Ja, det skader ikkeGratulerer!!!Har sååå lyst til å prøve på 3+ selv, men tror jeg burde vente en dag eller to til
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skader ikkeGratulerer!!!Har sååå lyst til å prøve på 3+ selv, men tror jeg burde vente en dag eller to til
![]()

Med denne strimmeltesten tipper jeg du vil få 3+!Så kult! Gratulerer
Jeg har ikke turt å ta min digitale enda. Livredd for å ikke få 3+Vis vedlegget 351039
Fikk dog denne i går, 5+2

Takk! Tipper den blir 3+ med så sterk strimmelSå kult! Gratulerer
Jeg har ikke turt å ta min digitale enda. Livredd for å ikke få 3+Vis vedlegget 351039
Fikk dog denne i går, 5+2

Wow, sju år! For en utholdenhet og premieDisse to tok jeg i går kveld, 4+5.
Første gang positiv test etter at vi sluttet med prevensjon for 7(!!!!) år siden. Rimelig lykkelig nå ja, og livredd! Skal kjøpe digital test etter jobb i dag.
bøyer meg i støvet! Gratulerer
Wow, 7 år!! GratulererDisse to tok jeg i går kveld, 4+5.
Første gang positiv test etter at vi sluttet med prevensjon for 7(!!!!) år siden. Rimelig lykkelig nå ja, og livredd! Skal kjøpe digital test etter jobb i dag.

Wow, sju år! For en utholdenhet og premiebøyer meg i støvet! Gratulerer
![]()
vi er enormt spente nå!Forståelig! Her tok det 1,5 år og ivf, så forstår spenningen og kanskje litt redselen som følger medTusen takkvi er enormt spente nå!
Håper alt jeg har for at det holder helt inn

Disse to tok jeg i går kveld, 4+5.
Forståelig! Her tok det 1,5 år og ivf, så forstår spenningen og kanskje litt redselen som følger medHåper alt jeg har for at det holder helt inn
![]()
Vi gikk fra å prøve passivt, til veldig aktiv prøving med hormonhjelp, til å egentlig bare tenke: "Jaja, går det så går det". Hadde egentlig gitt litt opp altså. Måtte visst bare bli 30 år før første positive test 
Min tur til å bli stressa. Jeg fikk jo den sterke testen på lørdag, hvor streken var sterkere enn kontrollstreken. Det var en tidligtest
I dag (4+5) tok jeg en Make Sure vanlig test. Den var sterk men ikke like sterk som kontrollstreken.
Vis vedlegget 350917
Blir jo litt bekymret for at hcg stigningen ikke går rett vei. Samtidig er det jo to ulike tester både når det gjelder sensitivitet og merke. Så det er sikkert helt normalt at de slår ut litt ulikt.
Hei! Min første gang her inne, men klarer ikke tyde testene mine.. jeg ser en veldig svak strek, er det bare meg?
skulle hatt mensen for to dager siden, men den har ikke kommet enda. Er også litt øm i brystene, men det kan vel også komme av at jeg virkelig ønsker at jeg er gravid? Kanskje dumme spørsmål, men jeg blir gal av å ikke vite
I dag 5+2 fikk jeg 3+
Hei! Min første gang her inne, men klarer ikke tyde testene mine.. jeg ser en veldig svak strek, er det bare meg?
skulle hatt mensen for to dager siden, men den har ikke kommet enda. Er også litt øm i brystene, men det kan vel også komme av at jeg virkelig ønsker at jeg er gravid? Kanskje dumme spørsmål, men jeg blir gal av å ikke vite
Disse to tok jeg i går kveld, 4+5.