Våre symptomer

Syns kvalmen har kommer snikende i går og i dag :) godt tegn men glemmer også hvor plagsomt dt er p reagere på andres parfyme i butikken og slikt
 
Okey, da har jeg spydd masse. Æsj. Men lurer nesten på om det er omgangssyken. Det var så mye, lukter veldig vondt, føler meg skjelven og kald i kroppen. Blir dere påvirket kroppslig? Eller er det bare spy og så helt fin igjen?
 
Okey, da har jeg spydd masse. Æsj. Men lurer nesten på om det er omgangssyken. Det var så mye, lukter veldig vondt, føler meg skjelven og kald i kroppen. Blir dere påvirket kroppslig? Eller er det bare spy og så helt fin igjen?
Jeg tåler generelt dårlig å være kvalm og å spy. Så jeg kan reagere kroppslig på å spy når jeg er gravid og. Min mor derimot har fortalt at hu bare spøy i en bøtte og jobba videre som ingenting hadde skjedd.. Så vil anta det er veldig individuelt.

Håper du ikke trenger å ha det sånn videre og at det er forbipasserende. Ikke noe godt å ha det sånn :Heartred
 
Fler som har symptomer som kommer litt sann nå og da? :hilarious:
Ene dagen er jeg akutt kvalm, dagen etter føler jeg meg fin.
Hadde vært greit med et system liksom :hilarious: Skulle ta meg en tur på kjøpesenteret i stad. Var så trøtt og sliten når jeg kom tilbake at jeg sov i 3 kvarter. Liten forvarsel hadde vært fint :laughing001
 
Hvis jeg slipper hodeverken fra sist, blir jeg glad. Men hater kvalme også så er usikker på hva jeg hadde valgt om jeg måtte velge :sour:
 
4+3 og her er jeg kvalm og har ømme bryster..
Kvalmen kommer i bølger, men er nesten konstant. Ikke noe oppkast da..
 
Jeg har lite symptomer og jeg har aldri pleid å kjenne så mye, men føler meg utvilsomt gravid. Er ekstra trøtt, går tom for energi, sterk luktesans og kjenner det fysisk at det er litt stram i området nede ved livmoren. Men jeg følte meg like gravid forrige gang og da var det jo MA så tør ikke ta det som noen fasit
 
Jeg har lite symptomer og jeg har aldri pleid å kjenne så mye, men føler meg utvilsomt gravid. Er ekstra trøtt, går tom for energi, sterk luktesans og kjenner det fysisk at det er litt stram i området nede ved livmoren. Men jeg følte meg like gravid forrige gang og da var det jo MA så tør ikke ta det som noen fasit
Ja det er helt naturlig. Har du tenkt på å bestille tidlig ultralyd?
 
6+6
Puppene er ømme på natta , ikke så verst på dagtid. Kvalmen er der litt hver dag, noen dager verre enn andre, men kaster ikke opp. Orker ikke gå med bukser som strammer noe som helst over magen. Trøtt, så veldig trøtt.. to dupper om dagen er optimalt :p akkurat som hos han lille på straks 10mnd :hilarious: også fryser jeg fortsatt..
 
HODEPINE! Oh my!!! Den i går kveld og I natt har vært helt forferdelig! :banghead: har hatt litt hodepine hver dag, men gurimalla den var vond den i går :arghh:

Hadde ikke det i forrige svangerskap, men for dere som har hatt det før. Varte det lenge?
 
HODEPINE! Oh my!!! Den i går kveld og I natt har vært helt forferdelig! :banghead: har hatt litt hodepine hver dag, men gurimalla den var vond den i går :arghh:

Hadde ikke det i forrige svangerskap, men for dere som har hatt det før. Varte det lenge?
Hadde det fra unnfangelse nesten frem til uke 5-6 ca :)
 
Back
Topp