Vår siste lille skatt ventes i desember

Dette er bare så nydelig ❤️❤️ For en skjønn liten bamsemums ❤️❤️
 
Alt vel på UL i dag :love017 sitter med en uvirkelighetsfølelse igjen. Tar nok litt tid å få det ordentlig inn.
Hjertet lå på 174bpm, 1.8cm lang og satt frem to dager. 8+4 i dag

lille astronaut :Heartred

Vis vedlegget 381433
Åååååh.... vennen!!
:sad015:happy093:love017
Så søt liten astronaut!
:Heartbigred
 
Dette er bare så nydelig ❤️❤️ For en skjønn liten bamsemums ❤️❤️

Fine bringebær:Heartred
må først si jeg har dårlig samvittighet.. du har holdt spiriten oppe for meg, men jeg har i frykt for å jinxe noe.. eller føle noe.. latt være å ta det inn :bag: Duste-meg..!
Det har vært håp der hele tida.. ikke så lett å se det.. men nå ser det jo ut til å gå veien..:Heartbigred

Håper alt er fint med deg:love2 klem klem
 
Fine bringebær:Heartred
må først si jeg har dårlig samvittighet.. du har holdt spiriten oppe for meg, men jeg har i frykt for å jinxe noe.. eller føle noe.. latt være å ta det inn :bag: Duste-meg..!
Det har vært håp der hele tida.. ikke så lett å se det.. men nå ser det jo ut til å gå veien..:Heartbigred

Håper alt er fint med deg:love2 klem klem
Søta ❤️ De første ukene er så innmari tåkete. Man lever uten å helt være tilstede. Etter fire (!?) ul har jeg klart å heve meg litt over tåken, men det måtte såpass til. Jeg har sett det lille hjertet fire ganger og de to siste gangene sprellet den, allikevel kan jeg ligge i dag og tenke «Lever den enda?». Vi er rett og slett miljøskadd av det enorme presset ved både mange tap og lang ivf-vei til mål.

Vi fortjener å nyte og slappe av, men jeg tror jeg alltid vil bære med meg litt frykt. Dessverre. Men det får jeg tåle, så lenge skatten kommer i høst ❤️

Det er alltid enklest å være optimist på andres vegne, og det er utrolig deilig at noen er det, når ens egne tanker er langt nede i avgrunnen. ❤️
 
Alt vel på UL i dag :love017 sitter med en uvirkelighetsfølelse igjen. Tar nok litt tid å få det ordentlig inn.
Hjertet lå på 174bpm, 1.8cm lang og satt frem to dager. 8+4 i dag

lille astronaut :Heartred

Vis vedlegget 381433
Fantastisk! Dette har jeg ikke sett før nå. Så deilig med så flott ultralyd i uke 8:Heartred:HeartredFine lille astronauten:Heartred Gratulerer så mye:love7
 
Hallo på dere! …med oppdatert forum og det hele.. liker’n ikke! :hilarious:

Her går det derimot fint, har vært på UL i dag

ED341F35-A883-404A-A65C-A077D73EB184.jpeg


1E682D33-85E1-4A5F-A641-7913EF636621.jpeg


Alle mål og alt ser flott ut. Se den lille foten på nederste bilde da… sukk :love017 nå er det på tide å glede seg for alvor
 
Hurra! Så godt å høre :)
 
Hallo på dere! …med oppdatert forum og det hele.. liker’n ikke! :hilarious:

Her går det derimot fint, har vært på UL i dag

Vis vedlegget 382126

Vis vedlegget 382125

Alle mål og alt ser flott ut. Se den lille foten på nederste bilde da… sukk :love017 nå er det på tide å glede seg for alvor
Se den lille foten ❤️❤️❤️ Dette er så fantastisk å se ❤️ Tenk at vi begge skal lykkes nå. Drøm ❤️❤️

Jeg liker heller ikke oppdateringen. Ugh. Jeg er litt gammeldags. Sånne tekniske ting må ikke forandre seg for mye!
 
Hei på dere!

14+4, 2.trimester, magen strutter og i dag fikk vi vite kjønnet til lille :love017

Vi har gender reveal fest på søndag, så skriver det inn her etter det.. i tilfelle det er noen kjente som sniker på forumet her :p

Formen er stort sett god, har vært veldig lite plaget med kvalme denne gang sammenliknet med da jeg hadde småen på 3 år i magen. Men, trøtt. Og veldig hormonell. Både bitch og gråte-varianten :bag:
 
Hei på dere!

14+4, 2.trimester, magen strutter og i dag fikk vi vite kjønnet til lille :love017

Vi har gender reveal fest på søndag, så skriver det inn her etter det.. i tilfelle det er noen kjente som sniker på forumet her :p

Formen er stort sett god, har vært veldig lite plaget med kvalme denne gang sammenliknet med da jeg hadde småen på 3 år i magen. Men, trøtt. Og veldig hormonell. Både bitch og gråte-varianten :bag:

Så fantastisk!:Heartred Jeg skal på ul 14+3 som er snart. Hvor sikker var han/hun som tok ul på kjønn? Vet de sier ofte: det ser ut til at det er….. uten å kunne vite det sikkert. Håper så klart det går an å se tydelig men har ikke så høye forhåpninger :smiley-ashamed004
 
Så fantastisk!:Heartred Jeg skal på ul 14+3 som er snart. Hvor sikker var han/hun som tok ul på kjønn? Vet de sier ofte: det ser ut til at det er….. uten å kunne vite det sikkert. Håper så klart det går an å se tydelig men har ikke så høye forhåpninger :smiley-ashamed004

Takk :Heartred Småen her lå ganske rolig da det ble sjekket, og fikk gode bilder mellom bena. Så her er det 95% sikkert. Ganske tydelig hvem som lå der:love017

Dette var privat da. Skal du privat eller offentlig?
 
Takk :Heartred Småen her lå ganske rolig da det ble sjekket, og fikk gode bilder mellom bena. Så her er det 95% sikkert. Ganske tydelig hvem som lå der:love017

Dette var privat da. Skal du privat eller offentlig?

Jeg skal ta privat denne gang:love7. Var offentlig i uke 12 og klart, da var ikke kjønn fokus heller. Mem håper så klart å finne ut hva som skjuler seg nå :shy:
 
Jeg skal ta privat denne gang:love7. Var offentlig i uke 12 og klart, da var ikke kjønn fokus heller. Mem håper så klart å finne ut hva som skjuler seg nå :shy:

Det er så spennende :Heartred :love017 :Heartred Hvor lenge er det til du skal?
Har virkelig gledet meg til denne dagen.. og guri så gøy å endelig få vite. Da er navn også nesten i boks
 
Det er så spennende :Heartred :love017 :Heartred Hvor lenge er det til du skal?
Har virkelig gledet meg til denne dagen.. og guri så gøy å endelig få vite. Da er navn også nesten i boks
Fredag :woot: ja det blir veldig spennende. Så klart er helsen til beibis det viktigste, men det blir mer virkelig når en vet kjønn:angelic: denne gangen har jeg absolutt ingen magefølelse på hva det er heller. Så er ekstra spent:Heartred
 
Vi venter ei jente :love017 så deilig å få bekreftelse på magefølelsen. En fin gender-reveal samling er over, slitne.. konfettien er over hele gulvet, kake i kjøleskapet. Lykke altså:Heartred

340B0C8F-D1A3-44A3-A1EF-2EC65CC724D5.jpeg
 
Gratulerer med jente i magen ❤️❤️
 
Back
Topp