Våre innkjøp

Har enda ikke kjøpt noe til babyen, men pga en voksende mage kjøpte jeg i dag to Align trening tights fra Lululemon i dag. Har hatt problemer med at de buksene jeg har fra før ruller litt ned, og sammen med at toppene blir for korte, så føler meg ikke så delikat foran andre på timer:hilarious: De var dyre, men så verdt det, mest behagelige jeg har hatt på meg på lenge. Tror jeg kommer til å bo i disse utenom trening også. Som å gå naken, men med bukse:pKan virkelig anbefales❤️
 
Har enda ikke kjøpt noe til babyen, men pga en voksende mage kjøpte jeg i dag to Align trening tights fra Lululemon i dag. Har hatt problemer med at de buksene jeg har fra før ruller litt ned, og sammen med at toppene blir for korte, så føler meg ikke så delikat foran andre på timer:hilarious: De var dyre, men så verdt det, mest behagelige jeg har hatt på meg på lenge. Tror jeg kommer til å bo i disse utenom trening også. Som å gå naken, men med bukse:pKan virkelig anbefales❤️
Align tightsene er fantastiske!:Heartred
 
Bestilte seng i dag. Håper den kommer frem i tide, måtte forhåndsbestilles :pompus: tvillingene deler seng i begynnelsen tenker jeg, kanskje vi er heldige å finne en lik brukt innen de skal sove i hver sin seng. :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 640E6930-2D4E-4233-A52A-CB0014CCEE0B.png
    640E6930-2D4E-4233-A52A-CB0014CCEE0B.png
    3,5 MB · Visninger: 74
Men de er ikke for gravide sånn egentlig? Kan du ta bilde av dem på? o_O;)

De jeg kjøpte er ikke spesifikt for de som er gravide. De har en type som er myyye høyere i livet som mange gravide kjøper kunne selgeren fortelle, men jeg droppet den nå i første omgang. Jeg syns den modellen ble litt vel høy i livet, og tror ikke jeg ville brukt den etter svangerskapet som jeg kommer til å gjøre med Align. Kan ta bilde av dem på i morgen:)
 
Men de er ikke for gravide sånn egentlig? Kan du ta bilde av dem på? o_O;)

Jeg er lang i livet og må som regel gå opp i størrelse på klær pga lengden. Disse går rett over navlen min nå. Den andre modellen de hadde som var høyere gikk rett under puppene mine, men poppe magen min veldig plutselig så vil jeg nok gå for den andre modellen også. Men foreløpig vil jeg si denne holder lenge, og vet mange bruker disse hele graviditeten. Fikk tipset av en venninne som er yoga instruktør og har sett mange høygravide med denne typen. Det jeg digger er at det føles som du er naken da det er så mykt og stetchy, men samtidig så gir stoffet god støtte. Har aldri vært borti stoff av samme typen i noen treningstigths tidligere.. Men at 1280kr for er tights er mye penger er det ikke tvil om, men den er verdt hver eneste krone.
 

Vedlegg

  • D19EB182-FB8D-4396-A9E3-991B3425A886.jpeg
    D19EB182-FB8D-4396-A9E3-991B3425A886.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 84
  • 0BEFC9C9-48AB-462F-942D-AF7C660E25C8.jpeg
    0BEFC9C9-48AB-462F-942D-AF7C660E25C8.jpeg
    1 MB · Visninger: 82
Jeg er lang i livet og må som regel gå opp i størrelse på klær pga lengden. Disse går rett over navlen min nå. Den andre modellen de hadde som var høyere gikk rett under puppene mine, men poppe magen min veldig plutselig så vil jeg nok gå for den andre modellen også. Men foreløpig vil jeg si denne holder lenge, og vet mange bruker disse hele graviditeten. Fikk tipset av en venninne som er yoga instruktør og har sett mange høygravide med denne typen. Det jeg digger er at det føles som du er naken da det er så mykt og stetchy, men samtidig så gir stoffet god støtte. Har aldri vært borti stoff av samme typen i noen treningstigths tidligere.. Men at 1280kr for er tights er mye penger er det ikke tvil om, men den er verdt hver eneste krone.


Så lita du er. :Heartpink

Hvor langt er du på vei? Jeg ser jo høygravid ut ift til deg, og jeg er 19 uker.
 
Så lita du er. :Heartpink

Hvor langt er du på vei? Jeg ser jo høygravid ut ift til deg, og jeg er 19 uker.

Føler meg ikke så liten lengre selv :smiley-ashamed005
Jeg er 21+0 i dag. Er førstegangsgravid, og det har drøyet lenge syns jeg, men den har kommet litt mer den siste uka. Men den varier veldig fra dag til dag om jeg får gå på do eller ikke:hilarious: Sliter veldig med forstoppelse:nailbiting:

Var forresten og trente både styrke og kondisjon med dem i dag, og de sitter som støpt. Måtte ikke løfte på dem en eneste gang, men er du redd for at de blir for lave ville jeg gått for den modellen som er enda høyere i livet, det blir min redning senere om det blir nødvendig! ❤️
 
Føler meg ikke så liten lengre selv :smiley-ashamed005
Jeg er 21+0 i dag. Er førstegangsgravid, og det har drøyet lenge syns jeg, men den har kommet litt mer den siste uka. Men den varier veldig fra dag til dag om jeg får gå på do eller ikke:hilarious: Sliter veldig med forstoppelse:nailbiting:

Var forresten og trente både styrke og kondisjon med dem i dag, og de sitter som støpt. Måtte ikke løfte på dem en eneste gang, men er du redd for at de blir for lave ville jeg gått for den modellen som er enda høyere i livet, det blir min redning senere om det blir nødvendig! ❤️

Jeg fikk heller ikke noe særlig mage før uke 20-21 første svangerskap, selv om du ikke føler deg så liten selv :D Det er jo deilig da, magen får tidsnok vokse nå :happy: så ut som en supergod tights! Lever i tights selv for tiden.
 
Jeg fikk heller ikke noe særlig mage før uke 20-21 første svangerskap, selv om du ikke føler deg så liten selv :D Det er jo deilig da, magen får tidsnok vokse nå :happy: så ut som en supergod tights! Lever i tights selv for tiden.


Jeg har tenkt at den magen kommer nok tidsnok og blir tidsnok stor nok, og nyter dagene jeg kan leve nesten som normalt :D

Tightsen kan virkelig anbefales, viste ikke hva jeg gikk glipp av i livet før jeg fikk disse:hilarious:
 
Da var babynest i boks :Heartpink
 

Vedlegg

  • 92631579-11A6-4084-8051-24F18FF19A08.jpeg
    92631579-11A6-4084-8051-24F18FF19A08.jpeg
    155,7 KB · Visninger: 59
Hurra, fikk kjøpt seng på blackweek tilbud!
Troll lux sprinkelseng med dropside ❤️
 
Vi kjøpte bugaboo fox 3 idag! Vi har veldig mye utstyr fra storebror så mangler egentlig ingenting. Har kjøpt inn litt rosa, og litt ull/bambus i str 50/56 bare.
 
Hurra, fikk kjøpt seng på blackweek tilbud!
Troll lux sprinkelseng med dropside ❤️
Vi kom hjem med akkurat samme i dag, pluss vogn. Hadde forventet leveringstid på vogna til uti februar, men så hadde de en på lager i akkurat den fargen jeg ville ha, så da ble begge deler med hjem:woot:

lux-senga har jeg sett på ei stund, men tenkt at den kanskje ikke var verdt de ekstra kronene, men i dag lå den jo på samme pris som IKEA-sengen fornuften vår hadde landet på!
 
Kan ikke gå innom butikker uten å handle til den lille jenta vår :hilarious:
 

Vedlegg

  • 3A83023E-C4B0-497B-A2FB-B148393B23DC.jpeg
    3A83023E-C4B0-497B-A2FB-B148393B23DC.jpeg
    2 MB · Visninger: 44
Bestilte meg Owlett smart sock på tilbud i dag. Et litt "unødvendig" luksuskjøp fordi jeg kjøper så mye brukt:hilarious: og fordi jeg vet av erfaring med de to andre, som sov så godt som nyfødte og babyer, at det vil roe litt hvis ho også sover like godt som de gjorde. At jeg slipper å våkne i halvpanikk og lure på om de puster. Mange av mine kjent i USA har brukt den de siste par åra og vært så fornøyd
 
Back
Topp