Vår PGD-reise

Jeg blir nesten litt overrasket over hvor forståelsesfulle folk er, og da kanskje spesielt arbeidsgiver! Kanskje jeg tror for dårlig om folk. :rolleyes:

Du må ikke tro dårlig om folk:happy: Jeg kvier meg jo egentlig veldig for å fortelle, for vet ikke hvilket standpunkt folk har ang. bioteknologi og klassing med gener..
Skal sies at jeg valgte avdelingsleder da, og kvier meg litt mer for rektor:)
 
Ja:happy: Tenk det:nailbiting: Ja det tar nok litt tid, vet ikke enda hvor lang tid akkurat vår DNA-prøve tar, men får krysse fingre og tær for at ikke det tar så veldig lang tid:D
Når får du vite det ? Så en veldig detaljert video om ivf her om dagen. Vet du om det finnes om pgd?:happy:
 
Det ble bare skuffelse å sjekke postkassen denne uken, for der var det ingen brev. Har sagt hele tiden at jeg håper på brev før påske, så krysser fingrene for neste uke:happy:
 
Kjedelig når ikke brev vi venter kommer.
Kom ikke noe her i dag heller... :/
 
Jeg blir nesten litt overrasket over hvor forståelsesfulle folk er, og da kanskje spesielt arbeidsgiver! Kanskje jeg tror for dårlig om folk. :rolleyes:
Jeg starter i ny jobb i mai og fortalte om prosessen på første intervjuet. Nye sjefen kjenner meg ikke ordentlig, men er gira på at vi skal få i gang prosessen :p

Nåværende arbeidssted har også vært ekstremt støttende. Nå kommer kanskje noe av støtten av at de vet hvordan vi har sliti i forkant:Heartred
 
Jeg er også fascinert, og happy for at det finnes en løsning:D

Hadde medarbeidersamtale idag, og valgte å si det til avdelingslederen min, siden vi muligens skal på tur til Sverige før sommeren. Han er bare verdens mest allrighte fyr, og var nesten mer giret enn meg:joyful:

Han var også veldig fascinert over at sånt var mulig:happy:
Er sånn nåværende sjef er, ho spør meg _hver_ gang jeg går forbi kontoret; har dere hørt noe mer??

Så gøy da, det er godt å ha støttende folk rundt seg når man kommer i gang tror jeg :)
 
Kjedelig når ikke brev vi venter kommer.
Kom ikke noe her i dag heller... :/
Kanskje ta en telefon til Utenlandskontoret og høre med dem når papirene ble sendt derifra?
Eller har dere fått brev om det?
Våre ble nemlig ikke sendt før gubben ringte inn og purra :wideyed:
 
Kanskje ta en telefon til Utenlandskontoret og høre med dem når papirene ble sendt derifra?
Eller har dere fått brev om det?
Våre ble nemlig ikke sendt før gubben ringte inn og purra :wideyed:
Jeg bare snoker her, for jeg synes det er litt spennende med PGD :)
Er "bare" vanlige IVF papirer jeg venter på. Så de er litt mer lokale. Men like treige de som sender der tydeligvis :p
 
Jeg bare snoker her, for jeg synes det er litt spennende med PGD :)
Er "bare" vanlige IVF papirer jeg venter på. Så de er litt mer lokale. Men like treige de som sender der tydeligvis :p
Aaah, men litt purring kan alltid være greit
Vi har funnet ut at det bare er sunt å mase litt, for da får man ihvertfall litt svar :)
 
Ny uke nye muligheter:D
I morgen er det akkurat to uker siden det kom brev fra Sverige. Krysser fingre og tær for at vi får et nytt et i løpet av uken:happy:
 
Idag er en tung dag. Deilig med ferie, men alt for mye tid til å tenke. Begynner å bli veldig frynsete nå, og verre blir det for hver dag postkassen er tom. Noen ganger angrer jeg litt på at vi valgte den lange tunge veien, men tror vi ville angret om vi endte opp med et barn med genfeil og sykdom. Jeg unner jo ikke mine barn å gå gjennom det samme som meg..

Jeg trenger en dato å forholde meg til, jeg trenger et tidsperspektiv og jeg trenger at det ikke tar veldig mange år..
 
Idag er en tung dag. Deilig med ferie, men alt for mye tid til å tenke. Begynner å bli veldig frynsete nå, og verre blir det for hver dag postkassen er tom. Noen ganger angrer jeg litt på at vi valgte den lange tunge veien, men tror vi ville angret om vi endte opp med et barn med genfeil og sykdom. Jeg unner jo ikke mine barn å gå gjennom det samme som meg..

Jeg trenger en dato å forholde meg til, jeg trenger et tidsperspektiv og jeg trenger at det ikke tar veldig mange år..


:Heartbigred

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

En dag kommer du til å se på din lille baby og tenke at alt var verdt det, og at du sørget for å få akkurat denne helt friske skatten!
En gave til den som får livet!

:love7

Hold ut!

Det er tøft å vente sånn, sitte midt ute i alt det ukjente! Særlig når man vet at det er flere skritt på denne vanskelige vegen.

Sender en styrkeklem.

Forsøk å kose deg i påsken.
God påske:Heartred
 
:Heartbigred

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

En dag kommer du til å se på din lille baby og tenke at alt var verdt det, og at du sørget for å få akkurat denne helt friske skatten!
En gave til den som får livet!

:love7

Hold ut!

Det er tøft å vente sånn, sitte midt ute i alt det ukjente! Særlig når man vet at det er flere skritt på denne vanskelige vegen.

Sender en styrkeklem.

Forsøk å kose deg i påsken.
God påske:Heartred

Det er helt sant, jeg vet jo at det kommer til å være så verdt det når den dagen kommer:Heartred

Tusen takk for klem, det hjelper:happy:

Det kom seg når jeg fikk noe å drive på med idag. Nå har vi vært ute noen ærend, og jeg har vasket terrassen som skal males:) Sol og fint vårvær hjelper veldig på humøret:happy:
 
Det kom seg når jeg fikk noe å drive på med idag. Nå har vi vært ute noen ærend, og jeg har vasket terrassen som skal males:) Sol og fint vårvær hjelper veldig på humøret:happy:
Ååh, godt humøret ble bedre :Heartred
Jeg syns også det hjelper med vår, sol og litt varme, ventetid kjennes uendelig lang ut på vintern.
 
Lenge siden sist update, for her skjer det ingenting!
Ler av at jeg for seks uker siden håpet på brev med dato før påske:hilarious:
Kanskje vi får det før 17. mai?:bored:
Før sommeren kanskje? Har vi ikke mottatt noe før sommerferien drar jeg til Sverige og hentet det selv, sånn helt seriøst:banghead:

Været er blitt dårligere og det er kaldt og guffent igjen. Kjenner virkelig at det påvirker humøret, og at den mørke skyen over hodet på meg kommer tilbake:(

Blir sint på meg selv for at vi ikke satte igang prosessen før, men hadde ikke tenkt at det skulle bli så langdrygt og vanskelig. Hadde ikke trodd at jeg skulle stresse så mye med det heller.

Har en idiotisk tanke om et timeglass over hodet, der sanden renner mer og mer ut for hver dag som går. Mannen skjønner ikke hva jeg stresser sånn med, men jeg vet det. Jeg stresser med at jeg nærmer meg det store skumle tallet med 3 først.
Jeg stresser med at drømmen om å være ferdig med to barn innen jeg var 30 bare ble visket vekk. Jeg er skikkelig lei meg over at jeg ikke rekker å få ett barn inne den tid.
 
Lenge siden sist update, for her skjer det ingenting!
Ler av at jeg for seks uker siden håpet på brev med dato før påske:hilarious:
Kanskje vi får det før 17. mai?:bored:
Før sommeren kanskje? Har vi ikke mottatt noe før sommerferien drar jeg til Sverige og hentet det selv, sånn helt seriøst:banghead:

Været er blitt dårligere og det er kaldt og guffent igjen. Kjenner virkelig at det påvirker humøret, og at den mørke skyen over hodet på meg kommer tilbake:(

Blir sint på meg selv for at vi ikke satte igang prosessen før, men hadde ikke tenkt at det skulle bli så langdrygt og vanskelig. Hadde ikke trodd at jeg skulle stresse så mye med det heller.
Dette er virkelig en kamp for de tålmodige :Heartred
Vi har heldigvis sol, men det er kaldere igjen her og jeg ser lengselfullt på shortsene mine når jeg kler på meg..
Jeg ønsker regnet velkommen for å minske brannfaren, men bli nå ferdig på en natt eller to, så vi kan nyte dagene igjen...

Jeg banker meg selv en del for det at vi ventet.. Mannen har hatt lyst på barn i 10år, men jeg sa nei, for vi skulle ha alt trygt og godt først. Vet ikke om jeg hadde taklet de tapene vi har hatt midt i studietiden, men da hadde vi kanskje truffet et annet egg? Et friskt et?? Så mange tanker i hodet :banghead::banghead:

Jeg skulle også ønske vi bare fikk brev om dato.. det kan være 30 september for alt jeg bryr meg, bare jeg får en dato å forholde meg til..
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp