Våre symptomer

Her er det veldig opp og ned med symptomer, virker som at jeg blir uggen, kvalm og fryktelig sliten om jeg har styra fælt dagen før. Så da blir det rolige dager, og dagen etter er jeg i god form igjen, styrer og order på, og så er dagen etter ødelagt igjen:wacky:
 
Kvalm, uggen og "sliten". Pleier vanligvis å trene mye, men nå orker jeg ingen ting. Skjønner ikke hvordan disse "trenings-mamma-influenserne" klarer å opprettholde trening gjennom graviditet! :schocked028 :grumpy: har også sinnsyk spyttproduksjon, det gjør jo ikke kvalmen bedre.. og myyye luft i magen :dead: fiser så jeg nesten blir dårlig av min egen fis :laughing002:laughing002:laughing002:depressed:
Samme her. Utrolig mye mere spytt og det hjelper ikke på kvalmen nei.:yuck: Brekker meg ofte, men spyr ikke. Har ikke så mye luft lenger, men hard avføring. Jepp det har jeg:dead:
 
Her er det veldig opp og ned med symptomer, virker som at jeg blir uggen, kvalm og fryktelig sliten om jeg har styra fælt dagen før. Så da blir det rolige dager, og dagen etter er jeg i god form igjen, styrer og order på, og så er dagen etter ødelagt igjen:wacky:
Sånn føles det her også. Når formen plutselig er bra så gjør jeg for mye greier og dagen derpå blir rævva.. slapper av og neste dag blir bra igjen osv. Skal ikke væra lett detta :happy7
 
jeg merker at når jeg blir sliten og ikke får sove/hvile det jeg trenger blir jeg mer kvalm og enda mer tappa for energi. Har derfor lagt en plan med sjefen min om at jeg skal jobbe 60% en periode. Da kan jeg jobbe annen hver dag, og alltid ha en dag å hente meg inn på. Håper dette kan bidra til at jeg skal får litt mer overskudd og ork
 
Fremdeles trøtt, ømme bryster, såre knopper, begynt med ligament«smerter»/strekk og noe brekninger. Er ikke kvalm i det hele tatt, men håper jeg ikke får like mye brekninger som de to forrige svangerskapene.
 
Noen dager ingen symptomer og andre alt føler jeg. Kvalmen og oppkast er verst, mens ømme bryst, tretthet og ligamensmerter er overkommelig.. De andre svangerskapene endte med full sykemelding og sykehus, så håper jeg slipper det nå!
 
Overveldende kvalme - spes hvis jeg ikke har spist noe, får brekninger av å pusse tennene og svelge tabletter, evig trøtt og sliten - så er litt tiltaksløs, ømme pupper som også har vokst, evig mye luft i magen, ting og tang lukter ekkelt, div mat jeg egentlig liker er nå plutselig blææ :grumpy:
 
Er 10+1, og har veldig strekning og stikking i livmor, ubehag som er litt kraftigere enn tidligere. Har flere opplevd samme? Blir så redd for SA jeg
 
Er 10+1, og har veldig strekning og stikking i livmor, ubehag som er litt kraftigere enn tidligere. Har flere opplevd samme? Blir så redd for SA jeg

Ja, jeg har hatt mye av det, veldig vondt på det værste! En bebis som vokser og en livmor som strekker og utvider på seg :love2
 
Det eneste konstante så langt har vært ømme bryster. Prøvde å løpe litt på tredemølla forleden dag. Det føltes som å bli boksa i brystet :smiley-angry007 måtte gi meg etter et halvt minutt (så da har jeg lært den leksa :laughing002)

Kvalmen kommer og går, noen dager er det bare en fornemmelse mens andre dager brekker jeg meg bare jeg tenker på mat. Har merket pangsulten jeg kjente mye helt i starten gradvis har banet vei til mer og mer kvalme, så dersom det stemmer at kvalmen peaker rundt uker 9-10 kommer det til å bli en annerledes jul i år (7+3 i dag, så 9+5 på julaften...)
 
Det eneste konstante så langt har vært ømme bryster. Prøvde å løpe litt på tredemølla forleden dag. Det føltes som å bli boksa i brystet :smiley-angry007 måtte gi meg etter et halvt minutt (så da har jeg lært den leksa :laughing002)

Kvalmen kommer og går, noen dager er det bare en fornemmelse mens andre dager brekker jeg meg bare jeg tenker på mat. Har merket pangsulten jeg kjente mye helt i starten gradvis har banet vei til mer og mer kvalme, så dersom det stemmer at kvalmen peaker rundt uker 9-10 kommer det til å bli en annerledes jul i år (7+3 i dag, så 9+5 på julaften...)
Stakkers deg. Hør med lege om å få medikasjoner for kvalmen så du kan hvertfall ha en god jul.

Jeg ble kvalm nesten med en gang og det var en skarp nedgang. Så jeg føler meg litt heldig at jeg har fått medisin og det begynner å roe seg kanskje til jul.

Du skal ikke være kvalm og ha det forferdelig.
 
Uke 9+5 . 4 uker uten symptomer og nå kommer lys blod:nailbiting: håper det blir ikke være . På grunn at jeg var uten symptomer har jeg når angst at det blir ikke noe av
Skjønner at du synes det er ekkelt ❤️ håper det ikke betyr noe ❤️
 
Jeg er 9+2 uker på vei, og det eneste jeg har merket er veldig ømme bryster, litt kviser og at jeg er enda mer lettrørt enn vanlig ..i tillegg til at jeg plutselig har lyst på ovnsbakt leverpostei med rødbeter. Liker ikke leverpostei engang! På kveldene er jeg så oppblåst at jeg ser høygravid ut. Litt vanskelig når vi ikke har fortalt noen om graviditeten enda!
 
Heldigvis bedre for meg nå :Heartred Er 10+4, og formen er bedre! Trøtt og sliten da, og litt småkvalm her og der, og massssse tissing, men ellers er det veldig greit! Så det blir bedre:smiley-angelic001
 
Back
Topp