Våre symptomer

Jeg er kvalm og trøtt stortsett dagen lang, og det er krevende når man har en to-åring. Likevel er jeg overlykkelig over disse symptomene, MEN nå har jeg begynt å merke gnagende verking i begge hoftene [emoji47]
Hadde ikke bekkenløsning i forrige svangerskap, men nå er jeg litt bekymret.

Veldig kvalm, men plages med at jeg blir enda kvalmere når jeg legger meg i senga, ligger bare på sidene og ikke rygg. Ellers er jeg trøtt hele tiden , har en liten på 8mnd og så blir ikke så mye soving ;) 7+3

Alvorlig ømme bryster her(har hatt det siden dag 1).. kvalmen har også kommet for fullt. Er nå snart 8 uker. Misliker symptomer, men setter pris på dem samtidig. Merkelig dette:angelic:

5+1 idag og stort sett oppblåst hele tiden. Ellers er puppene forsatt veldig ømme og ett snev av kvalme som kommer og går :)

6+4 og kvalmen blir bare verre og verre. Spiser ganske lite nå. Ellers har jeg også ømme bryster og sovner over alt. Ømheten i brystene komme og går litt. Hadde mye mensmurringer i starten, men de er nesten borte nå [emoji4]

4+2: Jeg håper virkelig spiren holder, eg fikk litt brunt utflod i går kveld da jeg var på do, og i dag er det fortsatt litt, men det er lysere(svakere) enn i går!

Hatt litt kraftigere murringer enn vanlig i går, men i dag kjenner jeg bare de vanlige. Jeg har også enda ømme brystvorter, men er veldig bekymret for dette er kjemisk/sa..

Noen andre som opplever dette?

Last edited:
Ømme pupper, ikke kvalm lenger... iflg syklus er jeg 7+2, men ble satt tilbake 3 dager fra UL uka før... håper ikke enda en MA...[emoji17]

Veldig kjekt når man skriver hvor langt man er i innlegget. Lett for andre å sammenligne og artig å se selv når man kommer lenger ut....

5+1 idag og etter en helg hvor jeg har vært vekselvis frossen og varm og klam og alt om hverandre er jeg idag ekstremt frossen. De ømme puppene er litt tilbake og det er ok siden de var ganske fraværende igår.
Blir stresset av at jeg fremdeles blør til og fra.

Jeg mistet alt av symptomer over natten :( har vært økende kvalm den siste uken, og i går var jeg skikkelig uggen hele dagen. Nå føler jeg meg helt normal, ingen ømme bryst, ingen kvalme, ingen oppblåsthet, og ingen tyngdefølelse i bekkenet :( Er veldig redd det har stoppet opp nå. Er 6+4.

Jeg mistet alt av symptomer over natten :( har vært økende kvalm den siste uken, og i går var jeg skikkelig uggen hele dagen. Nå føler jeg meg helt normal, ingen ømme bryst, ingen kvalme, ingen oppblåsthet, og ingen tyngdefølelse i bekkenet :( Er veldig redd det har stoppet opp nå. Er 6+4.
Skjønner fortvilelsen, men det er ikke unormalt at det kommer og går. Satser på at du plutselig klager over den voldsomme kvalmen igjen og at alt står bra til.

4+2: Jeg håper virkelig spiren holder, eg fikk litt brunt utflod i går kveld da jeg var på do, og i dag er det fortsatt litt, men det er lysere(svakere) enn i går!

Hatt litt kraftigere murringer enn vanlig i går, men i dag kjenner jeg bare de vanlige. Jeg har også enda ømme brystvorter, men er veldig bekymret for dette er kjemisk/sa..

Noen andre som opplever dette?

Andre som har hatt skikkelige menssmerter, både rygg og mage?
Er nå 4+3.. er litt redd!

Heia! Jeg har opplevd sterke menssmerter i første trimester når jeg var gravid med nr 1. Jeg trodde jeg skulle miste hver dag, men det gjorde jeg altså ikke og han er en frisk og fin 4,5 åring nå!

I dette svangerskapet hadde jeg pittelitt brunlig utflod ikm og dagen etter.

Håpet spiren holder seg på plass[emoji256][emoji256][emoji256]

5+5, jeg har ingen symptomer.. eller, litt ømme pupper og veldig rastløse ben!

Heia! Jeg har opplevd sterke menssmerter i første trimester når jeg var gravid med nr 1. Jeg trodde jeg skulle miste hver dag, men det gjorde jeg altså ikke og han er en frisk og fin 4,5 åring nå!

I dette svangerskapet hadde jeg pittelitt brunlig utflod ikm og dagen etter.

Håpet spiren holder seg på plass[emoji256][emoji256][emoji256]

Tusen takk for svar, det gjorde meg litt mer betrygget [emoji1][emoji177]

Andre som har hatt skikkelige menssmerter, både rygg og mage?
Er nå 4+3.. er litt redd!

Jeg er 4+1 og har det på samme måte. Blir også litt redd innimellom siden vi mistet i MA sist. Men det ser ut som om de fleste opplever dette så tror egentlig det er et godt tegn[emoji4]
Jeg husker dessuten at jeg hadde det slik med sønnen min og tenkte i begynnelsen at det var i grunn vondt å bli gravid [emoji85][emoji4]

Jeg er 4+1 og har det på samme måte. Blir også litt redd innimellom siden vi mistet i MA sist. Men det ser ut som om de fleste opplever dette så tror egentlig det er et godt tegn[emoji4]
Jeg husker dessuten at jeg hadde det slik med sønnen min og tenkte i begynnelsen at det var i grunn vondt å bli gravid [emoji85][emoji4]

Hehe det kan jeg tenke meg ja! Men så lenge blødninger ikke følger er jeg egentlig bare glad! Blødninger må jo være det verste en kan oppleve i et svangerskap, for da føler man liksom at man er i ferd med å miste (jeg følte det i alle fall slik!)

Symptomer? Hva er det? Hjelpes, nesten litt skummelt å ha så lite av de synes jeg... Noen andre som ikke har noe spesielt med symptomer? Er 4+1 ca, litt murring å litt Ømme pupper.

Helt vanlig m lite symptomer så tidlig, og litt ømme pupper er sikkert tegn[emoji1303]

Back
Topp