Blir gaaaal av denne murringa som kommer og går. Føles så ut som at det er tanta som kommer, livredd hver gang jeg tørker meg etter å ha tissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror meg det er veldig kjent. Hater tanken på det.Blir gaaaal av denne murringa som kommer og går. Føles så ut som at det er tanta som kommer, livredd hver gang jeg tørker meg etter å ha tissa
Hadde jeg i natt, natt til 4+0 var helt sikker på at jeg skulle våkne med tanta. Men nå har det gått over Bare vanvittig kvalm da..Blir gaaaal av denne murringa som kommer og går. Føles så ut som at det er tanta som kommer, livredd hver gang jeg tørker meg etter å ha tissa
Er det bare meg som sliter heilt utroolig med oppblåst mage? Når gir dette seg?
Har bare hatt litt halsbrann en kveld, men har handla en 3-pack lovehearts så er jeg forberedt om det kommer tilbakeDa va puppene plutselig ømme igjen og nå har halsbrann kommet. Kan være tilfeldig eller graviditet. Slet faktisk mye med halsbrann rett før jeg fant ut jeg var gravid. Trodde ikke det var vanlig så tidlig
Haha knasker på love heart selv, men blir litt vel søtt av og tilHar bare hatt litt halsbrann en kveld, men har handla en 3-pack lovehearts så er jeg forberedt om det kommer tilbake
Denna ble kanskje posta litt feil sted - trodde jeg var i skravletråden vi skylder på gravidhjerneJeg skjønner selv at jeg er litt koko nå, men regner med jeg ikke får OTUL før i romjulen, også er den private jeg skal til om to uker helt fullbooket før jul så da endte jeg med å finne et annet privatultralyd firma og booket meg en tidlig ultralyd den 20. desember også, i redsel for at de også skulle fullbookes hihihar så lyst å få sjekka at alt er OK før vi forteller det til familie i jula mannen var heldigvis onboard
Godt vi er flere! Jeg ser ut som en kvisete fjortis nå…Har til og med fått noen kviser «der nede»Okey, jeg har faktisk ikke null symptomer, jeg har kviser! Åå så irriterende, mellom øyenbrynene. Føler meg ikke akkurat finfin!