Våre mager <3

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Her kan vi legge inn magebildene våre :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Noen som begynner å få mage allerede ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som begynner å få mage allerede ?


Sent from my iPhone using BV Forum
Det ser ut som babymage, men det er jo bare fordi jeg er helt vilt oppblåst :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Her er det gravid form men inneholder bare luft:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 7+1 idag og ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei... tror det er mest luft da, men sliter skikkelig med å skjule den!!! Gleder meg til å kunne strutte med den og vise den fram istedet for å se tjukk ut ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1403082107556.jpg
    1403082107556.jpg
    47,9 KB · Visninger: 268
Eg passer Ingen av av buksene mine lenger . Ca 8 uker på vei og 3 svangerskap :) sliter med å skjule magen


Sent from my iPhone using BV Forum
Er det ditt 3 svangerskap nå? Mitt og! Og jeg er 8 uker men er omtrent som deg, hadde liksom tenkt å holde dette hemmelig en stund men det er visst bare å glemme ! ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 7+1 idag og ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei... tror det er mest luft da, men sliter skikkelig med å skjule den!!! Gleder meg til å kunne strutte med den og vise den fram istedet for å se tjukk ut ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Er det første?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Ja det skulle vært første. Men fikk dårlige nyheter på UL idag... ingen hjerte som banket lengre og legen konstaterte MA :( så nå blir det utskraping på sykehuset i morgen tidlig :( er så lei at ingenting går min vei... dette var 7. graviditeten, så nå vet jeg ikke om jeg orker flere nedturer...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Uke 8 . Nr 3 . Er sååå mye større nå enn med de to andre. Fikk ikke mage Før 4 mnd med første og 3 mnd med andre...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1403212360503.jpg
    1403212360503.jpg
    30,9 KB · Visninger: 243
Er det ditt 3 svangerskap nå? Mitt og! Og jeg er 8 uker men er omtrent som deg, hadde liksom tenkt å holde dette hemmelig en stund men det er visst bare å glemme ! ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app



Ja 3 svangerskap nå :) men har bare fullført 1 :) har ei jente på snart 3 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 7+1 idag og ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei... tror det er mest luft da, men sliter skikkelig med å skjule den!!! Gleder meg til å kunne strutte med den og vise den fram istedet for å se tjukk ut ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Er det nr 1 ? Du har jo fått veldig mage da :) er du flat fra før ? Jeg er helt normal men har fått mye mage i løpet av kort tid, sida snakker vi for 2 uker siden var det ikke No og nå er den ordentlig kul!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
...
 

Vedlegg

  • DSC_0023.jpg
    DSC_0023.jpg
    38 KB · Visninger: 275
Last edited by a moderator:
7+6
ImageUploadedByBV Forum1403339861.190992.jpg

(Beklager lite klær men:p )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
image.jpg Her er jeg 6+5 (har mage fra før av men ble litt lei meg da jeg så bilde iom at legen faktisk klassifiserer meg som overvektig. Syns ikke jeg så då tjukk ut på det bilde
 
Back
Topp