Våre symptomer

Jeg har

Jeg har fått et par kviser, har ikke hatt det på lenge!
Sover plutselig dårlig om natten nå. Våkner flere ganger. Er vanligvis et sovedyr som aldri våkner om natten. Flere dette har skjedd med?
Jeg er lys våken å får ikke sove i det
Ja eg har hatt kviser i ti daga no, og så fant eg ut at eg var gravid igår. Kor langt på vei er du?
jeg er 5+4 får bare mer å mer urenhud, hvis jeg skal høre på kjerringråd så venter man da en jente hvis jeg ikke tar feil nå

Jeg har hvert småkvalm i ei uke.
Trøtt og uggen.
For ikke å snakke om hvor øm jeg er nederst i magen ved livmora.

Syns symptomene kommer og går litt, 4+3! Vært litt kvalm av og på, stikkinger i livmora, trøtt! Fikk brystet fullt av kviser(eller noe som lignet) fra dagen jeg satt inn, men det var nok hormonene jeg gikk og fortsatt går på (østrogen og progrestoron), de er borte nå! Redd for MA (hatt to tidligere)❤️

Syns symptomene kommer og går litt, 4+3! Vært litt kvalm av og på, stikkinger i livmora, trøtt! Fikk brystet fullt av kviser(eller noe som lignet) fra dagen jeg satt inn, men det var nok hormonene jeg gikk og fortsatt går på (østrogen og progrestoron), de er borte nå! Redd for MA (hatt to tidligere)❤️
Enig meg deg.. vanskelig når det er så tidlig. Er 4+5 selv og jeg har også hatt litt av og på symptomer. (Hatt to SA tidligere) Når jeg ikke kjenner så mye en dag blir jeg redd og tankene begynner å spinne.. men ser flere skriver at de også har av og på symptomer og at dette er vanlig. I dag er jeg litt små kvalm, men ikke så øm i brystene som tidligere og da blir tankene automatisk koplet på at brystene burde være mer øm og er det noe galt? Liker ikke at jeg selv tenker på denne måten, jeg er jo småkvalm og linjene på testene mine har utviklet seg fint dette svangerskapet. Fornuften i meg vet at dette er helt feil og teit tankegang, men hjerte og følelsene mine tar overhånd og spiller tankene mine noen stygge puss i ny og ned .. håper tiden går fort videre mot tul så en får litt ro når vi får sett at spiren har det bra, for det har de nok❤️ Kanskje det er litt trøst i at vi er flere som begynner å tenke i disse situasjonene. Og at vi egentlig vet at det ikke er bra for oss, og at vi burde fokusere på det positive. Ikke vet jeg, men for meg hjelper disse gruppene mye på nervene❤️ Ønsker deg og alle andre som trenger det babystøv ❤️

Tett i nesen, men har ekstrem god luktesans plutselig. Blir sliten bare av å gå i oppoverbakker( jeg er i utgangspunktet veldig godt trent), oppblåst, ligament smerter og sist, men ikke minst, trøtt.no

Jeg har hatt en uke hvor jeg har vært ekstremt sliten. Trodde det var fordi jeg hadde jobbet så mye denne måneden. Men fant ut i helgen at jeg var gravid haha

Ellers har jeg ømme bryster, og føler det presser litt på blæra på en måte. Hadde mensen murringer senest igår og var ikke helt sikker på at jeg faktisk var gravid så måtte ta ny test i dag. Trodde nesten at mensen fortsatt kom

Men nå har hodet mitt virkelig forstått at jeg er gravid

I dag er jeg sikkerlig trøtt, kvalm og det sprenger i livmora. Hater når det skjer så tidlig :depressed:

Enig meg deg.. vanskelig når det er så tidlig. Er 4+5 selv og jeg har også hatt litt av og på symptomer. (Hatt to SA tidligere) Når jeg ikke kjenner så mye en dag blir jeg redd og tankene begynner å spinne.. men ser flere skriver at de også har av og på symptomer og at dette er vanlig. I dag er jeg litt små kvalm, men ikke så øm i brystene som tidligere og da blir tankene automatisk koplet på at brystene burde være mer øm og er det noe galt? Liker ikke at jeg selv tenker på denne måten, jeg er jo småkvalm og linjene på testene mine har utviklet seg fint dette svangerskapet. Fornuften i meg vet at dette er helt feil og teit tankegang, men hjerte og følelsene mine tar overhånd og spiller tankene mine noen stygge puss i ny og ned .. håper tiden går fort videre mot tul så en får litt ro når vi får sett at spiren har det bra, for det har de nok❤️ Kanskje det er litt trøst i at vi er flere som begynner å tenke i disse situasjonene. Og at vi egentlig vet at det ikke er bra for oss, og at vi burde fokusere på det positive. Ikke vet jeg, men for meg hjelper disse gruppene mye på nervene❤️ Ønsker deg og alle andre som trenger det babystøv ❤️
Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver❤️ Tredje gangen jeg er gravid nå, har mistet to ganger før. Ingenting jeg ønsker mer enn at denne spiren klarer seg❤️

I dag kjenner jeg at ømme bryster og brystvorter har meldt sin ankomst, så skikkelig! :p Har ikke orket å gå med bh i dag heller:hilarious:

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver❤️ Tredje gangen jeg er gravid nå, har mistet to ganger før. Ingenting jeg ønsker mer enn at denne spiren klarer seg❤️
Vi får bare forsøke å fylle tiden frem til man kan få sikrere svar enn akkurat nå! Ikke akkurat lett, for dette er litt altoppslukendeDette MÅ jo bare gå veien ❤️

5+5 her. Har hatt mye utflod siden allerede før positiv test. Ellers er jeg mye trøttere enn normalt, hver dag ser jeg bare frem til å komme hjem fra jobb og legge meg på sofaen. Har også en del murringer i magen. Første gang jeg er gravid, så ble litt overrasket for det har jeg ikke hørt om før. Og de siste dagene har kvalmen meldt seg. Ikke oppkast enda, men føler meg skikkelig uggen. Godt å høre vi er flere, føler meg så alene når ingen andre enn meg og mannen vet om graviditeten.

Den sterke luktesansen og kvalmen har i dag meldt sin annkomst for fullt. Jeg er på kurs i dag, akkurat nå sitter jeg å venter alene før de andre kommer. Jeg er tre-fire rom vekke fra kaffeautomaten, men jeg kjenner STANKEN hele veien hit, og jeg blir så kvalm.. Haha! Håper det er lite kaffidrikkere på selve kurset. Men glad for å kjenne på symptomet da! :)

Første gang her, og 4+1 i dag. Kjenner mye på murringer eller noe slik nederst i magen. Og har blitt så utrolig frossen på brystene, og det blir helt sykt vondt i brystvortene! Noen som har tips?

Last edited:
Den sterke luktesansen og kvalmen har i dag meldt sin annkomst for fullt. Jeg er på kurs i dag, akkurat nå sitter jeg å venter alene før de andre kommer. Jeg er tre-fire rom vekke fra kaffeautomaten, men jeg kjenner STANKEN hele veien hit, og jeg blir så kvalm.. Haha! Håper det er lite kaffidrikkere på selve kurset. Men glad for å kjenne på symptomet da! :)
Hvordan gikk det med kaffen på kurset? :D

Har veldig lite symptom her. 4+5 i dag. Kun litt murringer og lettere kvalm når det er lenge siden mat.

Back
Topp