Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nr 2Wow fin mageer det nr 1 ?
Hehe, samme her! Magen varierer veldig etter hvor lenge det er siden forrige måltidHar fått litt magemen går fortsatt fint an å skjule
så lenge jeg ikke har spist veldig masse mat hehehe
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
For en fin mage![]()
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Tuusen takkDen kom veldig tidlig, men det gjorde den med storesøster også
Februar 2015
![]()
Venninnen min mener det er fysisk umulig å få mage tidlig, men kjolene mine som har vært store strammer over magen, den er hard og jeg har ikke lagt på meg. Så det er godt å se det er flere og ikke bare jeg som innbiler megTuusen takkDen kom veldig tidlig, men det gjorde den med storesøster også
Februar 2015
![]()
Venninnen min mener det er fysisk umulig å få mage tidlig, men kjolene mine som har vært store strammer over magen, den er hard og jeg har ikke lagt på meg. Så det er godt å se det er flere og ikke bare jeg som innbiler meg
♡ Februar 2015 ♡
Noen her som har litt ekstra på magen og egentlig bare ser oppblåst ut eller at man har lagt på seg noen kg på magen? Når jeg ser meg i speilet klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ser tjukk eller gravid ut![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Kanskje hun ikke har vært gravid selv, og har merket at magen har vokstVenninnen min mener det er fysisk umulig å få mage tidlig, men kjolene mine som har vært store strammer over magen, den er hard og jeg har ikke lagt på meg. Så det er godt å se det er flere og ikke bare jeg som innbiler meg
♡ Februar 2015 ♡
Jeg er nok litt der av og tilNoen her som har litt ekstra på magen og egentlig bare ser oppblåst ut eller at man har lagt på seg noen kg på magen? Når jeg ser meg i speilet klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ser tjukk eller gravid ut![]()
Sent from my iPad using BV Forum