Våre graviditetstester

Vis vedlegget 350947

Jeg er redd dette ikke går veien. Testene er fra 11-16 dpo der de to nederste er 16 så 2 15 og resten ned til 11(3 siste er 11 og de neste 2 er 12)

Fikk 1-2 på digital 11 dpo og fikk 1-2 på digital idag.
Tok blodprøve på dag 12 som viste 28. Tatt ny i dag men får ikke svar før imorgen.

Jeg er direkte redd for å miste enda engang

Det ser ikke ut som at 3-4 nederste testene stiger noe i styrke nei. Det er liksom ikke så mye annet å gjøre enn å vente frem til svar på blodprøve nr. 2!
Jeg ønsker deg masse lykke til, og håper at det kun er treg HCG-stigning som er tilfellet :Heartred
 
Det ser ikke ut som at 3-4 nederste testene stiger noe i styrke nei. Det er liksom ikke så mye annet å gjøre enn å vente frem til svar på blodprøve nr. 2!
Jeg ønsker deg masse lykke til, og håper at det kun er treg HCG-stigning som er tilfellet :Heartred
Snapchat-2051940989.jpg
Fikk heldigvis denne i kveld. Men jeg er bekymret for den minimale økningen på de andre testene
 
Øverste er fra i dag, fikk 2-3, er 5+0

nederst fra fredag, fikk 2-3, var 4+4

Treg økning? Men ser forskjell på fargene

Ser en god økning der, synes jeg da!

Beklager gamle tester, men øverste er tatt 3+5 (2-3) og nederste 4+5 (3+).
 

Vedlegg

  • D2C7679D-3E3C-4EA9-9E24-CE3FA3270697.jpeg
    D2C7679D-3E3C-4EA9-9E24-CE3FA3270697.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 24
Husk at den forrige du tok det var tidligtest :Heartred dette går helt sikkert bra! Har du tatt andre MakeSure-tester tidligere?
Du kan jo evt. vente et par dager og så ta en ny, så skal du se at den blir sterkere :love2

Ja, jeg burde jo ikke sammenligne tidligtest og vanlig test, i alle fall når det er ulike merker. Hadde liksom bare sett for meg at den kom til å bli like sterk, siden det er to dager siden tidligtesten.

Har tatt flere Make Sure tidligere ja. Men siste var onsdag. Den var jo betydelig sterkere enn den.
Har bare en strimmel igjen nå + en digital. Venter sikkert til onsdag/torsdag med siste strimmel og fredag/lørdag med digital. Fikk 2-3 på digital på fredag som var. Så krysser fingrene for 3+ til helga.
 
Jeg har kun brukt Makesure og blitt skremt mange ganger av Babyplan-tester:joyful: Folk får jo SÅ sterke tester med de!!

Min erfaring er at MS har mindre fargestoff og er mer følsomme for hvor utvannet urinen er.

På testen jeg har lagt ved så er de 2 nederste tatt med kun 4 timer i mellom! Kanskje ikke så lett å se fordi den ene er tørket og den andre er ”fersk”. Men på den øverste var test-streken svakere enn kontroll-streken. På den nederste er test-streken sterkere!!! Og dette på kun 4 timer..

Så ikke mist motet:Heartred Det går nok fint! Er bare en overgang til ny type test:rolleyes:


I dag tok jeg ny test fra en annen pakke, altså ny ”batch”, da var test-streken og kontroll-streken like sterke. Så det avhenger virkelig på batchen, mengde fargestoff og hvor utvannet urinen er!

Takk for svar. Det var veldig betryggende å lese. :Heartred

Vet jo i grunn at det er dumt av meg å sammenligne. Samtidig blir man jo litt ekstra stressa når man har opplevd å miste før!
 
4+1
858F38F9-D48E-46D4-836F-14033A6CC8D8.jpeg

Deilig å våkne til denne! :joyful: Rfsu er jo fortsatt svak, men ser stigning sammenlignet med de siste dagene. Men digg å se 2-3 lyse mot meg!:)
 
4+1
Vis vedlegget 350989

Deilig å våkne til denne! :joyful: Rfsu er jo fortsatt svak, men ser stigning sammenlignet med de siste dagene. Men digg å se 2-3 lyse mot meg!:)
Gratulerer:p RFSU er de verste testene. Jeg får ikke positiv eltest med RFSU når jeg får positiv på babyplan
 
Gratulerer:p RFSU er de verste testene. Jeg får ikke positiv eltest med RFSU når jeg får positiv på babyplan
Takk:joyful: Jeg har faktisk fått positiv eltest flere ganger med rfsu, men disse graviditetstestene er jo helt rare! Googlet en del og virker som alle har den erfaringen med dem:wacky: Vil liksom måle stigning den neste uken, og har bestilt makesure, men får bruke disse så lenge:rolleyes:
 
4+6 i dag og turte endelig å svi av skapets siste tester:shy: Jeg er så glad og redd:Heartpink
 

Vedlegg

  • FB928AB1-AB79-4BF4-8CF3-82A2A46E3AAF.jpeg
    FB928AB1-AB79-4BF4-8CF3-82A2A46E3AAF.jpeg
    27,5 KB · Visninger: 55
Back
Topp