Våre mager <3

ImageUploadedByBV Forum1405881357.052560.jpg

Glad for at nyheten er ute, så slipper jeg å holde magen inne hele tiden :p


Fra mobil.
 
Har fått litt mage :) men går fortsatt fint an å skjule:) så lenge jeg ikke har spist veldig masse mat hehehe;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1405889153821.jpg
    1405889153821.jpg
    99,7 KB · Visninger: 132
Har fått litt mage :) men går fortsatt fint an å skjule:) så lenge jeg ikke har spist veldig masse mat hehehe;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hehe, samme her! Magen varierer veldig etter hvor lenge det er siden forrige måltid :p
 
ImageUploadedByBV Forum1405956532.564819.jpg


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
ImageUploadedByBV Forum1405965356.942514.jpg

11+1

Foodbaby :p


♡ Februar 2015 ♡
 
Tuusen takk :D Den kom veldig tidlig, men det gjorde den med storesøster også :)


❤️ Februar 2015 ❤️
Venninnen min mener det er fysisk umulig å få mage tidlig, men kjolene mine som har vært store strammer over magen, den er hard og jeg har ikke lagt på meg. Så det er godt å se det er flere og ikke bare jeg som innbiler meg :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Venninnen min mener det er fysisk umulig å få mage tidlig, men kjolene mine som har vært store strammer over magen, den er hard og jeg har ikke lagt på meg. Så det er godt å se det er flere og ikke bare jeg som innbiler meg :)


♡ Februar 2015 ♡

Det går helt fint an. Man er jo forskjellig. Noen får mage kjempetidlig, andre veldig sent. Og alt er nok like normalt tror jeg :)
jeg har fortsatt litt luft, men magen begynner absolutt å komme litt :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
11+2 nå rett etter jeg har stått opp! Er så og si ganske så flat i magen så har problemer med å holde det hemmelig;)
Har hatt problemer med det siden uke 8...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406016308760.jpg
    1406016308760.jpg
    91,2 KB · Visninger: 146
Noen her som har litt ekstra på magen og egentlig bare ser oppblåst ut eller at man har lagt på seg noen kg på magen? Når jeg ser meg i speilet klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ser tjukk eller gravid ut :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Noen her som har litt ekstra på magen og egentlig bare ser oppblåst ut eller at man har lagt på seg noen kg på magen? Når jeg ser meg i speilet klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ser tjukk eller gravid ut :p


Sent from my iPad using BV Forum

Ingen spør meg om jeg er gravid i fare for at jeg skulle ha lagt på meg!:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Venninnen min mener det er fysisk umulig å få mage tidlig, men kjolene mine som har vært store strammer over magen, den er hard og jeg har ikke lagt på meg. Så det er godt å se det er flere og ikke bare jeg som innbiler meg :)


♡ Februar 2015 ♡
Kanskje hun ikke har vært gravid selv, og har merket at magen har vokst ;) Selv om livmoren fortsatt ligger bak skambenet, er jo alt annet i magen blitt skjøvet oppover. Så selv om det kanskje ikke er babyen man kjenner, så er det på grunn av baby at man får mage :p


Fra mobil.
 
Noen her som har litt ekstra på magen og egentlig bare ser oppblåst ut eller at man har lagt på seg noen kg på magen? Når jeg ser meg i speilet klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ser tjukk eller gravid ut :p


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg er nok litt der av og til :p Ser rett og slett litt flabby ut :p


Fra mobil.
 
Her var jeg 9ukrr på morningen :p føler meg bare lubben fortiden ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406066229908.jpg
    1406066229908.jpg
    28,5 KB · Visninger: 141
Back
Topp