får varmt vann på pannen i dusjen. Noen andre? Er vel grunnet hormonelle forandringer og økt væske/blodvolum samt hovne slimhinner. Et sikkert graviditetstegn hos meg, forsvant umiddelbart den dagen jeg mistet sist
Samme herJeg føler jeg går og gjesper hele dagen
Slitsomt som lærer, blir ikke akkurat så engasjerende og givende når man nesten ikke greier å holde øya oppeSamme her
Det er ikke noe problem her! Spiser vanligvis altfor lite, men nå har jeg sikkert doblet inntaketGått ned 2 kg siden jeg ble gravid Må begynne å spise for to tror jeg!