Vår siste lille skatt ventes i desember

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei der!

Litt om meg da, 40 år, godt gift, tre barn født 2006, 2008 og småen (med ny partner) 2019.

Desember 2019 - oppstart prøving

November 2020 - gravid

MA - januar 2021 (8+6)

ICSI April 2021 - avbrutt

ICSI September 2021 - avbrutt

ICSI Februar 2022 - innsett av 5 dagers blastocyst 02/03 - negativ

Mars 2022 - FER 31/3 :Heartred Gravid!
 
Last edited:
Status i dag:

PP8 - 5 dpo - CD 20
Nok en runde med Letrozol, nr 5 er jeg kommet til nå. Symptomer er det for tidlig å kjenne foreløpig, da jeg slavisk følger denne modellen:

47C55047-E47E-4510-B094-DD4A75D96122.jpeg


Økningen av progesteronet gir også symptomer som er ganske lik graviditetssymptomer - som urolig søvn/mye drømming, svetting.

Planen er å holde meg til 9 dpo denne gangen.. iveren etter å teste har blitt litt mindre nå ..så kanskje jeg greier å holde meg.. eller enda lengre og..? o_O ..vi får se.

Håper i det lengste at vi kan få det til selv, på tross av dårlige odds.

Takk til deg som leser :Heartred Krysser fingrene for deg også!
 
Etter sikkert 4 IKM grupper sammen gleder jeg meg til å følge deg videre. Håper en liten spire sitter snart ❤️

Skjønne du:Heartred takk!
Husker vi fulgte hverandre inne på testetøs tråden i 2018 også :hello2
Hvordan går det med deg? Venter du mini i februar? Klarer ikke henge helt med
 
Skjønne du:Heartred takk!
Husker vi fulgte hverandre inne på testetøs tråden i 2018 også :hello2
Hvordan går det med deg? Venter du mini i februar? Klarer ikke henge helt med
Det går bra her ❤️ 7+5 i dag og kvalm :depressed: Hvis alt fortsetter å gå bra blir det en aprilbaby :happy:
 
8 DPO

Fikk en tydelig trek på testen i går, men fader.. i dag har jeg tatt to.. helt blenda:hungover: falske streker kan reise dit peppern gror! :banghead:

*pust*

har foreløpig ingen symptomer, annet enn pms. Sutrekone, sutredagbokskriver, sutredame..! :bag:

Måtte det bli strek igjen i morgen.. jeg er klar:angelic:
 
8 DPO
Fikk en tydelig trek på testen i går, men fader.. i dag har jeg tatt to.. helt blenda:hungover: falske streker kan reise dit peppern gror! :banghead:

*pust*

har foreløpig ingen symptomer, annet enn pms. Sutrekone, sutredagbokskriver, sutredame..! :bag:

Måtte det bli strek igjen i morgen.. jeg er klar:angelic:
Jeg har jo akkurat opplevd noe lignende selv, først strek, så blenda og så stek igjen :) :)
Jeg har troen :) :) :)
 
Tilfellet ditt er jo helt utrolig! :Heartred Takk for gode tanker.. håper veldig på å joine maigruppa:bag:
Ja jeg er ennå superforvirret av hele opplegget, har konkludert med at enten var det 2 egg, det første festa seg og ble borte, eller testen var utgått, feil på testen eller bare svært feil urin etter min flere timers joggetur. jammen vet jeg ikke, men så lenge den stiger fint nå og blir sterkere satser jeg på at alt er fint :)
 
8 DPO
Fikk en tydelig trek på testen i går, men fader.. i dag har jeg tatt to.. helt blenda:hungover: falske streker kan reise dit peppern gror! :banghead:

*pust*

har foreløpig ingen symptomer, annet enn pms. Sutrekone, sutredagbokskriver, sutredame..! :bag:

Måtte det bli strek igjen i morgen.. jeg er klar:angelic:
Blæh!!! Fikk mange av de jeg også. Så ble vanskelig å stole på testene til slutt.:banghead::facepalm:

Legg ut bilde av testene her? Håper det var tydelig strek igjen på daagens ❤️
 
Blæh!!! Fikk mange av de jeg også. Så ble vanskelig å stole på testene til slutt.:banghead::facepalm:

Legg ut bilde av testene her? Håper det var tydelig strek igjen på daagens ❤️

skyggestreken 7dpo

229A200B-F6A8-4110-9CAA-B1E54D9BE0A4.png


og dagens, 9dpo

347131C3-1111-40CE-8CC1-AFB57A4993DF.jpeg


..er ennå tidlig, da. Men tålmodighet og optimisme mangler nå for tiden.
 
Jeg ser på begge! :D

Har du sluttet med Make sure?

Jeg ser ikke noe med det blotte øye på den fra i dag, må være kameraet som snapper opp noe som ikke er der :hilarious:

Det er makesure staver - har gått tom for strimler, så får bruke opp lageret først:oops:
 
Jeg ser ikke noe med det blotte øye på den fra i dag, må være kameraet som snapper opp noe som ikke er der :hilarious:

Det er makesure staver - har gått tom for strimler, så får bruke opp lageret først:oops:

Jeg ser seriøst antydning til noe der, men hvis du ikke ser det på ordentlig så hjelper jo ikke det.

Jeg holder håpet oppe for deg og gleder meg til morgendagens test :joyful: Jeg testet ikke positivt denne gangen før 10 dpo selv om jeg har testet positiv 8 dpo før.
 
12/13 dpo og negativ test i går, da er løpet kjørt for denne gang.
PP 9 står for tur, og den aller siste kuren med Letrozol.
Er spent på om det kommer brev fra Porsgrunn denne uka. :chicken: IVF kontoen er klar for første runde.. og vi er klare psykisk også. Tror jeg?! :wideyed: Grugleder meg!
 
Synd med negativ test, selv om det fortsatt er tidlig.
Men veldig spennende med ivf! Ønsker deg masse, masse lykke til og håper det klaffer med en gang. Blir spennende å følge med ♡
 
12/13 dpo og negativ test i går, da er løpet kjørt for denne gang.
PP 9 står for tur, og den aller siste kuren med Letrozol.
Er spent på om det kommer brev fra Porsgrunn denne uka. :chicken: IVF kontoen er klar for første runde.. og vi er klare psykisk også. Tror jeg?! :wideyed: Grugleder meg!
Håper virkelig dere kommer raskt i gang med IVF og klarer det på første forsøk :) :) klemmer
 
Back
Topp