Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt en del mensenmurringer og føler tante rød kommer any minute, men det er visst helt normalt er de samme hormonene i kroppen som utløser det når man er gravid som når man har mensen! Frustrerende, men hvertfall ikke farlig Er førstegangsgravid selv!Noen som har opplevd å få sann skikkelig mensensmerter?
Som bare varer i noen sekunder. Er det normalt? Førstegangsgravid her. Jeg har virkelig no clue
Okei. Har litt murringer hele tiden, og når jeg sitter og skal reise meg så kjenner jeg det strekker seg i livmora. Men i natt var sann varm ubehagelig smerte. Men testen er super sterk! Så vil vel tro det kanskje er normalt!Jeg har hatt en del mensenmurringer og føler tante rød kommer any minute, men det er visst helt normalt er de samme hormonene i kroppen som utløser det når man er gravid som når man har mensen! Frustrerende, men hvertfall ikke farlig Er førstegangsgravid selv!
Jordmor sa hvert fall til meg at er det ikke vedvarende sterke smerter + blødninger, så er det ikke noe å bekymre seg for. Alt annet regnes som normalt Jeg har mye strekk i lysk når jeg beveger meg litt raskt! Var veldig bekymret for det, men er visst bare livmor som vokser og båndene som holder den på plass det strekkes iOkei. Har litt murringer hele tiden, og når jeg sitter og skal reise meg så kjenner jeg det strekker seg i livmora. Men i natt var sann varm ubehagelig smerte. Men testen er super sterk! Så vil vel tro det kanskje er normalt!
Var så vondt i de to sekundene det stod på at jeg ble helt svett. Lurer på når jeg skal bli «normal» igjen jeg! Er jo helt tullete om dagen.
Takk for beroligende ord
Ja vi slipper nok ikke unnafikk bekkenløsning i uke 9 med nr 2, så det kan komme tidlig.. venter bare på at den skal slå til selv
Ja. Ikke sant. Føler liksom alt er normalt nesten Blir bare veldig redd, føler jeg er redd hele tiden jeg.Jordmor sa hvert fall til meg at er det ikke vedvarende sterke smerter + blødninger, så er det ikke noe å bekymre seg for. Alt annet regnes som normalt Jeg har mye strekk i lysk når jeg beveger meg litt raskt! Var veldig bekymret for det, men er visst bare livmor som vokser og båndene som holder den på plass det strekkes i
Ja de strekene dine på testene er jo sååå sterke og fine!
Helt tullete om dagen selv! Nå vil jeg bare komme meg til TUL om 11 dager så jeg forhåpentligvis får sett nurket og et bankende hjerte
Å tullete skal du være lenge etter du har født ogsåOkei. Har litt murringer hele tiden, og når jeg sitter og skal reise meg så kjenner jeg det strekker seg i livmora. Men i natt var sann varm ubehagelig smerte. Men testen er super sterk! Så vil vel tro det kanskje er normalt!
Var så vondt i de to sekundene det stod på at jeg ble helt svett. Lurer på når jeg skal bli «normal» igjen jeg! Er jo helt tullete om dagen.
Takk for beroligende ord
Hahaha! Bare innse at dette er det nye megÅ tullete skal du være lenge etter du har født også
Jaaa! Drømte i natt at jeg var i en storby, og det var trolig NY, men det britiske slottet var der, og alle var asiatere… so confusing. Jeg bare løp rundt og ble jaktet påFlere som som drømmer helt sinnsykt mye om nettene Så mye sykt og føles så ekte ut haha.
Jaa jeg har også helt sinnsyke drømmer våkner om morgenen og må tenke om det var ekte eller drømFlere som som drømmer helt sinnsykt mye om nettene Så mye sykt og føles så ekte ut haha.
Ja det er det lurte.Har ingen symptomer! Hadde ømme nipler i går da jeg fikk positiv test, men det er borte nå. Orker ikke gå på teste-smellen, så holder meg unna å kjøpe strimler haha. Får bare smøre meg med tålmodighet og vente!
Jeg er ennå ikke helt «normal» og førstemann er snart 2,5!Hahaha! Bare innse at dette er det nye meg
Ja!! Samme herFlere som som drømmer helt sinnsykt mye om nettene Så mye sykt og føles så ekte ut haha.
Hahaha! Huffamei! En eneste stor bekymringJeg er ennå ikke helt «normal» og førstemann er snart 2,5!