Våre graviditetstester

Altså.. CB + tenker det er skygge som blir negativ, men noen andre som har hatt samme utgangspunkt? :bag:

Det er alltid en svak linje nr. 2 på de testene! Ville forsøkt å teste med en med rosa blekk for mer nøyaktig resultat. Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Det er alltid en svak linje nr. 2 på de testene! Ville forsøkt å teste med en med rosa blekk for mer nøyaktig resultat. Krysser fingrene for deg :Heartred
Ja jeg vet det :banghead: men var bare boots apotek der jeg var, så da var det det beste alternativet, liker egentlig de metode testene best :happy:
 
Noen tanker? Redd det er dårlig stigning:sorry: Jeg vet at man ikke skal måle stigning med tester, men det var dårlig stigning som gjorde at jeg forutså SA sist.. så har litt angst for det:( Burde ikke teste i deg hele tatt men klarer ikke la hver!

Orker ikke dra til legen og måle hcg, var tortur å vente de to dagene sist..

Øverst er 4+1, midten 4+3 og nederste 4+4
 

Vedlegg

  • 096367CA-B484-4617-A948-D6265546AD55.jpeg
    096367CA-B484-4617-A948-D6265546AD55.jpeg
    23 KB · Visninger: 85
Noen tanker? Redd det er dårlig stigning:sorry: Jeg vet at man ikke skal måle stigning med tester, men det var dårlig stigning som gjorde at jeg forutså SA sist.. så har litt angst for det:( Burde ikke teste i deg hele tatt men klarer ikke la hver!

Orker ikke dra til legen og måle hcg, var tortur å vente de to dagene sist..

Øverst er 4+1, midten 4+3 og nederste 4+4

Synes de ser veldig fine ut :Heartred
 
Noen tanker? Redd det er dårlig stigning:sorry: Jeg vet at man ikke skal måle stigning med tester, men det var dårlig stigning som gjorde at jeg forutså SA sist.. så har litt angst for det:( Burde ikke teste i deg hele tatt men klarer ikke la hver!

Orker ikke dra til legen og måle hcg, var tortur å vente de to dagene sist..

Øverst er 4+1, midten 4+3 og nederste 4+4

Synes de ser veldig fine ut. Jeg har testet annen hver dag nå siste tiden, for føler jeg da bedre ser stigningen. Ble bekymret av å teste hver dag og at de såg nesten like ut.
 
Tok ny digital test idag, og fremdeles viser den bare 1-2uker (5+4) :confused: bestiller legetime til imorgen.
Kan det ha noe å si hvor lenge man holder den nedi urinen tro?? Uff, finner på alle mulige unnskyldninger . Ikke meningen å plage dere med det, blir bare så stressa av dette :arghh:
 
Tok ny digital test idag, og fremdeles viser den bare 1-2uker (5+4) :confused: bestiller legetime til imorgen.
Kan det ha noe å si hvor lenge man holder den nedi urinen tro?? Uff, finner på alle mulige unnskyldninger . Ikke meningen å plage dere med det, blir bare så stressa av dette :arghh:

Masse lykke til i morgen:Heartred Opplevd lav hcg stinging tidligere.. endte dessverre ikke bra:sorry:
 
Tok ny digital test idag, og fremdeles viser den bare 1-2uker (5+4) :confused: bestiller legetime til imorgen.
Kan det ha noe å si hvor lenge man holder den nedi urinen tro?? Uff, finner på alle mulige unnskyldninger . Ikke meningen å plage dere med det, blir bare så stressa av dette :arghh:

Den digitale skal vel være i urinen i 20sek om jeg husker rett. Så det kan jo ha noe å si om den var kortere. Men tipper den ville «feilet» da, i stedet for å vise 1-2.
Kan nok være lurt å få tatt hcg måling hos legen.

Krysser fingrene for deg!
 
Tok ny digital test idag, og fremdeles viser den bare 1-2uker (5+4) :confused: bestiller legetime til imorgen.
Kan det ha noe å si hvor lenge man holder den nedi urinen tro?? Uff, finner på alle mulige unnskyldninger . Ikke meningen å plage dere med det, blir bare så stressa av dette :arghh:

Så lenge du har fått utslag, så har testen fått den mengden urin den trenger. Ville anbefalt å få tatt en HCG-måling hvis du fremdeles får «1-2» hvis du er sikker på EL og hvor langt du er på vei.

Ønsker deg masse lykke til :Heartred
 
240F4B4F-2444-48D9-8B00-3D9FACE7F2ED.jpeg
13dpo og ikm i går/i dag:) 4+0 i morgen

Har bare rfsu igjen å ‘måle’ stigning med, og de er så irriterende svake ift til andre merker, men ser jo stigning iaf:joyful: Har testet med CB+ daglig hittil med fin stigning, så det er beroligende:)
 
Fikk min første «dye stealer» i dag. 4+3/17 DPO.
Det er riktig nok en tidligtest da. Fikk med en tidligtest når jeg bestilte en digital fra babyplan.

Vis vedlegget 350765

Min tur til å bli stressa. Jeg fikk jo den sterke testen på lørdag, hvor streken var sterkere enn kontrollstreken. Det var en tidligtest
I dag (4+5) tok jeg en Make Sure vanlig test. Den var sterk men ikke like sterk som kontrollstreken.

D9A7D06C-791C-41EF-AFB2-04A0E03462E8.jpeg

Blir jo litt bekymret for at hcg stigningen ikke går rett vei. Samtidig er det jo to ulike tester både når det gjelder sensitivitet og merke. Så det er sikkert helt normalt at de slår ut litt ulikt.
 
Min tur til å bli stressa. Jeg fikk jo den sterke testen på lørdag, hvor streken var sterkere enn kontrollstreken. Det var en tidligtest
I dag (4+5) tok jeg en Make Sure vanlig test. Den var sterk men ikke like sterk som kontrollstreken.

Vis vedlegget 350917

Blir jo litt bekymret for at hcg stigningen ikke går rett vei. Samtidig er det jo to ulike tester både når det gjelder sensitivitet og merke. Så det er sikkert helt normalt at de slår ut litt ulikt.
Husk at den forrige du tok det var tidligtest :Heartred dette går helt sikkert bra! Har du tatt andre MakeSure-tester tidligere?
Du kan jo evt. vente et par dager og så ta en ny, så skal du se at den blir sterkere :love2
 
Uke 5 er 5+0-5+6 :happy: så du er i uke 4 :happy:
Når jeg var på tidlig ultralyd hos Martin Lundring (Jessheim) med første, da var jeg 8+3 og bamsemomsen bevegde seg og da sa jeg at det var kanskje litt tidlig til å være 8 uker og da sa han at jeg er 8 fullgåtte og i uke 9!
Så jeg mener at du er i uke 5 <3
 
Min tur til å bli stressa. Jeg fikk jo den sterke testen på lørdag, hvor streken var sterkere enn kontrollstreken. Det var en tidligtest
I dag (4+5) tok jeg en Make Sure vanlig test. Den var sterk men ikke like sterk som kontrollstreken.

Vis vedlegget 350917

Blir jo litt bekymret for at hcg stigningen ikke går rett vei. Samtidig er det jo to ulike tester både når det gjelder sensitivitet og merke. Så det er sikkert helt normalt at de slår ut litt ulikt.

Jeg har kun brukt Makesure og blitt skremt mange ganger av Babyplan-tester:joyful: Folk får jo SÅ sterke tester med de!!

Min erfaring er at MS har mindre fargestoff og er mer følsomme for hvor utvannet urinen er.

På testen jeg har lagt ved så er de 2 nederste tatt med kun 4 timer i mellom! Kanskje ikke så lett å se fordi den ene er tørket og den andre er ”fersk”. Men på den øverste var test-streken svakere enn kontroll-streken. På den nederste er test-streken sterkere!!! Og dette på kun 4 timer..

Så ikke mist motet:Heartred Det går nok fint! Er bare en overgang til ny type test:rolleyes:


I dag tok jeg ny test fra en annen pakke, altså ny ”batch”, da var test-streken og kontroll-streken like sterke. Så det avhenger virkelig på batchen, mengde fargestoff og hvor utvannet urinen er!
 

Vedlegg

  • 7FCA47BF-78CA-47EC-95B7-DFEA01F605E1.jpeg
    7FCA47BF-78CA-47EC-95B7-DFEA01F605E1.jpeg
    39,2 KB · Visninger: 43
Snapchat-453303438.jpg

Jeg er redd dette ikke går veien. Testene er fra 11-16 dpo der de to nederste er 16 så 2 15 og resten ned til 11(3 siste er 11 og de neste 2 er 12)

Fikk 1-2 på digital 11 dpo og fikk 1-2 på digital idag.
Tok blodprøve på dag 12 som viste 28. Tatt ny i dag men får ikke svar før imorgen.

Jeg er direkte redd for å miste enda engang
 
Øverste er fra i dag, fikk 2-3, er 5+0

nederst fra fredag, fikk 2-3, var 4+4

Treg økning? Men ser forskjell på fargene
 

Vedlegg

  • E755D6C1-22DD-4CF5-BA23-8C83CC93DCC2.jpeg
    E755D6C1-22DD-4CF5-BA23-8C83CC93DCC2.jpeg
    38,5 KB · Visninger: 30
Back
Topp