Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst? ?? Finnes ikke feit og det hele tatt og du har jo hele flat mage!Vis vedlegget 65980 Her er jeg 6+5 (har mage fra før av men ble litt lei meg da jeg så bilde iom at legen faktisk klassifiserer meg som overvektig. Syns ikke jeg så då tjukk ut på det bilde
Du ser virkelig ikke ut som om du har en bmi over normalen, så jeg skjønner ikke hvilket klassifiseringssystem den legen din brukerVis vedlegget 65980 Her er jeg 6+5 (har mage fra før av men ble litt lei meg da jeg så bilde iom at legen faktisk klassifiserer meg som overvektig. Syns ikke jeg så då tjukk ut på det bilde
Wow, glad jeg ikke har legen din hvis han klassifiserer deg som overvektig!! i mine øyne ser du slank ut!Vis vedlegget 65980 Her er jeg 6+5 (har mage fra før av men ble litt lei meg da jeg så bilde iom at legen faktisk klassifiserer meg som overvektig. Syns ikke jeg så då tjukk ut på det bilde
Jeg er nok lubben. Bildet er tatt i fin vinkel og strekker armene mineHehe . Men syns ikke jeg er tjukk. Men ble overrasket over bildet altså. Kan legge ut bilde forfra imorgenHvis legen din mener du er overvektig så lurer jeg på hva han han hadde sagt om meg. Synes du så slank ut jeg
Det er vinkelen bilde er tatt på. Skjønner ikke at det er fysisk mulig. Legger ut nytt bilde imorgen men ble så overrasket selvSeriøst? ?? Finnes ikke feit og det hele tatt og du har jo hele flat mage!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Men uansett så er det unødvendig av en lege å si sånt !Det er vinkelen bilde er tatt på. Skjønner ikke at det er fysisk mulig. Legger ut nytt bilde imorgen men ble så overrasket selv
Så fin mage!!!!
Tiger magen min<3 heheSå fin mage!!!!
<3 Termin 20. februar <3
Superfin var den! Så heldig du er som har gravidmage allerede. Noen tigerstriper er verdt det premienTiger magen min<3 hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for det men eg prøver å skjule magen litt enda hehe er jo tross alt etter beregningen ikke lengre en 8 uker caSuperfin var den! Så heldig du er som har gravidmage allerede. Noen tigerstriper er verdt det premien
<3 Termin 20. februar <3
Får en fin liten kul
Fikk en stor balong sistFår en fin liten kul
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Glemte å si at på det første bilde er jeg ca 6 uker, og det siste går jeg inn i uke 8Nå begynner magen å bli rund elsker det♡
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app