Våre symptomer

Da kom kvalmen snikende utover kvelden, og nå ligger jeg og får ikke sove :grumpy: Skal på jobbtur med overnatting i morgen så dette passa sykt dårlig :arghh: Og jeg som har vært så trøtt i hele dag, og nå får jeg ikke sove heller! Buuuu!
Måtte bare få det ut. Er ikke krise, spyr ikke ennå.. Det går nok over snart, søvnen er jo nødt å innhente meg (håper jeg) :bored:
God natt!
Uff… lykke til med jobbtur! :Heartred
 
Uff… lykke til med jobbtur! :Heartred
Tusen takk!
Det som hjalp i natt var å småspise på kald agurk fra kjøleskapet… vi skal på felles busstur egentlig, det er jo så typisk å bli kvalm på buss da! Og jeg ser for meg DE blikkene hvis jeg drar opp en agurk fra veska og begynner å knaske på den :hilarious:

Sjefen min vet heldigvis, så tror bare jeg skal si at jeg må kjøre selv. Så kan jeg småspise tørre knekkebrød og agurk hele veien til dit vi skal :depressed:
 
Føler meg helt utslitt om dagen. Kan sovne sittende om dagen. Haha, men slik er det vel for de fleste. Føler meg enda mer utslitt og har litt mer symptomer denne gangen, en sist gang jeg var gravid. Er der noen andre som kjenner seg igjen i dette ?:)
 
Tusen takk!
Det som hjalp i natt var å småspise på kald agurk fra kjøleskapet… vi skal på felles busstur egentlig, det er jo så typisk å bli kvalm på buss da! Og jeg ser for meg DE blikkene hvis jeg drar opp en agurk fra veska og begynner å knaske på den :hilarious:

Sjefen min vet heldigvis, så tror bare jeg skal si at jeg må kjøre selv. Så kan jeg småspise tørre knekkebrød og agurk hele veien til dit vi skal :depressed:
Agurk er livet som gravid :cool:
 
Foreløpig kun oppblåst, trøtt og ømme pupper, er 5+3 i dag.. så litt skeptisk til om alt er bra. De forrige svangerskapene var jeg dårlig fra uke 4-5. Så her blir det nok TUL om 2 uker.
 
Null kvalme enda, bare oppblåst og ømme bryster. En del murring og tissing om natten. Men det at kvalmen ikke har meldt seg enda gjør meg litt bekymret. (Uke 6+1)
 
Tusen takk!
Det som hjalp i natt var å småspise på kald agurk fra kjøleskapet… vi skal på felles busstur egentlig, det er jo så typisk å bli kvalm på buss da! Og jeg ser for meg DE blikkene hvis jeg drar opp en agurk fra veska og begynner å knaske på den :hilarious:

Sjefen min vet heldigvis, så tror bare jeg skal si at jeg må kjøre selv. Så kan jeg småspise tørre knekkebrød og agurk hele veien til dit vi skal :depressed:
Ingen kommer til å si noe eller bry seg om du knasker på arguk og knekkebrød. Hvis de spør bare si at du blir bilsyk uten.
 
Au, au, au!
Fy fabian!
Okay, glem alt jeg har sagt om å ha ømme pupper før, for i forhold til hva jeg opplevde i går kveld så var det ingenting! Trodde ikke jeg skulle få sove så vondt gjor det i brystene!
Nå skjønner jeg hva folk mener når de sier at man som gravid er livredd for at noen skal komme bort brystene sine!
Gikk heldigvis over etter en stund, men god damn det var vondt!
 
Ingen kommer til å si noe eller bry seg om du knasker på arguk og knekkebrød. Hvis de spør bare si at du blir bilsyk uten.
Jeg kjenner kollegaene mine, og det hadde de nok fått med seg og snakket om. Mange har jobbet sammen med meg i 15 år og jeg har aldri knaska agurk på bussen før heller. Orker ikke at de skal lure når det er så tidlig ennå, det er ikke spørsmålene jeg hovedsakelig vil unngå - men mistanken i det hele tatt. ;)
Jeg kjørte bare selv, og det gikk veldig fint!
 
Kvalm, trøtt, sliten :whacky011 kvalmen har vært helt ille denne gang. Ikke vært sånn med de tre guttene jeg har, kanskje dette er jente likevel? Har jo hatt guttefølelse :smiley-bounce022
 
Idag har jeg ikke så symptomer annet enn trøtthet.. blir jo nesten litt bekymra:oops: Håper det kommer litt murringer snart eller at jeg kan bli litt kvalm. Skal på ultralyd igjen den 27.november men om det fortsetter som dette må jeg nok inn en tur før det
 
Jeg får altså sanne vanvittige smerter i mage og korsrygg jeg altså. Spesielt på natten. Noen fler som opplever det? Jeg tror det er en blanding av murring og luft/hard mage. Men det er altså så ubehagelig. Tenker hele tiden at nå gikk det ikke mer. Men alle andre symptomer er tilstede og ingen blødning. :sorry:
 
Idag har jeg ikke så symptomer annet enn trøtthet.. blir jo nesten litt bekymra:oops: Håper det kommer litt murringer snart eller at jeg kan bli litt kvalm. Skal på ultralyd igjen den 27.november men om det fortsetter som dette må jeg nok inn en tur før det
Varierer litt her også, noen dager er bedre enn andre, men så BOM kommer alt neste dag. Det er helt vanlig sa legen til meg :Heartred
 
Jeg blir fortere sulten og er mer sliten i kroppen, ellers veldig lite her:happy:
 
Au, au, au!
Fy fabian!
Okay, glem alt jeg har sagt om å ha ømme pupper før, for i forhold til hva jeg opplevde i går kveld så var det ingenting! Trodde ikke jeg skulle få sove så vondt gjor det i brystene!
Nå skjønner jeg hva folk mener når de sier at man som gravid er livredd for at noen skal komme bort brystene sine!
Gikk heldigvis over etter en stund, men god damn det var vondt!
Skriver under på denne!
 
Har forresten fått 5 kviser midt på kinnet, føler meg kjempeheldig med de... :whacky011 Også ser jeg skikkelig sliten og nesten syk ut, haha! Huff, trodde graviditet skulle gi glød, jeg :laughing002
 
Jeg får altså sanne vanvittige smerter i mage og korsrygg jeg altså. Spesielt på natten. Noen fler som opplever det? Jeg tror det er en blanding av murring og luft/hard mage. Men det er altså så ubehagelig. Tenker hele tiden at nå gikk det ikke mer. Men alle andre symptomer er tilstede og ingen blødning. :sorry:
Har hatt smerter i mage og korsrygg her også i det siste. Fikk en liten mørk rød/brun flekk i trusa tidligere i dag. Håper det ikke er noe farlig. Legevakten kunne ikke gjøre noe. Er 7+2 i dag
 
Har hatt smerter i mage og korsrygg her også i det siste. Fikk en liten mørk rød/brun flekk i trusa tidligere i dag. Håper det ikke er noe farlig. Legevakten kunne ikke gjøre noe. Er 7+2 i dag
Virker som om det meste er normalt så lenge ikke smertene vedvarer og det kommer en skikkelig blødning. Men er veldig ubehagelig :sorry:
 
Back
Topp