Hvordan går det nå? Jeg stresser over sammeNå er alle symptomene mine borte :/ niplene er ikke sensitive mer. Stresser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det nå? Jeg stresser over sammeNå er alle symptomene mine borte :/ niplene er ikke sensitive mer. Stresser
den lille morgenuggenheten min er borte nå og, men får bare smøre meg med tålmodighet til tul! TakkDet kan variere litt uten at det nødvendigvis betyr noe Hvordan går det med deg nå?
Ingen symptomer i det hele tatt! Har du og mista symptomer du hadde?Hvordan går det nå? Jeg stresser over samme
Lov å håpe at det hoper seg opp litt, ja! Skummelt når det forsvinner. Denne tidligfasen er drittJeg hadde 4-5 dager ingen symptomer og er også stresset. Men satser på roen før stormen. Er 5+5 nå. Kanskje det blir noen i uke 6-7 .
Når er TUL?den lille morgenuggenheten min er borte nå og, men får bare smøre meg med tålmodighet til tul! Takk
27 november! 15 dagerNår er TUL?
Jeg tåler generelt dårlig å være kvalm og å spy. Så jeg kan reagere kroppslig på å spy når jeg er gravid og. Min mor derimot har fortalt at hu bare spøy i en bøtte og jobba videre som ingenting hadde skjedd.. Så vil anta det er veldig individuelt.Okey, da har jeg spydd masse. Æsj. Men lurer nesten på om det er omgangssyken. Det var så mye, lukter veldig vondt, føler meg skjelven og kald i kroppen. Blir dere påvirket kroppslig? Eller er det bare spy og så helt fin igjen?
Ja, eller omtrent. Har veldig svak kvalme bare, men ble så stressa at jeg dro på ultralyd istad, var hjerteslag og alt så heldigvis bra ut!Ingen symptomer i det hele tatt! Har du og mista symptomer du hadde?
Ja det er helt naturlig. Har du tenkt på å bestille tidlig ultralyd?Jeg har lite symptomer og jeg har aldri pleid å kjenne så mye, men føler meg utvilsomt gravid. Er ekstra trøtt, går tom for energi, sterk luktesans og kjenner det fysisk at det er litt stram i området nede ved livmoren. Men jeg følte meg like gravid forrige gang og da var det jo MA så tør ikke ta det som noen fasit
Hadde det fra unnfangelse nesten frem til uke 5-6 caHODEPINE! Oh my!!! Den i går kveld og I natt har vært helt forferdelig! har hatt litt hodepine hver dag, men gurimalla den var vond den i går
Hadde ikke det i forrige svangerskap, men for dere som har hatt det før. Varte det lenge?
Hadde det fra unnfangelse nesten frem til uke 5-6 ca