I går kom det et brev fra Stockholm care, dessverre ikke så interessant som vi hadde håpet på. Fikk brev om at de hadde mottatt papirene våre, og litt om gangen videre. Nå skulle de sende over papirene til klinikken, og så måtte de godkjenne oss for assistert befruktning der. Siden vi er godkjent her, regner jeg med det er en formalitet. Når det er gjort får vi innkallelse til forsamtale. Etter godkjenning kan vi forvente 3-5 mnd ventetid før vi får komme på samtalen. Når vi hadde vært der for prøver og gentest, kan det ta opp til ett år, før vi kommer igang. Så i bestefall blir første Sverigetur etter sommeren, og i verstefall langt ut på høsten. Har et lite håp om at vi kanskje er igang et år fra nå, ellers kan det ta nærmere 2 år.
i august 2018 tok vi første steget hos genetisk veiledning, og håper på å ha kommet på forsamtale innen et år etterpå. Kanskje er vi kommet igang på samme tid året etter det, og kanskje to er blitt tre året etter det. Det hadde vært gøy om jeg hadde rukket å bli mamma mens jeg enda var 30, selv om målet i utgangspunktet var å ha to innen den tid. Noen ganger angrer jeg veldig på at vi ikke satte igang tidligere, hadde vi visst hva som ventet oss ville vi så absolutt ha gjort det..
i august 2018 tok vi første steget hos genetisk veiledning, og håper på å ha kommet på forsamtale innen et år etterpå. Kanskje er vi kommet igang på samme tid året etter det, og kanskje to er blitt tre året etter det. Det hadde vært gøy om jeg hadde rukket å bli mamma mens jeg enda var 30, selv om målet i utgangspunktet var å ha to innen den tid. Noen ganger angrer jeg veldig på at vi ikke satte igang tidligere, hadde vi visst hva som ventet oss ville vi så absolutt ha gjort det..