Greysanatomielskeren
Andre møte med forumet
Ja eg har hatt kviser i ti daga no, og så fant eg ut at eg var gravid igår. Kor langt på vei er du?Er det flere som har fått masse kviser? Jeg er ser ikke ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eg har hatt kviser i ti daga no, og så fant eg ut at eg var gravid igår. Kor langt på vei er du?Er det flere som har fått masse kviser? Jeg er ser ikke ut
Jeg er lys våken å får ikke sove i detJeg har
Jeg har fått et par kviser, har ikke hatt det på lenge!
Sover plutselig dårlig om natten nå. Våkner flere ganger. Er vanligvis et sovedyr som aldri våkner om natten. Flere dette har skjedd med?
jeg er 5+4 får bare mer å mer urenhud, hvis jeg skal høre på kjerringråd så venter man da en jente hvis jeg ikke tar feil nåJa eg har hatt kviser i ti daga no, og så fant eg ut at eg var gravid igår. Kor langt på vei er du?
Hos meg er det motsatt. Huden min klarner opp når jeg er gravid. Alt av kviser blir borteEr det flere som har fått masse kviser? Jeg er ser ikke ut
Enig meg deg.. vanskelig når det er så tidlig. Er 4+5 selv og jeg har også hatt litt av og på symptomer. (Hatt to SA tidligere) Når jeg ikke kjenner så mye en dag blir jeg redd og tankene begynner å spinne.. men ser flere skriver at de også har av og på symptomer og at dette er vanlig. I dag er jeg litt små kvalm, men ikke så øm i brystene som tidligere og da blir tankene automatisk koplet på at brystene burde være mer øm og er det noe galt? Liker ikke at jeg selv tenker på denne måten, jeg er jo småkvalm og linjene på testene mine har utviklet seg fint dette svangerskapet. Fornuften i meg vet at dette er helt feil og teit tankegang, men hjerte og følelsene mine tar overhånd og spiller tankene mine noen stygge puss i ny og ned .. håper tiden går fort videre mot tul så en får litt ro når vi får sett at spiren har det bra, for det har de nokSyns symptomene kommer og går litt, 4+3! Vært litt kvalm av og på, stikkinger i livmora, trøtt! Fikk brystet fullt av kviser(eller noe som lignet) fra dagen jeg satt inn, men det var nok hormonene jeg gikk og fortsatt går på (østrogen og progrestoron), de er borte nå! Redd for MA (hatt to tidligere)![]()
Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriverEnig meg deg.. vanskelig når det er så tidlig. Er 4+5 selv og jeg har også hatt litt av og på symptomer. (Hatt to SA tidligere) Når jeg ikke kjenner så mye en dag blir jeg redd og tankene begynner å spinne.. men ser flere skriver at de også har av og på symptomer og at dette er vanlig. I dag er jeg litt små kvalm, men ikke så øm i brystene som tidligere og da blir tankene automatisk koplet på at brystene burde være mer øm og er det noe galt? Liker ikke at jeg selv tenker på denne måten, jeg er jo småkvalm og linjene på testene mine har utviklet seg fint dette svangerskapet. Fornuften i meg vet at dette er helt feil og teit tankegang, men hjerte og følelsene mine tar overhånd og spiller tankene mine noen stygge puss i ny og ned .. håper tiden går fort videre mot tul så en får litt ro når vi får sett at spiren har det bra, for det har de nokKanskje det er litt trøst i at vi er flere som begynner å tenke i disse situasjonene. Og at vi egentlig vet at det ikke er bra for oss, og at vi burde fokusere på det positive. Ikke vet jeg, men for meg hjelper disse gruppene mye på nervene
Ønsker deg og alle andre som trenger det babystøv
![]()
Vi får bare forsøke å fylle tiden frem til man kan få sikrere svar enn akkurat nå! Ikke akkurat lett, for dette er litt altoppslukendeDette MÅ jo bare gå veienKjenner meg veldig godt igjen i det du skriverTredje gangen jeg er gravid nå, har mistet to ganger før. Ingenting jeg ønsker mer enn at denne spiren klarer seg
![]()
Hvordan gikk det med kaffen på kurset?Den sterke luktesansen og kvalmen har i dag meldt sin annkomst for fullt. Jeg er på kurs i dag, akkurat nå sitter jeg å venter alene før de andre kommer. Jeg er tre-fire rom vekke fra kaffeautomaten, men jeg kjenner STANKEN hele veien hit, og jeg blir så kvalm.. Haha! Håper det er lite kaffidrikkere på selve kurset. Men glad for å kjenne på symptomet da!![]()
Utrolig nok ingen kaffidrikkere, wohooo! Kvalmen var der, men ble heldigvis ikke trigget av kaffiluktHvordan gikk det med kaffen på kurset?![]()