Våre symptomer

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Nå er det jo ikke menge ukene vi er på vei, vi første her inne, men kjenner dere på noen symptomer? [emoji4]
 
Jeg har hatt veldig lite symptomer hele tiden, kanskje litt murring men det er det eneste.. Men i dag har jeg fått ett par til på listen [emoji28] Svimmel, såre brøst, og mye utflod[emoji85] har også nå en god del murringer [emoji4]
 
Har vært kvalm en dag, mulig når egget festet seg ellers hadde jeg kjapt vondt i korsryggen. Siste dagene har jeg også hatt stikkinger og ømhet i livmor området :D
 
Har vært kvalm en dag, mulig når egget festet seg ellers hadde jeg kjapt vondt i korsryggen. Siste dagene har jeg også hatt stikkinger og ømhet i livmor området :D

Spennende [emoji4][emoji4]
Jeg kjente skikkelig godt etter i dag tidlig, og med litt godvilje kan der være litt kvalme på vei [emoji13] Alle symptomer er hjertelig velkommen, så veg jeg at ting er som de skal [emoji23]
 
Jeg har hatt litt stikninger i nedre del av magen og litt ømme pupper :) Håper jeg kommer til å ha like lite symtomer og plager denne gang som forrige :D
 
Jeg er trøtt!! Uendelig trøtt. Det var det som fikk meg til å ta en test i utgangspunktet!
 
Kjenner ingenting! I magen har det aldri vært så fint som nå! Har alltid fått mensensmerter i forbindelse med graviditet[emoji4]
 
Kjenner ingenting! I magen har det aldri vært så fint som nå! Har alltid fått mensensmerter i forbindelse med graviditet[emoji4]

Åååh, så deilig da [emoji4] Men det er vanlig med skikkelige tak på "mensensmertene" under graviditet? [emoji28] tror jeg har løpt på toalettet å sjekket 40 ganger i dag [emoji85][emoji23]
 
Godt å slippe smerter da :) Vi har mange nok uker igjen å få ting å klage på :p

Begynner å kjenne noe[emoji38] er bare 3+3, så plagene kommer[emoji173]️
 
Åååh, så deilig da [emoji4] Men det er vanlig med skikkelige tak på "mensensmertene" under graviditet? [emoji28] tror jeg har løpt på toalettet å sjekket 40 ganger i dag [emoji85][emoji23]

Det er vanlig[emoji4] livmor som trekker seg sammen pga TR og livmor som jobber med å utvide seg kan kjennes helt likt.
Sist lå jeg våken om nettene pga magesmerter[emoji4] Fosteret hadde det veldig fint da[emoji38]
 
Det er vanlig[emoji4] livmor som trekker seg sammen pga TR og livmor som jobber med å utvide seg kan kjennes helt likt.
Sist lå jeg våken om nettene pga magesmerter[emoji4] Fosteret hadde det veldig fint da[emoji38]

Takk!! Så godt å høre [emoji173]️
Det er jo slik at man vet det innerst inne, men herlighet så redd man kan bli av sine egne tanker [emoji13] Tror de ble litt siden det kom akkurat på IKM, men nå er den dagen over, så da er det litt bedre [emoji4]
 
oh gad, kvalmen har begynt :p Forrige svangerskap var jeg ganske kvalm frem til uke 15 ... så verdt det men må alikevel syte litt noen plasser :p
Lille gutt er godt i gang me å reise seg og sår rundt møbler, kryper som en galning og er blitt kjempe mammadalt. Kjenner det godt i korsryggen meg løfting og alt. Kjente det faktisk litt i underlivet, sånn som når jeg hadde bekkenløsning sist.
Håper inderlig ikke det begynner allerede, hadde ikke noe i bekkenet før de siste 1,5-2 mnd sist. Regnet med det skulle være verre denne gang siden det er så tett. Men ikke at jeg skulle kjenne noe allerede ! dagens utblåsning :p
 
Åååh, så deilig da [emoji4] Men det er vanlig med skikkelige tak på "mensensmertene" under graviditet? [emoji28] tror jeg har løpt på toalettet å sjekket 40 ganger i dag [emoji85][emoji23]

Jeg har det og hadde det sist, jeg var litt merkelig hele svangerskapet. Ikke type menssmerter hele men sånn halvpress og ømt :p
 
Åååh, så deilig da [emoji4] Men det er vanlig med skikkelige tak på "mensensmertene" under graviditet? [emoji28] tror jeg har løpt på toalettet å sjekket 40 ganger i dag [emoji85][emoji23]
Uff sånn mens smerte tak har jeg også, det er vondt, sjekke sjekke sjekke, håper det gir seg
 
oh gad, kvalmen har begynt :p Forrige svangerskap var jeg ganske kvalm frem til uke 15 ... så verdt det men må alikevel syte litt noen plasser :p
Lille gutt er godt i gang me å reise seg og sår rundt møbler, kryper som en galning og er blitt kjempe mammadalt. Kjenner det godt i korsryggen meg løfting og alt. Kjente det faktisk litt i underlivet, sånn som når jeg hadde bekkenløsning sist.
Håper inderlig ikke det begynner allerede, hadde ikke noe i bekkenet før de siste 1,5-2 mnd sist. Regnet med det skulle være verre denne gang siden det er så tett. Men ikke at jeg skulle kjenne noe allerede ! dagens utblåsning :p

Samme her! Og hvis jeg tar meg en timeout på sofaen så kommer hun klatrende opp på meg og leken er i gang igjen.
Blir kvalm hvis jeg er sulten, for mett, trøtt osv. Ellers så går det relativt fint. Bortsett fra at jeg er konstant trøtt og sulten [emoji23][emoji57]

Jeg kjenner at det er noe annet å være kvalm osv nå som jeg har en liten en. Jeg var dårlig fram til uke 17 første svangerskap. Håper det blir bedre denne gangen!

Jeg jobber som sykepleier og brekker meg masse på jobb [emoji51]
 
Samme her! Og hvis jeg tar meg en timeout på sofaen så kommer hun klatrende opp på meg og leken er i gang igjen.
Blir kvalm hvis jeg er sulten, for mett, trøtt osv. Ellers så går det relativt fint. Bortsett fra at jeg er konstant trøtt og sulten [emoji23][emoji57]

Jeg kjenner at det er noe annet å være kvalm osv nå som jeg har en liten en. Jeg var dårlig fram til uke 17 første svangerskap. Håper det blir bedre denne gangen!

Jeg jobber som sykepleier og brekker meg masse på jobb [emoji51]


Off det hørtes ikje godt ut å gå og brekke seg :p satser og på bedre tider denne gang, begynner på jobb igjen mandag så veldig spent. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt 50% en uke. Får håpe jeg klarer å holde trenden hhe
 
Back
Topp