Våre symptomer

Her er det lite symptomer foreløpig, kjenner noe stikninger i nedre del av magen bare. Kanskje litt trøtt på kveldstid. Ved forrige graviditet ble jeg raskt invalidiserende kvalm, så føler det er noe galt nå :confused:

Her er det lite symptomer foreløpig, kjenner noe stikninger i nedre del av magen bare. Kanskje litt trøtt på kveldstid. Ved forrige graviditet ble jeg raskt invalidiserende kvalm, så føler det er noe galt nå :confused:
Det kommer nok, eller så er du like heldig som jeg var da jeg fikk første barnet, minimalt med kvalme og ingen oppkast

Det kommer nok, eller så er du like heldig som jeg var da jeg fikk første barnet, minimalt med kvalme og ingen oppkast
Ja, er lov å håpe at alt står bra til, men at jeg slipper unna den kvalmen denne gangen. Ellers så er det som du sier, det kommer, er jo tidlig enda. Men man har jo lett for å sammenlikne med hvordan det var sist.

Ja, er lov å håpe at alt står bra til, men at jeg slipper unna den kvalmen denne gangen. Ellers så er det som du sier, det kommer, er jo tidlig enda. Men man har jo lett for å sammenlikne med hvordan det var sist.
Ja, jeg prøver å ikke tenke på det, men for min del er trettheten såpass ille nå at det blir vanskelig å tro noe annet enn at jeg fortsatt er gravid :wtf:

Kan vi ikke skriv kor langt på vei vi e åsså, når vi skriv symptoman?
(3+5)
Søvnproblem.. hadde d me førstemann å.. kom plutseli, over natta, at æ våkna 2 tima etter æ sovna, å fikk ikke sov mer.. di siste 2 nettern har æ stort sett bare logge å vridd mæ.. sinnsykt trøtt på natta da, men klare bare ikke sov...
Ellers litt stikking, men e nu tili.. :-)

Her kommer og går kvalmen litt (5+5).
Har hatt ferie et par uker, og var tilbake på forelesning i dag (studerer deltid).
Klarer ikke så oppreist over lengre tid (feks på buss), og trodde jeg skulle sovne i forelesningen :hilarious:
Kvalmen kommer i bølger, og på et tidspunkt tenkte jeg «shit, hva gjør jeg nå? Skal jeg spy for første gang midt i forelesningen?»
Gikk heldigvis fint :) Men kan bli noen spennende uker!
Jeg tar riktignok alle symptomer hjertelig i mot!

4+4 her. Ufattelig trett, må sove døgnet rundt, veldig hovne og ømme bryster (kjempevondt når jeg kommer borti brystvorten) og har vært litt kvalm de siste dagene. I dag kom oppkast for første gang, så gleder meg til ukene fremover:rolleyes::p

Litt svi/murring i bryst, litt ligament’smerter’, trøtt(kaan være pga mini er ofte våken på natt) og mye utflod(sorry tmi). Kjenner igjen alt fra forrige runde og hadde glemt at det var en greie før eg bare ahaa, dette kjennes kjent ut, på en måte:woot:(4+2)

3+2 å halsbrann kom kastende over meg på jobb i går, litt småuggen/kvalm som kommer å går så krysser bare fingrene for å slippe hyperemisis denne gangen. Begge tidligere svangerskap var jeg innlagt flere ganger og veskebehandling gjennom hele svangerskapet, 100% sykemeldt fra ca uke 5.
Litt rar metallisk smak på en del ting.

3+6. er litt uggen/kvalm på kveldene, men det kom kvelden før innsett, så jeg skylder på cyclogesten :hilarious: ellershar jeg ligamentsmerter og det strekker mye når jeg feks snur meg i senga eller reiser meg opp. Det husker jeg var det første symptomet sist også. I dag har jeg hatt voldsomt med «leamus» i nedre del av magen. Sånn at det kjennes på utsiden. Hadde jeg ikke sett med egne øyne at livmora var tom ved innsett skulle jeg trodd at det var babyspark, for det kjennes nesten helt likt ut:hilarious:
Alt i alt kjennes det ut som jeg har såkalt innbilt svangerskap, bortsett fra at jeg faktisk er gravid:joyful:

Er det flere som har fått masse kviser? Jeg er ser ikke ut

Eg hadde en del rett rundt ikm, men har roet seg nå:) Sånn typ et par på ryggen/skuldre

Jeg har
Er det flere som har fått masse kviser? Jeg er ser ikke ut
Jeg har fått et par kviser, har ikke hatt det på lenge!
Sover plutselig dårlig om natten nå. Våkner flere ganger. Er vanligvis et sovedyr som aldri våkner om natten. Flere dette har skjedd med?

I dag brakk jeg meg litt når jeg pussa tenna, sånn begynte det sist og. Så får håpe det er et tegn på at den fortsatt sitter, og gror :happy:

Kan symptomer komme og gå litt? Denne uken har jeg vært uvel hver dag frem til middag, men i dag har jeg vært helt fin!

Jeg har

Jeg har fått et par kviser, har ikke hatt det på lenge!
Sover plutselig dårlig om natten nå. Våkner flere ganger. Er vanligvis et sovedyr som aldri våkner om natten. Flere dette har skjedd med?
Æ sov kjempedårlig i forrige svangerskap, å dettan har æ å sove dårlig sålangt.. hos mæ e det første skikkelige symptome:-) "alle" andre e så trøtt å kunne sove hele dagen, mens æ får sov max 2 time hver natt..

Back
Topp