Våre symptomer

Øm i magen i dag[emoji173]️

Ømme pupper, trøtt og er skikkelig kvalm er mine symptom! Tar de hjertelig imot[emoji173]️

Sulten(!!), kvalm (ikke vert det de andre gangene), og en sånn gravidfølelse som jeg ikke kan forklare. Har hatt det alle gangene..
Kjenner at jeg ikke klarer å la dette synke helt inn selv om jeg kjenner det GODT på kroppen.. leter etter alle symptomer på at det kanskje bare er en kjemisk eller noe..:dead:

Har aldri hatt særlig symptomer, med noen av mine 3 barn. Men, denne gangen, etter en MA, så håper jeg på masse symptomer bare for å vite at jeg fortsatt er gravid Foreløpig kun litt ømme pupper.

Her er det trøtthet som kom først, har også litt "mensemurringer" og ømme pupper (på siden). Ellers ingen kvalme enda. Sist kom den i ca. uke 7/8 hvis jeg husker riktig og var i ca. en måned.

Prøver å holde kvalmen i sjakk[emoji23] er så takknemlig for den, men hadde passet best å ikke ha den på jobb[emoji30]
6717e55c34287169b2c9fed7899fcd91.jpg

Det renner vann fra tissen! Det kjennes ut som jeg tisser på meg!

Trøtt som fy, mensmurringer, så sykt vondt i puppene og tisser hvert 5 min [emoji23] Jeg elsker det [emoji177]

(4+0) Ingen symptomer! Forrige gang lot jeg meg stresse skikkelig av at jeg ikke kjente noe eller var "gravid nok". Nektet å tro at jeg var gravid, og var mye engstelig. Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke la meg stresse, og heller nyte at jeg er heldig som er i god form.

Samme her! Trøtt, kvalm , sulten !![emoji38] men umulig å finne ut kva man vil spise [emoji28] men alle symptom er hjertelig velkommen i bytte mot en liten skatt [emoji173]️

Trøtt, sinnsykt kvalm[emoji15], tisser hele tiden, til og med på natta, skikkelig mensmurringer,

Sover dårlig, sulten og trøtt.. kan forveksles med travel ferie med 3 barn! :p Håper der er symptomer ;)

Lite symptomer her. Litt vage murringer siden innsett, og sykt trøtt.... men trøttheten allerede nå er vel mest medisiner.....

Her begynte det med at jeg plutselig ble kjempetrøtt og sovna over alt. Det var før IKM. Testa positivt i dag og når gleden begynte å roe seg litt satt angsten inn. Kjenner det igjen fra første. Skikkelig pms-hode.

Noen som opplever at symptomene plutselig er borte et par dager for så å komme tilbake?

Noen som opplever at symptomene plutselig er borte et par dager for så å komme tilbake?

Jaaa! :)
Jeg var kjempebekymret tidligere i uka for null symptomer, men i går hadde jeg litt igjen [emoji4] Idag har jeg ikke, men fikk sove 13(!) timer i natt, så tror jeg er temmelig uthvilt [emoji28] (selv om jeg gjesper enda)..
om jeg er litt usikker bruker jeg å vente med å spise når jeg blir sulten, da blir jeg litt kvalm [emoji6]

Back
Topp