Våre innkjøp

Ja jeg kjøper kun ull med bambus på innsiden. Storebror tåler heller ikke ull direkte på huden :happy: tror vi lar være å kjøpe mer ull på forhånd så kjøper vi heller dersom behovet oppstår.
Våre barn har ikke brukt ull nesten før de begynte i bhgn. Hadde vel 2 bodyer eller noe før det til eldste som er født sent i august. Veldig varme barn som ikke har kunne ha vognpose heller:p
 
Kjøper dere ull til marsbabyen? Har foreløpig bare kjøpt en ullpysj og lurer på om det er behov for mer. Vi har en del ull gensere og bukser til å ha som lag nr.2 så usikker på om vi trenger mer ull inntil kroppen.
Bor nord i landet, og vi har et barn født i mars fra før. Hun brukte masse ull i starten, faktisk brukte vi bare ull i str 50-56. Alt vi hadde i bomull ble bare liggende. Hun tålte ull rett mot kroppen, og vi syns det virka mykere og mer behagelig, pluss at det ikke ble like vått og ekkelt ved gulp og melkesøl. Ull er også veldig bra i størrelse, det vokser liksom med babyen, så vi brukte klærne lenge :)
 
Bor nord i landet, og vi har et barn født i mars fra før. Hun brukte masse ull i starten, faktisk brukte vi bare ull i str 50-56. Alt vi hadde i bomull ble bare liggende. Hun tålte ull rett mot kroppen, og vi syns det virka mykere og mer behagelig, pluss at det ikke ble like vått og ekkelt ved gulp og melkesøl. Ull er også veldig bra i størrelse, det vokser liksom med babyen, så vi brukte klærne lenge :)
Vi bor også nord, og mars/april og mai også kan være kjempe kalde her så blir nok en del ull her også! Storebror som kom i januar brukte masse ull! Var nesten sorgen når vi måtte over på bomull:hilarious:
 
Da var aller første innkjøp gjort :nailbiting: jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har stresset endel over om dette svangerskapet skal gå bra... I dag derimot har jeg kjent gjevnilg bevegelser igjennom dagen og ble alt for fristet og kjøpte neg et bæresjal:hilarious:. Jeg vever egentlig selv og har to egenlagde jeg skal bruke, men dette fikk jeg plutselig bare for meg at jeg måtte ha
 
I dag vogn og Bilstol! :D Landet til slutt på en bugaboo for 3 og cybex cloud z i-size med roterende base. Veldig fornøyd med valgene etter å ha prøvd masse vogner! Vi fikk også prøvd bilstolen i bilen :D
 
Kjøper dere ull til marsbabyen? Har foreløpig bare kjøpt en ullpysj og lurer på om det er behov for mer. Vi har en del ull gensere og bukser til å ha som lag nr.2 så usikker på om vi trenger mer ull inntil kroppen.
Vi brukte ganske masse ull til forrige marsbaby :) Fødte forrige i Skottland der det er ganske like temperaturer som Bergen, men mye tørrere :p
 
Da var aller første innkjøp gjort :nailbiting: jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har stresset endel over om dette svangerskapet skal gå bra... I dag derimot har jeg kjent gjevnilg bevegelser igjennom dagen og ble alt for fristet og kjøpte neg et bæresjal:hilarious:. Jeg vever egentlig selv og har to egenlagde jeg skal bruke, men dette fikk jeg plutselig bare for meg at jeg måtte ha
Ooh, så gøy at du vever :) Nå ble jeg super nysgjerrig :bag:

Har også både handlet og byttet sjal med tanke på baby alerede :angelic::Heartred
 
Ooh, så gøy at du vever :) Nå ble jeg super nysgjerrig :bag:

Har også både handlet og byttet sjal med tanke på baby alerede :angelic::Heartred

Hehe ja :angelic: bare vevd sjal til megselv og har ett i planene nå til ny baby. Må bare få vevd ferdig teppe til mamma først
 
Kjøpte noen ullstrømpebukser og en ullpyjamas til lille i dag :love7 koselig å kjøpe når en kommer over noe bra på tilbud!
 
Vært i lunsjselskap og bytta klær med en venninne. Vi har ca jevngamle barn, men motsatt kjønn på eldste og yngste
 
Kjøpte en pakke med brukte klær i dag, alt fra newbie :) så praktisk å få kjøpe brukt, særlig de helt minste plaggene, som sikkert ikke kommer til å være i bruk så lenge. Vi er høye begge to, så ser ikke for meg at vi trenger str. 50 lenge akkurat, men har nå kjøpt inn litt i tilfelle :p
 
Fant en easygrow bilstolpose til salgs for kun 450kr og måtte slå til! Akkurat den fargen jeg ville ha og ser altså ny og ubrukt ut. Elsker sånne kupp:happy:
 
Kjøpte litt småting i dag, sokker, klorevotter og lue :love7
 
Kjøpt to bærejakker (en skall og en softshell), og ett Mummi-bæresjal:love017
I går fikk vi også på plass klesskap til knøttet og laget plass til barneseng på soverommet ❤️
 
Hvilken vognpose velger dere til marsbabyen? Bor på vestlandet. Vanligvis er det sånn middels kaldt i mars. Jeg har bla sett på;

https://www.rudo.no/products/easygr...zFqyJhHJVhMaQWJSVKce6oJ7cLO2K0NBoC17gQAvD_BwE

https://www.jollyroom.no/barnevogne...EtGRw9-ZX71YEJ0ACNvayy5QRe7h2CIxoCL0sQAvD_BwE
Her går vi for voksi! Vil anbefale deg å se på noe med vannavstøtende overflate, kjekt at posen ikke blir våt i regn/slaps som det kan være mye av i mars :)
 
Her har vi akkurat kjøpt ny vogn! Kom over god pris på bugaboo fox 2, så ble den :) gledes til trilleturer ❤️ Selv om jeg også nesten vil grine litt over å selge vogna til førstemann, sentimental greie å kvitte seg med :sorry:
 
Back
Topp