Våre innkjøp

Kan ikke gå innom butikker uten å handle til den lille jenta vår :hilarious:


Så herlig! Her har vi ikke kjøpt en eneste sokk enda. Vi venter gutt så jeg syns ikke klesshopping er så gøy, da jeg syns jenteklær er så mye finere ! ender faktisk heller med å kjøpe ting til meg selv:hilarious:

Tok med typen inn på Newbie og måtte vise han hvorfor jeg ikke var mer gira på å handle babyklær(han har faktisk spurt hvorfor jeg ikke handler noe), og når han så utvalget jente vs gutt skjønte han fort hva jeg mente. Så jeg misunner deg veldig❤️ Samtidig så blir det mer til meg selv:hilarious:
 
Bestilte meg Owlett smart sock på tilbud i dag. Et litt "unødvendig" luksuskjøp fordi jeg kjøper så mye brukt:hilarious: og fordi jeg vet av erfaring med de to andre, som sov så godt som nyfødte og babyer, at det vil roe litt hvis ho også sover like godt som de gjorde. At jeg slipper å våkne i halvpanikk og lure på om de puster. Mange av mine kjent i USA har brukt den de siste par åra og vært så fornøyd


Jeg så litt på det. Og googlet litt erfaring, men så noen påstod at det hadde gitt brannskade på babyens fot? Du har ikke hørt noe om slik? Vurderer å kjøpe noe lignende selv. Jeg sover dårlig av å passe mine tantebarn fordi jeg er redd for at de ikke puster osv, og de er jo 6 og 8:hilarious:

Har et vennepar som dessverre mistet en av sine i krybbedød på 8 måneder. Men de hadde en madrass som utløste alarm på ungen som kom etterpå. Så det er også noe jeg vurderer for å bedre min egen søvn..
 
Jeg så litt på det. Og googlet litt erfaring, men så noen påstod at det hadde gitt brannskade på babyens fot? Du har ikke hørt noe om slik? Vurderer å kjøpe noe lignende selv. Jeg sover dårlig av å passe mine tantebarn fordi jeg er redd for at de ikke puster osv, og de er jo 6 og 8:hilarious:

Har et vennepar som dessverre mistet en av sine i krybbedød på 8 måneder. Men de hadde en madrass som utløste alarm på ungen som kom etterpå. Så det er også noe jeg vurderer for å bedre min egen søvn..
Hmm, nei ikke hørt om det:wideyed:
 
Kjøpte en pakke med brukte barneklær på Finn i dag. Fikk så mye fint for 200kr, til og med en nesten veldig pent brukt tynn ulldress fra Lillelam. Var en liten milepæl da det er det første vi faktisk kjøper inn, og må innrømme at jeg fikk kjent litt på følelser og hormoner når jeg satt og gikk igjennom alle de små plaggene ❤️
 
Har noen råd i forhold til gulpekluter og slike ting? Syns å huske at jeg leste musslin kluter ikke var det store? Hva tenger man av slikt? :anyone

Mvh
Førstegangsfødene som tidligere tenkte at en klut er en klut:hilarious:
 
Har noen råd i forhold til gulpekluter og slike ting? Syns å huske at jeg leste musslin kluter ikke var det store? Hva tenger man av slikt? :anyone

Mvh
Førstegangsfødene som tidligere tenkte at en klut er en klut:hilarious:

Hmm jeg er veldig glad i musselinkluter jeg :hilarious: finnes litt forskjellige tykkelser da. De nesten gjennomsiktige er jeg ikke så fan av, har noen fra første som "lever" enda og elsker de :p
 
Har noen råd i forhold til gulpekluter og slike ting? Syns å huske at jeg leste musslin kluter ikke var det store? Hva tenger man av slikt? :anyone

Mvh
Førstegangsfødene som tidligere tenkte at en klut er en klut:hilarious:
Jeg har brukt både musselin og flanell til våre:) på sparkjøp kjøpte vi de i flanell. De heter vel egentlig tøybleier der:p
 
Hvor mange kluter trenger man? Er det kun til gulp man bruker det?

Jeg tror vi brukte de myke typene til å ha under hodet i vogn osv/vugge i starten. Så ikke baare til gulp. Men i tilfelle gulp :D Husker ikke hvor mange vi hadde. Ikke supermange.
 
Hvor mange kluter trenger man? Er det kun til gulp man bruker det?
Jeg tror vi brukte de myke typene til å ha under hodet i vogn osv/vugge i starten. Så ikke baare til gulp. Men i tilfelle gulp :D Husker ikke hvor mange vi hadde. Ikke supermange.

Vi brukte de i flanell mest til underlag vi også. I vogn, til magetid, i sofaen/babynest osv. Til nr 2 hadde vi mange kluter...de vi hadde igjen fra storesøs, og så måtte vi ha flere for han var en SKIKKELIG gulpebaby. Er sikker på vi har mer enn nok til bittelillesøs
 
Jeg tror vi brukte de myke typene til å ha under hodet i vogn osv/vugge i starten. Så ikke baare til gulp. Men i tilfelle gulp :D Husker ikke hvor mange vi hadde. Ikke supermange.
Vi brukte de i flanell mest til underlag vi også. I vogn, til magetid, i sofaen/babynest osv. Til nr 2 hadde vi mange kluter...de vi hadde igjen fra storesøs, og så måtte vi ha flere for han var en SKIKKELIG gulpebaby. Er sikker på vi har mer enn nok til bittelillesøs


Ser bare at en pakke med tre slik koster gjerne 150-250, så tenkte om du trengte 30 kluter så blir det fort et par tusen i kunn klut:hilarious::smiley-ashamed004
 
Nå har vi kjøpt babycall, tripptrappstol, vugge og bedsidecrib :) Neste på lista blir bilstol, bæresele og stellebord. Skulle ikke tro vi hadde to barn fra før, men noe er blitt slitt ut og noe har vi solgt :p Koselig med litt nye innkjøp da ❤️
 
Bestilte sengehimmel til sprinkelsengen i dag :) koselig å gjøre klart barnerommet selv om det er lenge til babyen skal sove der (regner med å ha henne på vårt rom lenge).
 
Bilstolene er kommet i hus, er så sykt å se TO bilstoler på stuegulvet. Og veeeldig fornøyd med den nesten helt nye voksi move posen vi fikk tak i til 200 kr på Finn. Nå venter jeg på pose nr 2 i posten :love017
Bestilt litt mer klær, og gleder meg til å få kommoden i hus denne mnd slik at jeg kan legge alt på plass ❤️
 
Nå begynner jeg å føle på at jeg vil ha det meste i orden snart! Jeg er veldig usikker på om vi har nok klær for det er så kjipt å måtte vaske klær hele tiden, samtidig så vil jeg ikke kjøpe inn for mye i de minste størrelsene. Mangler også badebalje, det er kanskje lurt å ha på plass før fødsel :wideyed: hvordan bilstolpose har dere valgt? Eller tenker dere at det holder med flere lag ull og oppvarmet bil? Kanskje lurt med votter?
 
Back
Topp