Våre symptomer

4+6 ømme bryster har jeg hatt en stund. En uke før jeg skjønte jeg var gravid. Trodde det var noe galt, men skjønte det jo når testen ble positiv Ellers kom uggenhet og lett kvalme i dag. Har 3 litt store barn, så dette er mitt fjerde svangerskap og kom på oss som en stor overraskelse men veldig velkomment Så nå håper jeg spiren klorer seg fast

5+2
Eg har ømme bryst, murringe, litt kvise, blir lett kvalm nor eg e sulten og veldig trøtt etter jobb. Og masse dømming, detaljerte drømma. Men så kommer symptoman, og går. Så i blant lure eg på om eg fortsatt e gravid.
Oooh, sinnsyke humørsvingninge! Holdt på å bite hodet av 2 menn på Gardermoen forrige uka :hilarious:
Null sexlyst..

4+5
Ømme bryst
Murringer/strekker i magen
Humørsvingninger
Kviser/uren hud (har vanligvis ikke det)
Dårlig søvn/detaljerte drømmer
Trøtt (men det kan skyldes punktet over)

4+2
Ømme bryster, hatt det en stund.
Murringer/strekker i magen
Oppblåsthet
Dårlig søvn nå og da, men ikke hver natt heldigvis

Å der begynte det å verke i puppene :hilarious: :banghead:

Første gang her, og 4+1 i dag. Kjenner mye på murringer eller noe slik nederst i magen. Og har blitt så utrolig frossen på brystene, og det blir helt sykt vondt i brystvortene! Noen som har tips?

Eg er også frostpinn i starten. Hold deg varm og så går det snart over:)

5+3

Kald
TRØTT(har en på 8mnd som våkner ca hver 3t på natt, så det hjelper ikke akkurat på, haha)
Rare drømmer
Av og til ligamentubehag

Ellers lite. Noen dager føler eg meg ikke gravid. Blir spennende med tul!

5+3

Kald
TRØTT(har en på 8mnd som våkner ca hver 3t på natt, så det hjelper ikke akkurat på, haha)
Rare drømmer
Av og til ligamentubehag

Ellers lite. Noen dager føler eg meg ikke gravid. Blir spennende med tul!
Glemte å tilføye kviser her også #pubertær

4+5
De siste dagene har symptomene meldt seg for fullt. Jeg har fått halsbrann og kvalmen kommer snikende. Ikke oppkast enda heldigvis. Veldig ømme pupper og oppblåst, så jeg ser ut som jeg er 6 måneder på vei :hilarious: og trøtt. Skikkelig trøtt:sleep011

4+5
De siste dagene har symptomene meldt seg for fullt. Jeg har fått halsbrann og kvalmen kommer snikende. Ikke oppkast enda heldigvis. Veldig ømme pupper og oppblåst, så jeg ser ut som jeg er 6 måneder på vei :hilarious: og trøtt. Skikkelig trøtt:sleep011
Halsbrann er så forferdelig! Eg var veldig plaget med det fra rundt uke 20 og utover sist. Helt krise

5+0, nå har kvalmen begynt å komme snikende.. Forrige gang kom den rundt 6+0, syns dette var litt tidlig :arghh: Sliter med å konsentrere meg på jobb..

Omg, idag har vært helt krise. Kan ikke huske eg var så trøtt og energiløs så tidlig med forrige. Er også irritabel som et lemen.

Fra å sovne noen ganger før jeg la hodet på puta har jeg nå blitt totalt tiltaksløs på formiddagen, for å få en energiboost på kvelden, for så å bli utslitt men får ikke sove også våkner jeg kjempe trøtt om morgenen.. utover det er jeg noe forstoppet og har luftsmerter, og en klyse noe som kan ligne på kviser men ikke er det og kjennes ikke vonde å ta på, plassert midt mellom øre og nesa ‍♀️ åja og veldig var på sinnsstemninger, og litt lett til tider

Kanskje jeg skulle skrevet dette i klageposten istedenfor

5+1 (sia det e over midnatt)
Slit veldig me søvn (derrav at æ skriv her kl 02.14)
Ømme brystvorte
Litt kvise der munnbindet ligg
Kald... får skikkelig frostrie.. å har måtta bynt å gå me ulltrøye under anna ull føle mæ såm ei 70 år gammel kjærring

6+0: Stort sett god form. Sliten og trøtt, men «menskrampene» har roet seg litt. Fortsatt veldig oppblåst, ser ut som jeg er 4-5mnd på vei mot kvelden..

Kvalm av og på, men heldigvis ikke spydd. Kun brekninger på kveldstid, merker jeg er mer kvalm på ettermiddag/kveld..

6+0: Stort sett god form. Sliten og trøtt, men «menskrampene» har roet seg litt. Fortsatt veldig oppblåst, ser ut som jeg er 4-5mnd på vei mot kvelden..

Kvalm av og på, men heldigvis ikke spydd. Kun brekninger på kveldstid, merker jeg er mer kvalm på ettermiddag/kveld..
Og, at jeg kunne glemme - såå hovne og vonde bryst.

Vond korsrygg her, skikkelig støl.. flere som har det sånn?

Back
Topp