Våre symptomer

Hehe det kan jeg tenke meg ja! Men så lenge blødninger ikke følger er jeg egentlig bare glad! Blødninger må jo være det verste en kan oppleve i et svangerskap, for da føler man liksom at man er i ferd med å miste (jeg følte det i alle fall slik!)

Jeg har ikke hatt blødninger, jeg tenkte bare på smerter i mage /rygg. Hadde noen småblødninger i svangerskapet med sønnen min. Fikk det også i svangerskap nr 2, men det gikk galt.
Håper å slippe det denne gang [emoji846]

Nesten ikke hatt noe symptomer her.. 5+4 nå. Kun litt murringer og ømme pupper om jeg kjenner etter. Redd det ikke er noe liv :( er i Spania så får ikke sjekket før om 2 uker heller...

Nesten ikke hatt noe symptomer her.. 5+4 nå. Kun litt murringer og ømme pupper om jeg kjenner etter. Redd det ikke er noe liv :( er i Spania så får ikke sjekket før om 2 uker heller...

Jeg hadde hcg på over 12000 og null symptomer 5+2. Noen dager etter så vi et hjerte banke

5+6 i dag. Kvalmebølger i hele går, ømme pupper, kjentes ut som jeg hadde fått meg en skikkelig knyttneve av Cecilia Brækhus nederst i magen i går. Murrer og føles sprengt.

Kvalm og trøtt. Herlig når man er hjemme med ei lita tuppemor på 15 mnd med uuttømmelig energi! Heldigvis sover hun fortsatt lur på dagen [emoji26]

6+2: veldig trøtt, trenger en lur ila dagen men ikke alltid mulig å få til. Mye småkvalm, spesielt når jeg er sulten.
Murringer og menssmerter.
Litt større og ømme pupper.

Sliter med å sove, men trenger ikke være pga graviditeten. Ømme pupper har vært litt for fraværende de siste par dagene. Kjenner det i magen når jeg blir sliten og jeg blir sliten ekstremt fort om dagen.

Er ca 5+3, syklusen tullet litt så tror jeg hadde eggløsning en uke senere enn først antatt :p
Jeg hadde først litt morgenkvalme som nå er erstattet med ømme pupper og såre nipler. Mer tydelige blodårer på puppene og utrolig mye murring/strekking/stikking i livmorområdet :)
Veldig glad for alle symptomer og tegn :Heartred

Kvalme som resulterte i spye idag tidlig... MEN ikke vært kvalm siden :) puppene er sykt ømme enda, altså type nettopp født og begynt å amme sprengte bryst!

Er kvalm mesteparten av døgnet, men den samme anti-spy mekanismen som jeg har innebygget fra forrige svangerskap, funker fortsatt. Dessverre. Utenom kvalme, så er jeg mye trøtt, men er det til vanlig også.
Kjenner murring og stikking til tider nedentil.

6+2, ingen kvalme men ømme bryster og er ekstremt trøtt. Prøver å ta meg en 40 minutters gåtur hver dag når jeg ikke trener styrke og cardio på senter, og det føles som om jeg går i kvikksand. Sover ganske dårlig fremdeles.

Lurer nesten på om det er noe galt siden jeg har så lite symptomer. :wideyed:

6+1! I dag har jeg vært kvalm og svimmel ganske store deler av dagen. Trøtt! Kjenner murring i magen :)

6+2, ingen kvalme men ømme bryster og er ekstremt trøtt. Prøver å ta meg en 40 minutters gåtur hver dag når jeg ikke trener styrke og cardio på senter, og det føles som om jeg går i kvikksand. Sover ganske dårlig fremdeles.

Lurer nesten på om det er noe galt siden jeg har så lite symptomer. :wideyed:

Også 6+2 i dag, og absolutt ingen symptomer. Gråter kanskje litt lettere enn før og er litt småtrøtt på kvelden. Men ellers ingenting. Det skremmer meg også [emoji85]

Fortsatt ingen symptomer her! Vet at det kan være helt normalt og alt, men det stresser meg fortsatt litt [emoji20] Er 5+4 i dag
Eg var nesten ikke kvalm forrige svangerskap, fikk tett nese og gulping av magesyre på slutten. Det var alt [emoji6] så ingen symptom går helt fint og er vanlig

5+0, større pupper, veldig trett og sliten, forstoppet, oppblåst, uggen/kvalm innimellom, hormonell, tisser ofte. I kveld har jeg hatt endel smerter/ømhet i livmorområdet, sånn at jeg har blitt bekymret, men håper det bare er symptom.

5+5 puppene var ømme igjen og trøttheten kom sigende på.

Back
Topp