Våre symptomer

Det strekker altså voldsomt i magen, egentlig vondt. Minner meg om kynnerne mine sist svangerskap. Men er da altfor tidlig til at jeg skal merke kynnere. Refleksen fra sist sitter godt da, prøver å rette ut magen og vil helst legge meg ned så jeg får strekt den ut godt. Ikke at jeg har mulighet til det akkurat nå da.. :hilarious:
 
Det strekker altså voldsomt i magen, egentlig vondt. Minner meg om kynnerne mine sist svangerskap. Men er da altfor tidlig til at jeg skal merke kynnere. Refleksen fra sist sitter godt da, prøver å rette ut magen og vil helst legge meg ned så jeg får strekt den ut godt. Ikke at jeg har mulighet til det akkurat nå da.. :hilarious:
Her også! I går føltes det ut som om noe «revnet» liksom. Som om huden sprakk :hilarious: Svigermor trodde jeg skulle dø. Nå har ikke jeg har kynnere før, så det kan jeg ikke uttale meg om meeen
 
Følte de siste to dagene har vært relativt greie med meg med kvalmen. Men i dag er det verre igjen! Ikke så ille at jeg må spy, men den ligger der..
 
  • Omsorg
Reactions: Tia
I går kveld og i dag så har jeg hatt skikkelige mensmurringer og strekk i ligament!
Føler alltid at jeg må dobbeltsjekke papiret når jeg er på do at det ikke er blødninger :smiley-ashamed004
 
  • Omsorg
Reactions: Tia
Vært hjemme fra jobb i dag for å prøve å lade litt og bli kvitt hodepinen. Den kommer ganske fort når jeg begynner å gjøre ting. Heldigvis ikke like ille enda!
Også var jeg litt snar mens jeg snudde meg raskt opp fra sofaen i sted og da kjente jeg det i symfysen! Jeg hadde STORE smerter i symfysen i forrige svangerskap, og håper virkelig ikke dette gjør sitt inntog nå... da gikk jeg ut i svangerskapspenger fra rundt uke 24 eller noe:arghh:
 
Her også! I går føltes det ut som om noe «revnet» liksom. Som om huden sprakk :hilarious: Svigermor trodde jeg skulle dø. Nå har ikke jeg har kynnere før, så det kan jeg ikke uttale meg om meeen
Huff, ikke noe godt! Ikke alltid så behagelig å være gravid akkurat :smiley-ashamed004
 
Kvalmen har meldt seg, og kommer i bølger nå

Andre som har fått trøbbel med «restless leg syndrome» etter dem ble gravide? Jeg blir gal :(
 
Er det vanlig med spotting på papiret? Er det flere som opplever dette? 6+0 i dag.
Jeg spottet litt rundt da med min nummer 2. Det gikk helt fint, frisk og fin jente, men hører også om dem som starter slik når man mister. Så det er vanskelig å svare på :( eneste man få gjort er å prøve å tenke at det går fint og ta tiden til hjelp ❤️
 
Er det vanlig med spotting på papiret? Er det flere som opplever dette? 6+0 i dag.

Ikke uvanlig med litt spotting i 1.trimester, ca 25% opplever dette i følge Maja.no :happy: så lenge du ikke opplever smerter i tillegg ville jeg prøvd å ikke bekymre meg for mye, selvom det sikkert er mye lettere sagt enn gjort:Heartred
 
Er det vanlig med spotting på papiret? Er det flere som opplever dette? 6+0 i dag.
Har også spottet litt, og jordmor sa til meg at det ikke var uvanlig så lenge det ikke var større blødninger eller smerter. Slimhinnene er ganske tørre og det var ikke uvanlig med litt blod blandet i utfloden sa hun❤️
 
Kvalmen har meldt seg, og kommer i bølger nå

Andre som har fått trøbbel med «restless leg syndrome» etter dem ble gravide? Jeg blir gal :(
Jeg hadde det i de andre 2 svangerskapene da det ble barn. Men syns jeg husker at det kom i 2. trimester. Hadde helt glemt det vekk. Det er jo såå ille, man blir rett og slett gal.
 
asså jeg fryser sånn på brystvortene :hilarious: merker de er mye stive og jeg blir veldig bevisst på de så det er litt ubehagelig :laughing002 tror kanskje jeg skal invistere i noen ull-bher og/eller ull-innlegg :blob5
 
asså jeg fryser sånn på brystvortene :hilarious: merker de er mye stive og jeg blir veldig bevisst på de så det er litt ubehagelig :laughing002 tror kanskje jeg skal invistere i noen ull-bher og/eller ull-innlegg :blob5
Samme her! Har ovnen på full gass og fyrer i peisen, 24 grader i stuen, og niplene mine fryser fortsatt! For ikke å snakke om ute!!

Hjalp veldig med BH i merinoull. Kjøpte fra merket boob: https://www.boozt.com/no/no/boob-de...7/223556304?utm_source=app&utm_medium=sharing
 
Problemet er at jeg har ganske store tatas så er så vanskelig å finne noe som passer :laughing002 :hilarious:
Det heter luksusproblem :knegg: Tror jeg kjøpte i L, og de var akkurat passe. Bruker vanligvis 75/80 C, men de er større nå, så vil si L passer til en liten D-cup kanskje. De er ikke så store i størrelsen akkurat dessverre:banghead:
 
Det heter luksusproblem :knegg: Tror jeg kjøpte i L, og de var akkurat passe. Bruker vanligvis 75/80 C, men de er større nå, så vil si L passer til en liten D-cup kanskje. De er ikke så store i størrelsen akkurat dessverre:banghead:
Ja da er det nok ikke vits for meg å prøve - jeg ligger på 75J til vanlig :laughing002 Håper viiirkelig ikke mine vokser noe særlig i svangerskapet :hilarious:
 
Back
Topp