Våre symptomer

Noen som har opplevd å få sann skikkelig mensensmerter?
Som bare varer i noen sekunder. Er det normalt? :hilarious: Førstegangsgravid her. Jeg har virkelig no clue
 
Noen som har opplevd å få sann skikkelig mensensmerter?
Som bare varer i noen sekunder. Er det normalt? :hilarious: Førstegangsgravid her. Jeg har virkelig no clue
Jeg har hatt en del mensenmurringer og føler tante rød kommer any minute, men det er visst helt normalt :Heartpink er de samme hormonene i kroppen som utløser det når man er gravid som når man har mensen! Frustrerende, men hvertfall ikke farlig :love7 Er førstegangsgravid selv!
 
Jeg har hatt en del mensenmurringer og føler tante rød kommer any minute, men det er visst helt normalt :Heartpink er de samme hormonene i kroppen som utløser det når man er gravid som når man har mensen! Frustrerende, men hvertfall ikke farlig :love7 Er førstegangsgravid selv!
Okei. Har litt murringer hele tiden, og når jeg sitter og skal reise meg så kjenner jeg det strekker seg i livmora. Men i natt var sann varm ubehagelig smerte. Men testen er super sterk! Så vil vel tro det kanskje er normalt!
Var så vondt i de to sekundene det stod på at jeg ble helt svett. Lurer på når jeg skal bli «normal» igjen jeg! :hilarious: Er jo helt tullete om dagen.
Takk for beroligende ord :Heartred
 
Okei. Har litt murringer hele tiden, og når jeg sitter og skal reise meg så kjenner jeg det strekker seg i livmora. Men i natt var sann varm ubehagelig smerte. Men testen er super sterk! Så vil vel tro det kanskje er normalt!
Var så vondt i de to sekundene det stod på at jeg ble helt svett. Lurer på når jeg skal bli «normal» igjen jeg! :hilarious: Er jo helt tullete om dagen.
Takk for beroligende ord :Heartred
Jordmor sa hvert fall til meg at er det ikke vedvarende sterke smerter + blødninger, så er det ikke noe å bekymre seg for. Alt annet regnes som normalt :Heartpink Jeg har mye strekk i lysk når jeg beveger meg litt raskt! Var veldig bekymret for det, men er visst bare livmor som vokser og båndene som holder den på plass det strekkes i :smiley-ashamed004

Ja de strekene dine på testene er jo sååå sterke og fine! :Heartpink

Helt tullete om dagen selv! Nå vil jeg bare komme meg til TUL om 11 dager så jeg forhåpentligvis får sett nurket og et bankende hjerte:love7
 
Veldig kvalm! Å det er ikke bare på morgenen som det var sist, men nå gjennom hele dagen :dead: må starte dagen med litt cola (selv om det kanskje ikke er innafor) og loff :)angelic:) for å fungere på jobb. Kvalmen kommer med engang jeg blir litt sulten..
 
Jordmor sa hvert fall til meg at er det ikke vedvarende sterke smerter + blødninger, så er det ikke noe å bekymre seg for. Alt annet regnes som normalt :Heartpink Jeg har mye strekk i lysk når jeg beveger meg litt raskt! Var veldig bekymret for det, men er visst bare livmor som vokser og båndene som holder den på plass det strekkes i :smiley-ashamed004

Ja de strekene dine på testene er jo sååå sterke og fine! :Heartpink

Helt tullete om dagen selv! Nå vil jeg bare komme meg til TUL om 11 dager så jeg forhåpentligvis får sett nurket og et bankende hjerte:love7
Ja. Ikke sant. Føler liksom alt er normalt nesten :hilarious: Blir bare veldig redd, føler jeg er redd hele tiden jeg.
Men da satser vi på at kroppen gjør jobben sin :Heartred

Ja! Det blir jo veldig stas :Heartred
 
Okei. Har litt murringer hele tiden, og når jeg sitter og skal reise meg så kjenner jeg det strekker seg i livmora. Men i natt var sann varm ubehagelig smerte. Men testen er super sterk! Så vil vel tro det kanskje er normalt!
Var så vondt i de to sekundene det stod på at jeg ble helt svett. Lurer på når jeg skal bli «normal» igjen jeg! :hilarious: Er jo helt tullete om dagen.
Takk for beroligende ord :Heartred
Å tullete skal du være lenge etter du har født også :laughing001
 
Bah .. ikke lyst til å si noe til sjefen enda , men formen er så rævva .. så bedt om kvalmestillende fra legen nå , som funker bedre enn postafen. Får håpe det fikser seg :) så kanskje jeg klarer meg et par uker til uten å si noe her
 
Har ingen symptomer! Hadde ømme nipler i går da jeg fikk positiv test, men det er borte nå. Orker ikke gå på teste-smellen, så holder meg unna å kjøpe strimler haha. Får bare smøre meg med tålmodighet og vente!
 
Han ville ikke skrive ut afipran, ville heller sykemelde meg.. og det er jeg ikke klar for enda egentlig. Vil ikke si noe før etter tul ihvertfall.. heldigvis bare 5 dager til:)
 
Back
Topp