Ble midt-på-dagen urin, men den viste 2-3 uker
Må nok kjøpe meg noen selv as.. hehe .. men vet ikke om jeg skal kjøpe strimler eller digital eller hva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble midt-på-dagen urin, men den viste 2-3 uker
Er litt stas med antall uker
Må nok kjøpe meg noen selv as.. hehe .. men vet ikke om jeg skal kjøpe strimler eller digital eller hva
Helt klart .. fikk 2-3 sist .. så om jeg skal ha det så er det sikkert ikke noe mer å se før mandag igjen kanskje.. hm .. evt om det har økt mye på kort tid da , det kan jo skje det ogsåEr litt stas med antall uker
Tenker å ta en ny en på fredag om en uke, og håper på 3+ daHelt klart .. fikk 2-3 sist .. så om jeg skal ha det så er det sikkert ikke noe mer å se før mandag igjen kanskje.. hm .. evt om det har økt mye på kort tid da , det kan jo skje det også
Går veldig bra enda, men det kommer sikkert etterhvert. Kjenner brystvortene er litt mer sensitive i dag , kjenner det om jeg så vidt kommer borti utenpå klærne. Har vondt i hodet nesten hver dag, litt uvel innimellom og kjenner strikken rundt magen er ugreit om det blir for stramt over tid. Begynner å bli litt oppblåst tror jeg så forventer vel egt at det bare blir mer av alt ila de neste dagene/ukene .. men helt greit å kjenne at man er gravid også, til en viss grad ihvertfall kjenner du noe enda eller?Tenker å ta en ny en på fredag om en uke, og håper på 3+ da
Hvordan står det til med kroppen ellers?
Kjenner heldigvis ingenting i ryggen (enda)Oooogså kjenner jeg det faktisk litt i korsryggen plutselig nå
Godt å kjenne tegn på at lille vokser inni der, selv om det ikke alltid er behagelig. En del av det samme som deg - er oppblåst, vondt i hodet (spesielt om kvelden), kvalm (men ikke slik at jeg må kaste opp) og veeeldig tørst. Synes nesten sulten har økt ogsåGår veldig bra enda, men det kommer sikkert etterhvert. Kjenner brystvortene er litt mer sensitive i dag , kjenner det om jeg så vidt kommer borti utenpå klærne. Har vondt i hodet nesten hver dag, litt uvel innimellom og kjenner strikken rundt magen er ugreit om det blir for stramt over tid. Begynner å bli litt oppblåst tror jeg så forventer vel egt at det bare blir mer av alt ila de neste dagene/ukene .. men helt greit å kjenne at man er gravid også, til en viss grad ihvertfall kjenner du noe enda eller?
Og tørst , mye mer tørst enn ellers.. og magen er litt treig og fryser mye mer enn ellers.
Aaah, den sulten husker jeg at jeg hadde sist .. og spiste jeg ikke så ble jeg kvalmGodt å kjenne tegn på at lille vokser inni der, selv om det ikke alltid er behagelig. En del av det samme som deg - er oppblåst, vondt i hodet (spesielt om kvelden), kvalm (men ikke slik at jeg må kaste opp) og veeeldig tørst. Synes nesten sulten har økt også
Foreløpig ønsker jeg alle symptomer velkomne, så lenge lille spiren fortsetter å vokse. Hadde vært så nydelig å bli bortskjemt med en terminspire første gang jeg ble gravidAaah, den sulten husker jeg at jeg hadde sist .. og spiste jeg ikke så ble jeg kvalm
Merker ikke noe til det per i dag. Og den hodepina kommer til kvelden her også, så godt som hver kveld . Men det er verdt det etterhvert, så det får bare komme
Det håper jeg du får oppleve jeg har vært veldig heldig og ikke opplevd sa eller ma eller annet selv .. brukte dere lang tid til nå ?Foreløpig ønsker jeg alle symptomer velkomne, så lenge lille spiren fortsetter å vokse. Hadde vært så nydelig å bli bortskjemt med en terminspire første gang jeg ble gravid
Kanskje det blir den foretrukne ammepuppen?Vondt i den ene puppen er mitt eneste symptom
En av de er størst, men husker ikke hvilkenKanskje det blir den foretrukne ammepuppen?
Jeg har fått større bryster, og veldig store knoper, men tror de foreløpig holder samme størrelseEn av de er størst, men husker ikke hvilken
Spennende. Det har alltid vært litt forskjell på mine altsåJeg har fått større bryster, og veldig store knoper, men tror de foreløpig holder samme størrelse
Får håpe du slipper unna symptomene da, utenom den ene puppenSpennende. Det har alltid vært litt forskjell på mine altså
Mitt første svangerskap var helt symptomfritt faktisk, så krysser fingrene for at det samme skjer igjenFår håpe du slipper unna symptomene da, utenom den ene puppen
Deilig! Skal ikke klage så mye (enda), men merker det godt på kroppen. Er bare glad jeg fortsatt har energi, og ikke kortslutter før 21 på kveldenMitt første svangerskap var helt symptomfritt faktisk, så krysser fingrene for at det samme skjer igjen