Våre symptomer

Jeg er 7+0 i dag, har ingen symptomer. Ingen vonde pupper, ingen kvalme etc.
Er helt ærlig litt bekymra… :confused:
Huff, er så slitsomt å bekymre seg! Jeg har ikke noe kvalme og har vært bekymret for det, men er ikke alle som får tydelige symptomer heller. Har du bestilt deg tidlig ultralyd så du får sjekket at alt er som det skal? :Heartpink
 
Er fortsatt mye plaga av kvalme, og i sta fikk jeg innkalling til tannlegetime om 14 dager. Men når jeg brekker meg bare av å pusse tenner valgte jeg å utsette timen til nyåret :dead:
Ja det hadde nok jeg også gjort. Er så grusomt å pusse tennene. Jeg gruer meg hver gang de skal pusses:yuck:
 
I dag har jeg egentlig følt meg i ganske god form, såpass at jeg ble litt bekymret.. Helt frem til nå når jeg klarte å dunke borti ene puppen min og kjente hvor øm den egentlig er..
Litt uggen, men ikke direkte kvalm..
 
Jeg har tidligere hatt ømme bryster, murring i korsrygg og livmor (som at man kjenner at den jobber på), kvalme som kommer og går (tyggis har vært redningen i lange møter), rare drømmer, mye våken på natten og trøtthet (sovnet på sofaen eller lagt meg kl 21). Men i dag kjenner jeg ingenting så begynner å bli litt bekymret. Er 7+6 dager på vei. Fint å lese hvordan vi alle har mye likt, men også mye forskjellig ❤️
 
  • Omsorg
Reactions: Tia
Litt ømme bryster, masse murring i rygg, sidene av rumpa og i magen.
6+0 i dag. Ikke vært noe kvalm enda eller andre symptomer, bortsett fra bittelitt mer trøtt. Men rekker egt ikke kjenne etter for dagene går i et bankende kjør med 2 barn, hund, full jobb og husarbeid
 
ja, kommer til å gå privat. Jeg var på privat ultralyd med nr 1 og 2, med nr 3 droppet jeg det siden vi uansett fikk offentlig i uke 12. Men endte med å gå privat rett før siden jeg mistenkte noe, til samme lege som jeg var med de to første. Han var utrolig grei, tok meg inn på dagen.Jeg er 5+1 nå og litt usikker på når jeg skal gå, rundt 7+0 bør man kunne se noe?
Det er ikke vitsi å gå før 7+ hverfall.
 
Hadde verdens største skremsel i går med plutselig en litt større blødning.. Aldri vært så redd.. Jordmor sa det ikke va så mye å gjøre og at det ikke trenger være noe galt selv om jeg blødde. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe alt er bra på ul på fredag❤️:confused:
 
Vi var der 6+3/6+4 og fikk både se og høre hjerteslag. Du kan gå fra uke 6 (6+0), men det er da fare for at du ikke hører hjerteslag, selv om alt er fint, pga feilberegning av EL/befruktning.
Ja, det er nokk veldig skummelt å komme på ul å ikke høre hjerteslag. Da må mann nokk komme igjen etter, hva, hverfall en uke etter uro. Hvis man har vært gjennom en lignende abortion før så blir mann nokk ekstra urolig.

Med andre ord, du risikerer å skyter deg selv i foten.
 
Hadde verdens største skremsel i går med plutselig en litt større blødning.. Aldri vært så redd.. Jordmor sa det ikke va så mye å gjøre og at det ikke trenger være noe galt selv om jeg blødde. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe alt er bra på ul på fredag❤️:confused:
Er det innvendig eller utvendig ultralyd du skal ta? I forrige svangerskap tok jeg innvendig ultralyd i uke 7, og fikk se hvordan det hadde bygget seg opp en blødning. Gynekologen forklarte at det var en stor sjanse for at jeg kom til å blø, men viste så fint hvordan blødningen ikke hadde noe med baby å gjøre og at om det skjedde var det ingen fare. Har også mange venninner som har blødd mye og det har gått helt fint. Skjønner at sånt må tære fryktelig på, så krysser jeg det jeg har for at det er helt uskyldig :Heartred
 
mannen sa på morgenen i dag at puppene mine kjentes annerledes ut.. Ikke bare større, men at det var noe med ikke akkurat teksturen, men noe var annerledes :sign10
 
Hadde verdens største skremsel i går med plutselig en litt større blødning.. Aldri vært så redd.. Jordmor sa det ikke va så mye å gjøre og at det ikke trenger være noe galt selv om jeg blødde. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe alt er bra på ul på fredag❤️:confused:
Så skummelt, selv om det kan være helt ufarlig. Krysser fingrene! :Heartred:Heartred
 
Er det innvendig eller utvendig ultralyd du skal ta? I forrige svangerskap tok jeg innvendig ultralyd i uke 7, og fikk se hvordan det hadde bygget seg opp en blødning. Gynekologen forklarte at det var en stor sjanse for at jeg kom til å blø, men viste så fint hvordan blødningen ikke hadde noe med baby å gjøre og at om det skjedde var det ingen fare. Har også mange venninner som har blødd mye og det har gått helt fint. Skjønner at sånt må tære fryktelig på, så krysser jeg det jeg har for at det er helt uskyldig :Heartred
Innvendig ultralyd på fredag❤️
 
Å takk for betryggende ord dere❤️ jeg har ikke blødd i natt eller i dag så krysser fingrene. Hadde det vært en sa ville bel blødningen tatt seg opp og jeg ville fått smerter. Men ubehagelig fordeom! Og det kom så brått uten forvarsel i går. Håper virkelig alt er bra på fredag❤️
 
I dag tror jeg på at jeg er gravid (det er ca annenhver dag). To kollegaer lente seg over meg for å se på noe på skjermen mens de spiste lakrisdrops. Nå sitter jeg her og holder på å spy
 
Back
Topp