Våre mager <3

Vis vedlegget 65980 Her er jeg 6+5 (har mage fra før av men ble litt lei meg da jeg så bilde iom at legen faktisk klassifiserer meg som overvektig. Syns ikke jeg så då tjukk ut på det bilde
Du ser virkelig ikke ut som om du har en bmi over normalen, så jeg skjønner ikke hvilket klassifiseringssystem den legen din bruker :eek:
 
Vis vedlegget 65980 Her er jeg 6+5 (har mage fra før av men ble litt lei meg da jeg så bilde iom at legen faktisk klassifiserer meg som overvektig. Syns ikke jeg så då tjukk ut på det bilde
Wow, glad jeg ikke har legen din hvis han klassifiserer deg som overvektig!!:eek: i mine øyne ser du slank ut!:)
 
Hvis legen din mener du er overvektig så lurer jeg på hva han han hadde sagt om meg. Synes du så slank ut jeg :)
 
ImageUploadedByBV Forum1403389980.163397.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis legen din mener du er overvektig så lurer jeg på hva han han hadde sagt om meg. Synes du så slank ut jeg :)
Jeg er nok lubben. Bildet er tatt i fin vinkel og strekker armene mineHehe . Men syns ikke jeg er tjukk. Men ble overrasket over bildet altså. Kan legge ut bilde forfra imorgen
 
Last edited:
Seriøst? ?? Finnes ikke feit og det hele tatt og du har jo hele flat mage!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det er vinkelen bilde er tatt på. Skjønner ikke at det er fysisk mulig. Legger ut nytt bilde imorgen men ble så overrasket selv
 
Superfin var den! Så heldig du er som har gravidmage allerede. Noen tigerstriper er verdt det premien :)


<3 Termin 20. februar <3
Takk for det:):) men eg prøver å skjule magen litt enda hehe:) er jo tross alt etter beregningen ikke lengre en 8 uker ca:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan jeg få spørre om det er noen fra Skien/Porsgrunn her? Som vil møtes å holde kontakt i svangerskapet:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nå begynner magen å bli rund:) elsker det♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1403951403159.jpg
    1403951403159.jpg
    41,2 KB · Visninger: 192
Min mage :) 10 uker i overmårra

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1404241069952.jpg
    1404241069952.jpg
    57,2 KB · Visninger: 214
Back
Topp