Våre symptomer

4+4, allerede bestevenn med doskåla.. Vondt i korsrygg og hode + ømme bryst. Glad for at det tydeligvis er ting som jobber på, men håper virkelig ikke at det skal være slik hele svangerskapet..:yuck:

5+1, har sterke mensensmerter som kommer og går, hatt siden mandag Snakket med jordmor og lege og de mener det bare er livmor som strekker seg og at det er normalt, men kjenner jeg er veldig bekymret… Er jeg alene om dette, eller er det noen av dere som også har det slikt? Ellers har jeg ekstremt ømme bryst og nipler, spiser mye, sover dårlig, tett i nesen, tisser ofte og store humørsvingninger Stakkar mannen min uff

5+1, har sterke mensensmerter som kommer og går, hatt siden mandag Snakket med jordmor og lege og de mener det bare er livmor som strekker seg og at det er normalt, men kjenner jeg er veldig bekymret… Er jeg alene om dette, eller er det noen av dere som også har det slikt? Ellers har jeg ekstremt ømme bryst og nipler, spiser mye, sover dårlig, tett i nesen, tisser ofte og store humørsvingninger Stakkar mannen min uff
Det er veldig skummelt når det skjer, men det er veldig vanlig :happy:

Det er veldig skummelt når det skjer, men det er veldig vanlig :happy:
Ja er det jeg har hørt, at så lenge du ikke blør så er alt mest sannsynlig ok, men ja uansett veldig skummelt :(

Kjennes ut som om maten ligger i halsen og vil opp hver gang jeg spiser :wtf: Lettere kvalm etter hvert måltid, men skal vel ikke klage. Har jo ingen andre symptomer

Har gått som en tikkende bombe i 2 dager nå - så merker at det er mye som skjer i kroppen må for å si det sånn. Hormonell da.. :p

Jeg har samme, men har også fått høre av lege at sånne menssmerter er vanlig. Legen sa om det er sterke smerter på særlig en side bør jeg heller bekymre meg. Ligger med varmepute på magen nå, det hjelper :-)

Jeg har samme, men har også fått høre av lege at sånne menssmerter er vanlig. Legen sa om det er sterke smerter på særlig en side bør jeg heller bekymre meg. Ligger med varmepute på magen nå, det hjelper :)
Kjekt å høre at jeg ikke er helt alene, selv om jeg ikke unner noen de smertene hehe :) Kommer dine sterke smerter i bølger også? Jeg har så sterke at jeg ligger i fosterstilling og klarer ikke ligge i ro, varer i ca. 20-30 min, så er jeg helt fin igjen. Kommer kanskje 4-5 ganger daglig… Håper det gir seg snart :( Men ja jeg tenker det samme som du sier, er kanskje litt mer urovekkende om det er bare på ene siden :)

5+2
Metallsmak i munnen de siste dagene og nå tror jeg faktisk kvalmen kommer snikende. Tar gladelig i mot alt av symptomer nå. De to forrige svangerskapene som endte i spontanabort hadde jeg lite symptomer, så har nesten ventet i spenning på kvalmen. Spørs hvor lenge den gleden varer da;)

Kjekt å høre at jeg ikke er helt alene, selv om jeg ikke unner noen de smertene hehe :) Kommer dine sterke smerter i bølger også? Jeg har så sterke at jeg ligger i fosterstilling og klarer ikke ligge i ro, varer i ca. 20-30 min, så er jeg helt fin igjen. Kommer kanskje 4-5 ganger daglig… Håper det gir seg snart :( Men ja jeg tenker det samme som du sier, er kanskje litt mer urovekkende om det er bare på ene siden :)
Ja, de kommer og går litt hos meg også. God bedring, godt vi er flere om det samme :-)

Sliter allerede med kvalme her:depressed: den pleier å komme i uke 6, nå er den her bare 3+5:wideyed:

Er det noen andre som kjenner at livmora er øm når dere trener? Er 3+5
Jeg føler på det samme. Men dette er første gang, og jeg må innrømme jeg ikke er helt trygg alltid på hva jeg kjenner på :hilarious: Men har fått beskjed fra fysioterapeut at så lenge det ikke er vondt, og kroppen føles fin, så er det bare å trene som før :)

Merket smerter i rygg og bekken veldig tidlig, sikkert pga progesteronet. Men det ble verre rundt 6 DPO! Fikk første positive test 8DPO, 9 DPO ble jeg reisesyk under flytur.. ulikt meg! Testet «enda mer» positivt 9 DPO kveld og turte å ta en digital nå 11 DPO, som ble positiv. Har vært kvalm siden i går.. så det blir interessant å se hvordan det utvikler seg, Bah..

Jeg har hatt litt stikninger i magen. Hvor det er ganske ubehagelig. Hadde senest i natt og idag var det litt blod i urinen. Veldig lite, det var litt sånn lyse rødt /rosa. Flere som hatt noe lignende? Jeg er 5+1 uker på vei idag.

Jeg har hatt litt stikninger i magen. Hvor det er ganske ubehagelig. Hadde senest i natt og idag var det litt blod i urinen. Veldig lite, det var litt sånn lyse rødt /rosa. Flere som hatt noe lignende? Jeg er 5+1 uker på vei idag.
Kanskje levere en urinprøve til legen? Kan være urinveisinfeksjon? Husker jeg fikk blod i urinen en gang jeg hadde det, og uvi er vell litt skummelt når en er gravid, så bør iallefall behandles om det er det.

Back
Topp