Ååh trøttheten ja, hadde neste «glemt» det. Føler jeg bare sover om dagen helt krise sliten..Tett i nesa, lukter likevel absolutt alt, fort sliten i korsryggen, skulle helst sovet døgnet rundt![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh trøttheten ja, hadde neste «glemt» det. Føler jeg bare sover om dagen helt krise sliten..Tett i nesa, lukter likevel absolutt alt, fort sliten i korsryggen, skulle helst sovet døgnet rundt![]()
![]()
Det kommer nok, eller så er du like heldig som jeg var da jeg fikk første barnet, minimalt med kvalme og ingen oppkastHer er det lite symptomer foreløpig, kjenner noe stikninger i nedre del av magen bare. Kanskje litt trøtt på kveldstid. Ved forrige graviditet ble jeg raskt invalidiserende kvalm, så føler det er noe galt nå![]()
Ja, er lov å håpe at alt står bra til, men at jeg slipper unna den kvalmen denne gangen. Ellers så er det som du sier, det kommer, er jo tidlig enda. Men man har jo lett for å sammenlikne med hvordan det var sist.Det kommer nok, eller så er du like heldig som jeg var da jeg fikk første barnet, minimalt med kvalme og ingen oppkast
Ja, jeg prøver å ikke tenke på det, men for min del er trettheten såpass ille nå at det blir vanskelig å tro noe annet enn at jeg fortsatt er gravidJa, er lov å håpe at alt står bra til, men at jeg slipper unna den kvalmen denne gangen. Ellers så er det som du sier, det kommer, er jo tidlig enda. Men man har jo lett for å sammenlikne med hvordan det var sist.

(4+2)
ellershar jeg ligamentsmerter og det strekker mye når jeg feks snur meg i senga eller reiser meg opp. Det husker jeg var det første symptomet sist også. I dag har jeg hatt voldsomt med «leamus» i nedre del av magen. Sånn at det kjennes på utsiden. Hadde jeg ikke sett med egne øyne at livmora var tom ved innsett skulle jeg trodd at det var babyspark, for det kjennes nesten helt likt ut

Er det flere som har fått masse kviser? Jeg er ser ikke ut
Jeg har fått et par kviser, har ikke hatt det på lenge!Er det flere som har fått masse kviser? Jeg er ser ikke ut
Jeg har heller ingen symptomer, er sikkert like vanlig detJeg blir bekymret av at jeg har ingen symptomer, litt sterkere luktesans men det er det.
Så absoluttKan symptomer komme og gå litt? Denne uken har jeg vært uvel hver dag frem til middag, men i dag har jeg vært helt fin!
Æ sov kjempedårlig i forrige svangerskap, å dettan har æ å sove dårlig sålangt.. hos mæ e det første skikkelige symptomeJeg har
Jeg har fått et par kviser, har ikke hatt det på lenge!
Sover plutselig dårlig om natten nå. Våkner flere ganger. Er vanligvis et sovedyr som aldri våkner om natten. Flere dette har skjedd med?