Våre symptomer

Ikke veldig kvalm om dagen, men om natta er jeg så kvalm at jeg ikke får sove :schocked028
 
I tillegg til kvalme så et det 3 graviditet der eg merkar at eg nyser heile tida. Andre som har merka det?
JA! Jeg nyser hele tiden!
Men når det er sagt, så har jeg perioder der jeg nyser hele tiden når jeg ikke er gravid også, så det er kanskje bare nesa mi som er teit.. :laughing002
 
Jeg har hatt ekstremt mye luftsmerter de siste ukene, og innimellom stikkende smerter litt til ene siden av livmoren. De er ganske vonde, og blir stressa hver gang:nailbiting: også veldig sliten i korsryggen, men det virker kanskje avhengig av hvordan jeg sitter. Vært uggen mer enn kvalm, ikke kastet opp enda.Brystene er helt sinnsykt ømme og vokser som bare det! Har vært trøtt og sliten egentlig siden eggløsning. Legger meg mye tidligere enn før, men våkner om natten fordi jeg må tisse og får så ikke sove igjen. Irriterende! Veldig livlige og rare dømmer også. Og i går gråt jeg for noe jeg ikke vanligvis ville grått over:scratch Bruker også altfor mye tid på å lese om graviditet, og syns det er vanskelig å fokusere på noe annet. håper det blir bedre etterhvert!
 
Åååh jeg syns synd på mannen i går kveld! Jeg var et udyr, og det skiftet på sekundet :bag: helt uten grunn!
Jeg sa noe morsomt som han lo skikkelig av, hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg ledd selv også. Men jeg ble skikkelig sur for at han lo :bag::hilarious: Horomonella is in the building:angelic:
 
Jeg har hatt ekstremt mye luftsmerter de siste ukene, og innimellom stikkende smerter litt til ene siden av livmoren. De er ganske vonde, og blir stressa hver gang:nailbiting: også veldig sliten i korsryggen, men det virker kanskje avhengig av hvordan jeg sitter. Vært uggen mer enn kvalm, ikke kastet opp enda.Brystene er helt sinnsykt ømme og vokser som bare det! Har vært trøtt og sliten egentlig siden eggløsning. Legger meg mye tidligere enn før, men våkner om natten fordi jeg må tisse og får så ikke sove igjen. Irriterende! Veldig livlige og rare dømmer også. Og i går gråt jeg for noe jeg ikke vanligvis ville grått over:scratch Bruker også altfor mye tid på å lese om graviditet, og syns det er vanskelig å fokusere på noe annet. håper det blir bedre etterhvert!
Haha dette var som å lese om meg selv! Helt lik symptomer! Sliter også me mye luftsmerter som er ganske smertefulle og føles liksom farlig. Ryggen et helt forferdelig. Føler meg oppslukt i alt av graviditet og dessverre bekymrer jeg meg litt for mye, men tror det rorer seg etter tidlig ultralyd
 
Jeg har hatt ekstremt mye luftsmerter de siste ukene, og innimellom stikkende smerter litt til ene siden av livmoren. De er ganske vonde, og blir stressa hver gang:nailbiting: også veldig sliten i korsryggen, men det virker kanskje avhengig av hvordan jeg sitter. Vært uggen mer enn kvalm, ikke kastet opp enda.Brystene er helt sinnsykt ømme og vokser som bare det! Har vært trøtt og sliten egentlig siden eggløsning. Legger meg mye tidligere enn før, men våkner om natten fordi jeg må tisse og får så ikke sove igjen. Irriterende! Veldig livlige og rare dømmer også. Og i går gråt jeg for noe jeg ikke vanligvis ville grått over:scratch Bruker også altfor mye tid på å lese om graviditet, og syns det er vanskelig å fokusere på noe annet. håper det blir bedre etterhvert!
Jeg også sliter med skikkelige luftsmerter. Har gått rundt å vært redd for hva dette har vært. For har føles ut som mensmurring nesten som går ned i lårene. Men i det luften kommer ut går smertene over. Har roet meg med tanken om at det er mye som skjer nede i der, så jeg finner frem hveteputa, slenger den i microen, legger meg på sofaen og rett å slett venter på en fis :laughing002 Alt det andre er også ganske likt utenom at puppene ikke er så ømme som de har vært og jeg har kastet opp litt :happy:
 
Jeg også sliter med skikkelige luftsmerter. Har gått rundt å vært redd for hva dette har vært. For har føles ut som mensmurring nesten som går ned i lårene. Men i det luften kommer ut går smertene over. Har roet meg med tanken om at det er mye som skjer nede i der, så jeg finner frem hveteputa, slenger den i microen, legger meg på sofaen og rett å slett venter på en fis :laughing002 Alt det andre er også ganske likt utenom at puppene ikke er så ømme som de har vært og jeg har kastet opp litt :happy:
Ååååh! Hvetepute! Hadde helt glemt at jeg også har en sånn, men den skal finnes frem asap :) Jeg jubla for å få ut luft i går kveld:laughing002 Hvor langt er dupå vei?
 
Ååååh! Hvetepute! Hadde helt glemt at jeg også har en sånn, men den skal finnes frem asap :) Jeg jubla for å få ut luft i går kveld:laughing002 Hvor langt er dupå vei?
Ja. Den har gjort underverker for meg! Ja, altså å få ut den lufta er bedre enn julaften spør du meg. :laughing002
Jeg er 7+1 :happy: hva med deg?
 
Føler jeg har så få symptomer om dagene. Er 9+4 og det stresser meg litt. Men går mye opp og ned, men vært ganske god i formen plutselig siste dagene.
I går våknet jeg uten kvalme og var i super form, med masse energi. Fikk endelig gjort huset klart til julepynting. Gikk hele dagen å klemte på puppan, for å kjenne om de enda var ømme. :laughing002 Syns det var så rart at kvalmen bare var borte. Men den kom tilbake på kvelden og i dag har jeg vært elendig og ligget på sofaen og nesten ikke klart å spise.:yuck: Så jeg var litt bekymret i går kan man si. Er 8+5 i dag
 
I går våknet jeg uten kvalme og var i super form, med masse energi. Fikk endelig gjort huset klart til julepynting. Gikk hele dagen å klemte på puppan, for å kjenne om de enda var ømme. :laughing002 Syns det var så rart at kvalmen bare var borte. Men den kom tilbake på kvelden og i dag har jeg vært elendig og ligget på sofaen og nesten ikke klart å spise.:yuck: Så jeg var litt bekymret i går kan man si. Er 8+5 i dag
Off er så rart hvordan kroppen går så opp og ned. Og med en gang man føler seg bra så blir man stresset. Krysser fingrene for at jeg bare er heldig og er god i formen og at lille har det bra fordeom❤️
 
Jeg er 9+2 og er stort sett i god form nå også , bare litt mer trøtt enn vanlig ❤️
Jeg er 9+1 og stort sett også i god form. Har ikke vært noe særlig kvalm, og puppene er mye mindre ømme de siste ukene. Men jeg så den lille og alt var bra for en uke siden :Heartpink
 
Vært innmari kvalm de siste to ukene, men merker ingen ting i dag :nailbiting: kjenner det stresser meg litt, mista jo i uke 7 sist. 6 uker i dag :nailbiting:
 
Back
Topp