Våre symptomer

Kvalme og migrene, og ekstremt trøtt[emoji28] masse som var godt før, som Pepsi Max som jeg alltid har pleid å drikke dagen lang smaker helt forferdelig. Jeg må bare spise det jeg har lyst på der og da, som ikke er så mye. Planlegging av middager er helt umulig[emoji28]
 
Kvalme og migrene, og ekstremt trøtt[emoji28] masse som var godt før, som Pepsi Max som jeg alltid har pleid å drikke dagen lang smaker helt forferdelig. Jeg må bare spise det jeg har lyst på der og da, som ikke er så mye. Planlegging av middager er helt umulig[emoji28]

Den kjenner jeg veldig igjen det med å ikke kunne planlegge middag for det er umulig å si hva en vil ha på forhånd[emoji85]
 
Er 7+4. Tisser H.E.L.E tiden. Må opp hver natt for å tisse. Sykt irriterende når doen er en etasje ned:dead:
Også har jeg helt ekstremt ømme brystvorter! Pluss at puppene er en del større.
 
Kvalm! Ubeskrivelig kvalm! Null matlyst og begynte i natt å kaste opp! Ømme pupper og trøtt hele dagen. Blir en utfordring å begynne på jobb igjen på mandag
 
6+4 puppene er blitt større,noe kvalm i perioder ila dagen.fort svimmel. Ekstrem luktesans,ble gal av en forferdelig lukt i går når jeg lå på sofaen,fant ut at det var grill krydret som sto på stuebordet med lokket åpent [emoji85][emoji23] ikke spesielt trøtt mer,men sliten.også hormonell[emoji85]
 
Jeg har fortsatt menssmerter som kommer og går. Fra i natt og i hele dag har det vært mer intens. Har hørt at mange har det pga at livmoren strekker seg.. Stemmer det? Er nå 9+4 uker
 
Jeg har fortsatt menssmerter som kommer og går. Fra i natt og i hele dag har det vært mer intens. Har hørt at mange har det pga at livmoren strekker seg.. Stemmer det? Er nå 9+4 uker

Mine holder på enda de også [emoji19] i går så roet de seg litt,var ikke så intens,å da blir man nervøs da å [emoji23][emoji23] kan bli gal av å være gravid [emoji85][emoji23]
 
Kvalme, hele dagen. Hvert måltid er en kamp og jeg sliter skikkelig med å få i meg mat. Sover også dårlig og har superømme pepper. 7+3 i dag.
 
Veeeldig kvalm, spiste igrunn kun saftis mandag og tirsdag, men de siste par dagene nå har jeg hvertfall fått i meg noe litt mer næringsrikt [emoji28] slitsomt når det er sånn!
 
Ok, litt symptomer nå. Har mine kvalmetimer mellom kl 12.30 og 15.00.
Har ikke slått feil nå hele uken. Ikke spykvalm, men kvalm...
 
Med de to første svangerskapene hadde jeg veldig lite, trøtt og ømme puppe, denne gang har kvalmen ankommet sammen med mye luft i magen og trøtthet.. Det har kommer bare de sist dagene nå![emoji31] Enda godt jeg har ferie med ungene i en uke til [emoji51][emoji28]
 
Her er ømme pupper, kvalme og halsvondt[emoji21] halsvondt og kvalmen kombinert er det verste[emoji21]
 
Trøtt, sulten og kvalm samtidig, skrubbsulten på kvelden, vondt i rygg og hofter, ømme bryster, hormonell.
 
Mine holder på enda de også [emoji19] i går så roet de seg litt,var ikke så intens,å da blir man nervøs da å [emoji23][emoji23] kan bli gal av å være gravid [emoji85][emoji23]

Nei, ikke rart man blir nervøs og gal av dette :p Hvor mange uker er du?:)
 
Back
Topp