Våre symptomer

Blir gaaaal av denne murringa som kommer og går. Føles så ut som at det er tanta som kommer, livredd hver gang jeg tørker meg etter å ha tissa :banghead: :arghh::smiley-ashamed004

Blir gaaaal av denne murringa som kommer og går. Føles så ut som at det er tanta som kommer, livredd hver gang jeg tørker meg etter å ha tissa :banghead: :arghh::smiley-ashamed004
Hadde jeg i natt, natt til 4+0 var helt sikker på at jeg skulle våkne med tanta. Men nå har det gått over :bag: Bare vanvittig kvalm da..

Da va puppene plutselig ømme igjen og nå har halsbrann kommet. Kan være tilfeldig eller graviditet. Slet faktisk mye med halsbrann rett før jeg fant ut jeg var gravid. Trodde ikke det var vanlig så tidlig :laughing002 :Heartred

Da va puppene plutselig ømme igjen og nå har halsbrann kommet. Kan være tilfeldig eller graviditet. Slet faktisk mye med halsbrann rett før jeg fant ut jeg var gravid. Trodde ikke det var vanlig så tidlig :laughing002 :Heartred
Har bare hatt litt halsbrann en kveld, men har handla en 3-pack lovehearts så er jeg forberedt om det kommer tilbake :laughing002

Veldig kvalm i dag, sliter med å jobbe (på hjemmekontor).. :dead:

Om jeg ikke spiser hver 15. min blir jeg sulten.. og vil ikke ha brus, kun vann og bubble Tea. Har bestilt sushi og bubble Tea på døren nå - tror denne graviditeten kan bli dyr :knegg::Heartred

Jeg skjønner selv at jeg er litt koko nå, men regner med jeg ikke får OTUL før i romjulen, også er den private jeg skal til om to uker helt fullbooket før jul :nailbiting: :bag: så da endte jeg med å finne et annet privatultralyd firma og booket meg en tidlig ultralyd den 20. desember også, i redsel for at de også skulle fullbookes hihi:dance018har så lyst å få sjekka at alt er OK før vi forteller det til familie i jula :smiley-ashamed005 mannen var heldigvis onboard :dance008

Jeg skjønner selv at jeg er litt koko nå, men regner med jeg ikke får OTUL før i romjulen, også er den private jeg skal til om to uker helt fullbooket før jul :nailbiting: :bag: så da endte jeg med å finne et annet privatultralyd firma og booket meg en tidlig ultralyd den 20. desember også, i redsel for at de også skulle fullbookes hihi:dance018har så lyst å få sjekka at alt er OK før vi forteller det til familie i jula :smiley-ashamed005 mannen var heldigvis onboard :dance008
Denna ble kanskje posta litt feil sted - trodde jeg var i skravletråden :dead: vi skylder på gravidhjerne :blob5

Jeg blir så sprø av smerter som kommer i magen…er så vondt! Nesten som kraftige mensensmerter, og veldig av og på. Hugger til, og blir enten borte fort eller etter en liten stund.
Ellers føles det som om puppene snart sprekker, og hodet verker veldig! :nailbiting:
4+3 ❤️

Kvalm stort sett hele tiden, untatt når jeg spiser, våkner tidlig og ømme pupper er symptomene her :)

Okey, jeg har faktisk ikke null symptomer, jeg har kviser! Åå så irriterende, mellom øyenbrynene. Føler meg ikke akkurat finfin! :bored:

Deeeer slo kvalmen inn, ja. Foreløpig ikke så ille, men jeg er svært spent på de neste ukene. Litt tidligere enn sist, da var det på slaget uke 6, så ikke helt likt.

Mye murringer og begynt på ømme bryster, foreløpig tålelig. Har som regel ikke kjent noe annet enn ømme bryster, murringer, ligamentsmerter og trøtthet før uke 6 og uke 7, da har kvalmen sneket seg på. Kjenner jeg gruer meg til hypermesis'en slår inn for fult.. Så her nyttes de siste dagene før spyfontena settes i gang! Med nr 2 startet det med mild bekkenløsning i uke 9 som bare ble verre, så det er vel også bare et tidsspørsmål før slår inn..

Bruker noen av dere kvalmestillende? Har Afipran liggende, men blir skeptisk av at det står at man maks skal bruke det i 5 dager sammenhengende er så kvalm nå! Ellers har jeg ømme pupper, murringer og blir fort sulten

Fått endel kviser selv..
Men syns puppene er mindre ømme, og føler meg absolutt ikke gravid. Så plutselig blitt nervøs for om det er noe galt

Back
Topp