Våre graviditetstester

4+6 i dag og turte endelig å svi av skapets siste tester:shy: Jeg er så glad og redd:Heartpink

Så kult! Gratulerer :D
Jeg har ikke turt å ta min digitale enda. Livredd for å ikke få 3+ :p BCC17FB7-E9E5-42A2-A4B9-07762289C85C.jpeg
Fikk dog denne i går, 5+2

Disse to tok jeg i går kveld, 4+5.
Første gang positiv test etter at vi sluttet med prevensjon for 7(!!!!) år siden. Rimelig lykkelig nå ja, og livredd! Skal kjøpe digital test etter jobb i dag.

Vedlegg

• 20210310_051142.jpg
    20210310_051142.jpg
    16 KB · Visninger: 50
Første gang positiv test etter at vi sluttet med prevensjon for 7(!!!!) år siden. Rimelig lykkelig nå ja, og livredd! Skal kjøpe digital test etter jobb i dag.
Wow, sju år! For en utholdenhet og premie:Heartred bøyer meg i støvet! Gratulerer:wav

Wow, 7 år!! Gratulerer :love017

Hei! Min første gang her inne, men klarer ikke tyde testene mine.. jeg ser en veldig svak strek, er det bare meg?
skulle hatt mensen for to dager siden, men den har ikke kommet enda. Er også litt øm i brystene, men det kan vel også komme av at jeg virkelig ønsker at jeg er gravid? Kanskje dumme spørsmål, men jeg blir gal av å ikke vite

Vedlegg

• 9099158B-7550-4552-BFE5-201BDB66514E.jpeg
    9099158B-7550-4552-BFE5-201BDB66514E.jpeg
    27,9 KB · Visninger: 54
  • 71360991-29C0-44B3-8F2C-6A99A225BBCE.jpeg
    71360991-29C0-44B3-8F2C-6A99A225BBCE.jpeg
    23,6 KB · Visninger: 54
Tusen takk :Heartred vi er enormt spente nå!
Forståelig! Her tok det 1,5 år og ivf, så forstår spenningen og kanskje litt redselen som følger med:Heartred Håper alt jeg har for at det holder helt inn:smiley-angelic001:love7

Gratulerer så utrolig mye!

Forståelig! Her tok det 1,5 år og ivf, så forstår spenningen og kanskje litt redselen som følger med:Heartred Håper alt jeg har for at det holder helt inn:smiley-angelic001:love7

Krysser fingrene for oss begge to da :Heartred Vi gikk fra å prøve passivt, til veldig aktiv prøving med hormonhjelp, til å egentlig bare tenke: "Jaja, går det så går det". Hadde egentlig gitt litt opp altså. Måtte visst bare bli 30 år før første positive test :love7

Min tur til å bli stressa. Jeg fikk jo den sterke testen på lørdag, hvor streken var sterkere enn kontrollstreken. Det var en tidligtest
I dag (4+5) tok jeg en Make Sure vanlig test. Den var sterk men ikke like sterk som kontrollstreken.

Vis vedlegget 350917

Blir jo litt bekymret for at hcg stigningen ikke går rett vei. Samtidig er det jo to ulike tester både når det gjelder sensitivitet og merke. Så det er sikkert helt normalt at de slår ut litt ulikt.

Tok siste strimmeltest i dag. 5+0.
Make Sure vanligstest det også.
745140CB-EB34-4462-8AA1-6BDBE0502169.jpeg

Omtrent lik som kontrollstreken i dag, så økning siden mandag. Så da skal jeg prøve å ikke bekymre meg mer.
Har en siste digital som jeg nok tar på fredag. Da er det en uke siden jeg fikk 2-3. Så satser på 3+ da.

Hei! Min første gang her inne, men klarer ikke tyde testene mine.. jeg ser en veldig svak strek, er det bare meg?
skulle hatt mensen for to dager siden, men den har ikke kommet enda. Er også litt øm i brystene, men det kan vel også komme av at jeg virkelig ønsker at jeg er gravid? Kanskje dumme spørsmål, men jeg blir gal av å ikke vite

Syns jeg skimter så vidt en liten linje på det første bildet, så kan godt være det er en liten spire der. Jeg ville testen igjen om noen dager, kan være eggløsningen din var litt forsinka denne mnd.

Ser en svak på den første:) ta igjen om noen dager!

GRATULERER! Hell og lykke:)

Back
Topp