Våre symptomer

Mister myyye hår [emoji85]
 
Jeg har veldig ømme pupper og er generelt trøtt, priser meg enda lykkelig for at jeg ikke er kvalmen [emoji1]
 
Jeg er kortpustet og veldig trøtt. Fikk i tillegg hodepine idag. Er 7+0. Føler meg tom for energi [emoji20]
 
Dere veit den kvalme følelsen man får når man er full og raper? Den får jeg av og til, som oftest når jeg er sulten men også av lukter o.l. har også murringer i livmor, veldig ømme bryster, kjennes ut som brystvortene brenner, får hetetokter og fryseanfall om hverandre også er jeg småsvimmel og litt vondt i hodet.
Men trøtt?? Glem det. Våkner midt på natta etter endelig å fått sove og blir liggende å vri meg..

Hetetokter og frysninger har jeg også[emoji12] søvnen sliter jeg også med.. noe som resulterer i at jeg går rundt som en zombie hele døgnet! Jeg hadde aldri trodd jeg ville merke en gravididet så mye så tidlig, og dette er bare starten hehe[emoji23]
 
8+4 og lite symptomer. Litt småkvalm når veldig sulten, av og til litt ligamentstrekk og murringer, fort kortpustet. Thats about it.
 
Jeg har den siste uka hatt mye kløe under føttene og inni hendene... Har ikke tenkt noe på det før i dag da jeg begynte å søke på nettet... Det kan være symptomer på farlig svangerskapskløe med høye gallesyreverdier som kan være skadelig for fosteret hvis verdiene blir for høye [emoji46]

Noen som har disse symptomene/vet noe om dette? Er i uke 10+2 i dag og livredd for at fostret skal ta skade..
 
Last edited:
Kvalme, oppkast og ligamentsmerter her. Og ikke minst utrolig trøtt... [emoji26] Er sykmeldt fra jobben i hjemmesykepleien, en uke om gangen!
 
Små kvalm, ømme pupper, trøtt og enormt oppblåst. Eller så har jeg lagt på meg noe sykt på magen.
 
Mulig jeg er litt kjerringa mot strømmen her. Egentlig vært i ganske fin form frem til nå 9+3. I tre dager nå har jeg vært mye mer kvalm på kvelden og tisser hele tiden kjennes det ut som. Bare små skvetter som kommer selv om der kjennes ut som jeg sprenges [emoji23] jaja en skal vel bare være glad for de symptomene som vil komme [emoji4]
 
11+1 smerter nederst i magen, spesielt om natten. Tisser ofte og lite. Tørr og ofte tett i nesen. Luftplager. Blir veldig fort trøtt og sliten.
Verste kvalmen var fra uke 9-10 og har lagt seg litt nå, brekker meg av kjøleskap lukt (selv om den er nyvasket) men har ikke spydd mer
Favoritt mat nå er gule epler, sjokolademelk og salte drops (ifa og dunder salt)
Alt i alt syns jeg formen er ok, merker jo at ting skjer, men vet om mange som har hatt det verre
 
Her har kvalmen kommet tilbake for fullt.. Begynte skikkelig i går 11+6, og har vært grusom i dag [emoji85] Hodepine og kribling i ben [emoji31] Jeg som ønsket meg symptomene tilbake ‍♀️[emoji23]
 
Murringer i rygg og mage, og litt mot rumpen?! Samt en slags sprengt følelse i magen (livmoren?), litt tyngdeaktig - vanskelig å beskrive. Kvalm og sliten i går, helt fin i dag:nailbiting:
 
Er ekstremt kvalm og sliter med å holde mat nede. Er også veldig trøtt og sliten, men det kan jo ha med kvalmen å gjøre.
 
Idag var det noen enormt sterke stikkende smerter i livmoren. Hadde glemt hvor vondt de kan gjøre....!
 
Back
Topp